Постійне відчуття самотності, як позбутись і почати нарешті житти
Вже 10 років відсутнє будь-яке особисте життя і коло друзів через це відчуваю себе самотнім і нікому не потрібним. Вже стало таким після закінчення школи і початком студентського життя, коли мої комплекси і страхи тільки посилились.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Добрый день, Рома!
цитата:
Вже 10 років відсутнє будь-яке особисте життя і коло друзів через це відчуваю себе самотнім і нікому не потрібним.
Какая психологическая помощь вас интересует?
цитата:
коли мої комплекси і страхи тільки посилились.
Вы хотите убрать свои комплексы, страхи, устроить личную жизнь и найти друзей?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341571 для Светлана Владимировна
Мене цікавить порада, що мені робити у даній ситуації, як вийти з цього стану. Вже є постійні порушення з сном і появляються дурні думки.
Так звичайно я хочу влаштувати особисте життя і знайти вірних друзів у компанії яких я буду почуватися у своєму колі. Все здається просто неможливим, адже з часом все стає тільки гірше
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Мене цікавить порада, що мені робити у даній ситуації, як вийти з цього стану.
У вас є ідея, що з декількох ваших речень тут, психолог може надати вам пораду як вийти із стану десятирічної давнини?
Це запит на
Дослідження вашого досвіду у індивідуальній роботі з психотерапевтом. Якшо ви правда хочете це вирішити.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Романе!
цитата:
ПОСТІЙНЕ ВІДЧУТТЯ САМОТНОСТІ, ЯК ПОЗБУТИСЬ І ПОЧАТИ НАРЕШТІ ЖИТТ
Щоб почати нарешті жити, як ви зазначили, потрібно позбутись відчуття самотності. Тобто такого стану, в якому переважають відчуття, ніби ви нікому не потрібні. Але ж ви їх СТВОРЮЄТЕ.
І цей механізм творення сформувався точно не вчора. Більшою мірою, вважаю, він працює на підсвідомому рівні. А виник, мабуть, давно - ще у ващому дитинстві. Тому показана копітка і виважена взаємодія з психологом.
А поки що розкажіть про своє дитинство? Як ставились до вас батьки, окремо мама і тато?
Коли вперше відчули самотність?
Самотність - це коли людина відсторонюється від інших, зачиняється в собі і здебільшого очікує, що на неї звернуть увагу, запропонують зустріч, покличуть в гості і таке інше. За вашими спостереженнями, які очікування властиві вам?
Відредаговано автором 08-05-2023 10:50:38
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Так звичайно я хочу влаштувати особисте життя і знайти вірних друзів у компанії яких я буду почуватися у своєму колі" скажите пожалуйста, как Вы ищите друзей, и где, какие усилия предпринимаете? или если никаких и Вас мучает страх и комплексы, попробуйте обратится к психологу на индивидуальную консультацию, Вам окажут поддержку и Вы сможете на свою ситуацию взглянуть под другим ракурсом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341599 для Віталія Юріївна
Я розумію, що ці кілька речень не дають змоги повністю глянути на ситуацію, а тільки розказують в чому заключається сама проблема і вказують на напрямок роботи.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341601 для Владимир Анатольевич
Дитинство з того, що я пам'ятаю проходило під постійною опікою переважно баби і мами. Матір сиділа зі мною в декреті до 6 річного віку. Завжди був контроль, щоб я нікуди не вліз і нічого не зробив, був активною дитиною, хоч дивлячись на мене теперішнього важко в це повірити. Міг піти з дому гратися до інших дітей коли ніхто не бачив. Любив проводити час з друзями на вулиці поки не пішов до школи, тоді все якось віддалилось пам'ятаю, як сидів і робив уроки допізна.
Мати завжди знала що для мене краще на її думку, вчила добре подумати перед тим як приймати рішення це стосувалось будь якої ситуації, також завжди говорила, що дурні вчаться на своїх помилках, розумні люди вчаться на чужих, також згадувала, що ми бідні люди(в матеріальному плані) ну це ті аспекти, які мені найбільше запам'ятались. Ну і її улюблене порівняння з іншими звичайно не в мою користь(наприклад коли я не хотів їсти казала, що діти сусідки, яка постійно зловживала алкоголем були б раді такому обідові).
Батько особливої участі в моєму виховані не брав. Могли інколи покопати м'яча чи поборотися, якісь інші моменти з мого дитинства з його участю я не пам'ятаю.
Коли відчув саме самотність важко сказати ще мабуть у школі, адже був дуже замкнутий і мовчазний, але найбільше це проявилось в студентські роки коли переїхав туди, де нікого не знав.
Самотність проявляється саме так, як ви сказали плюс до всього цього виник стид за таке життя наслідки порівняння себе з іншими. Відстороненість від інших не бажання зустрічати старих знайомих і друзів, певна соціальна ізоляція хоч завжди знаходжусь серед людей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341603 для Юлия Витальевна
Друзів намагаюсь знайти серед тих осіб з якими регулярну бачусь з певних причин, намагаюсь не втрачати контакт також з особами з якими встановилиось певне спілкування. Намагаюсь не повторювати помилки минулого і не втрачати старих знайомих хоч і друзями їх назвати не можу. По можливості час від часу стараюсь інколи зустрічатись з цими людьми хоч на чашечку кави
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Дякую, Романе, за змістовну відповідь.
цитата:
Мати завжди знала що для мене краще на її думку
Така поведінка матері могла заблокувати доступ до ваших бажань. А отже і до енергії, що міститься в бажаннях, та дає змогу бути собою, задовольняючи власні потреби. Тобто мимоволі через поведінку матері заклалося відчуття неважливості і нецінності ваших бажань як частини себе. Їй здавалося, що вона вчиняє як краще. Аби ж знала, до яких наслідків це призведе?!
Тому, враховуючи ще постійне негативне порівняння з іншими, варто розблокувати оте ранішнє відчуження від себе і схильність замикатись в собі. Той процесс розблокування неможливий в межах спілкування на форумі - потрібна індивідуальна взаємодія з психологом. Здається, ви це розумієте.
Тепер, у дорослому житті, сподіваюсь, мама за вас не вирішує як вам краще, однак механізм-то вже склався. І він, напевно, працює на підживлення очікувань від значимої фігури, яка подбає за вас замість вас(!)
цитата:
Батько особливої участі в моєму виховані не брав.
Гадаю, що і доволі поверхові стосунки з батьком теж посприяли формуванню образу себе, як людини, до якої іншим немає цікавості.
Отже, як бачити декілька важливих чинників вашої самотності ми разом з'ясували. Напевно, цей перелік можна продовжити. Водночас завдання щодо вирішення наведеної вами проблеми набагато об'ємніше і складніше. Знадобиться відродити почуття самоцінності, віднайти і закріпити автентичні уявлення про себе і способи поведінки, щоби стало можливим
цитата:
влаштувати особисте життя і знайти вірних друзів у компанії яких я буду почуватися у своєму колі.
психолог онлайн
Які дії і кроки робите, щоб не бути самотнім і мати соціальні контакти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341634 для Юлия Антоновна
Зареєструвався на сайтах знайомств, але через початок війни не має можливості далі перейти крім спілкування - мобілізований коли буду робити те, що я хочу невідомо. Соціальні контакти важко відповісти підтримуючи старі зв'язки як я сказав хоч і друзями назвати їх не можу, постійно перебуваю в колективі
психолог онлайн
Доброго дня!
"Зареєструвався на сайтах знайомств, але через початок війни не має можливості далі перейти крім спілкування - мобілізований коли буду робити те, що я хочу невідомо. Соціальні контакти важко відповісти підтримуючи старі зв'язки як я сказав хоч і друзями назвати їх не можу, постійно перебуваю в колективі"
Тобто ви маєте своє коло спілкування.
Що саме вам не вистачає, щоб влаштувати особисте життя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341666 для Ирина Николаевна
Простої свободи і можливостей, які є у звичайних людей. Відсутність відповідного досвіду у такому пізньому віці, який все стає більшим, явно не допоможе мені у вирішенні даного питання. Коли починалась війна мені було 25 у цьому році буде 27 років. Рік перед війною я працював на роботі 260+ годин на місяць часу на особисте життя вважай і не було. Забагато помилок і неправильних рішень я прийняв у цьому житті
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Рома, Ви ТОЧНО зможете подолати власну і таку звичну з дитинства самотність тільки після проходження курсу психотерапії, на яку, звісно, зможете піти тільки після демобілізації. Такі реалії.
А поки що спостерігайте за собою - за тим, ЯК і ЧОМУ Ви відокремлюєтесь від інших?
КОГО і за якими ознаками вибираєте задля спілкування?
ЧОГО очікуєте від людей?
І важливе: ЧОГО очікуєте в ситуації спілкування від самого себе?