Я притягую дивних та негативних людей
У мене є відчуття наче я притягую «не своїх людей»,дивних дуже,одні із деструктивною поведінкою,інші не чують мої потреби та обесцінюють мене,ще деякі зверхньо ставляться,використовують та маніпулюють мною,самопідтверджуються.Також притягую відверто кажучи «невдах»,які впадають у дуже дивні ситуації і зависають наді мною,що я їх жаліла і помагала.Я втомилась від людей,важко довіряти чомусь,особливо подругам,відчуття що мені постійно заздрять,недавно зовсім моя подруга придумала стратегію як зробити так щоб мене розвести із хлопцем,це наче була остання крапля.Мені обідно,що я потрапляю у такі люди,здається що всі такі,самотньо від цього,спочатку думала що можливо я всіх так сприймаю,але по факту моє оточення дійсно дивне,багато що позволяють в мою сторону,а я навпаки жодного слова не скажу поганого,завжди поможу і підтримаю.Іноді виникає питання,а чому я з ними ведуся,в тому й питання а чому,можливо боюсь залишитися одна,особливо саме це відчуття,тому що здається що мене ніхто не зрозуміє,і я не зможу зійтися із людьми,всі покидьки по-своєму або жертви,які сама винні у своїх проблемах і не хочуть нічого вирішувати,а лише пити з мене соки.Як припинити таке позволяти людям в мою сторону я не знаю.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Вітаю Лілія!
цитата:
Як припинити таке позволяти людям в мою сторону я не знаю.
Спробуйте подумати для чого Ви притягуєте в своє життя людей, які висмоктують вашу енергію, тобто, яку вашу потребу вони закривають ? (Відчуття себе потрібною, спасительницею і в цьому ж руслі)
Якщо в житті відіграється один схожий сценарій - то це говорить про певний паттерн поведінки. Хто у вашому житті постійно знецінював вас? Чию увагу ви таким чином намагались привернути (важливі дорослі)?
Здається, Ви платите високу ціну , щоб відчувати себе потрібною...
Але все можна змінити - укріплюючи свої внутрішні опори (в індивідуальній роботі з спеціалістом )
Відредаговано автором 08-05-2023 19:54:53
психолог онлайн
Как вы сама к себе относитесь? Какой себя видите?
Как реагируете, когда вас обесценивают, плохо относятся к вам?
Какие отношения с родителями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341660 для
Так я справді хочу бути визнаною та потрібною,щоб мною пишались,щоб я відчуваю себе сильною,до якої можуть попросити пораду або допомогу,стараюсь підвлаштовуватись під всіх,аби мене любили та поважали.
В моєму життя було багато людей в дитинстві,від яких я хотіла почуватись себе важливою починаючи від батька,сестер двоюрідних закінчуючи особами,як в чомусь були кращі за мене,їх любили та поважали,і які до мене ставились як до низьковартісної,я завжди хотіла теж бути визнаною як вони,аби я не була самотня,бо бували випадки із життя,коли було важко серед людей,зі мною ніхто не хотів дружити,ігнорили,наприклад в школі,я відчувала глибоку самотність,чому я як прозора часто задавала собі це питання,тому я намагалась привернути до себе любим чином,допомогою,нестандартним образом та світоглядом,відділятися від всіх,аби я була цікава,а не нудна,я не приймала себе таку як є,бо ту саму ображали,особливо батько,він холодний емоційно,проявляв байдужість,абюзер та вимагав найкращого від мене,а також мати прискіпливо до мене ставилася,маніпулювала та контролювала мене,це схожа проекція і серед інших людей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341663 для Валентина Михайловна
Я себе бачу як нещасною або беззахисним кроликом,сірим таким,наївною,слабкою,над якою можна все робити і казати,наче я сміття якесь,у що можна викинути будь-що,меншовартісною себе відчуваю,наче я лузер,а хтось крутіший за мене,звучить по-дитячому,все,що мені подобається та чого я потребую воно не відкликається через інших,наче всім байдуже та кожен хоче внушити себе та свої інтереси до мене.Звучить доволі грубо по відношенню до себе,але так воно є. Я дуже вразлива людина,я реагую доволі болісно,ридаю,замикаюсь в собі,прокручую це в голові довгий час,залежно що саме,чим більш підлий вчинок та обідний,тим довше це кручу в голові,стараюсь не реагувати,але в душі чомусь крутить все одно.З батьками у мене доволі складно,мама робила гіперопіку,за мене все вирішувала,робила як вона хотіла,моєї думки питалися майже ніколи,наче їм байдуже що я хочу,адже вони краще знають,аніж я,постійно контроль був,коли я робила спротив,висловлювала свою думку,що мене не влаштовує, то вона маніпулювала,яка я жорстока та підла,що я їй ніж в спину дала.Батько принижував,говорив все що хотів,бив мене і мою матір періодично,мав деструктивну агресію при злості,пасивна агресія,різкі слова та критика,холодна любов,майже ніколи не обнімав,хотіла піти від мами,бо думав я не є його дитина коли вона була мною вагітна.
психолог онлайн
Жаль, что с родителями такие отношения и вы ощущаете себя слабой, беззащитной и несчастной.
То, что вы описываете и есть ответом на ваш вопрос, почему таких людей встречаете.
Вы проигрываете детский сценарий - притягиваете таких людей, как ваши родители, и стараетесь заслужить их любовь и уважение. В надежде, что детский сценарий сейчас завершиться по другому, хэппи-эндом - все заметят, какая вы хорошая, умная, добрая и будут любить вас.
Плюс у вас перед глазами была нездоровая модель отношений между родителями.
Все это вы делаете неосознанно, конечно. Так уж психика устроена.
Но увы, чтобы сценарий изменить и встречать других людей, вам вначале нужно разобраться в отношениях с родителями, психологически сепарировать от них, осознать и принять, что любовь не заслуживают, что вы реально достойная и хорошая, перестать чувствовать себя беззащитной и слабой. А наоборот, знать себе цену, уметь отстаивать границы, не заискивать перед людьми. Тогда и круг общения измениться.
Это все запрос на длительную психотерапию.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341673 для Валентина Михайловна
Дякую вам за пораду,я вам дуже вдячна!потрібно дійсно вчитися свої кордони відстоювати,була навіть в психолога,проте можливо варто працювати і над пошуком того самого спеціаліста,який б був особисто для мене ефективним.
психолог онлайн
Вітаю. Це дуже цікаве питання, яке ви підіймаєте. Я не можу користуватися кліше в стилі "скажи мені хто твій друг" - це не завжди працює. Але дещо ви можете дослідити якщо захочете. Наприклад. Між станом "він\вона - якийсь дивний" та першою вашою думкою про цю людину - є деякий простір. Або навіть так: ви можете відчувати до подібних тому, що ви описали, людей , наприклад або жаль, або цікавість, або щось інше при знайомстві. (Що саме?) І потім ці відчуття потихеньку змінюються на "мені це не підходить". Подумайте або розкажіть що це за відчуття, якщо ви згадаєте їх і вирогідно ви дещо в цьму паззлі зможете помітити. Це може бути також візуальне або виключно інтелектуальне переживання. Тут справа за вами )
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341684 для Нора Маркман
В мене є звичка,що хто перший захоче зі мною познайомитися,то я дам шанс цій людині,сама я ніколи не проявляюся якщо хтось цікавих із-за декілька випадків,коли мені не відповіли взаємністю у будь-яких сферах,страх відмови.Тому тримаюсь тих,хто хоче сам зі мною бути,наче ілюзія того,що мене помітили,а значить я потрібна,і я в ці моменти не замислююсь,чи хотіла я цього,чи потрібна мені ця людина щоб ми бути. близькими,більшість людей доволі домінантні,керують всім і беруть на себе відповідальність,в тому числі їхня ініціативність в спілкуванні,в мене є звичка сприймати авторитетних людей,які пасивно агресивні,домінантні та внушають свою думку,сприймають мене як помічник їхній всіх проблем та водночас нещасне дитинча,за яким потрібно все робити.Відчуття,що люди навколо мене дивні тим,що одна наприклад зникає без причин,перед тим обіцяючи багато чого,інша має дивну поведінку і вигадує різні сюжети,наче це реальність,ще одна має доволі деструктивну поведінку,завдає собі шкоди,але при цьому є маніпуляторша і т.д.Все,що їх об’єднує що вони прикидаються жертвами,просять допомоги,але маніпулюють,позволяють собі що захочуть говорити в мою сторону,хоча я не просила цього,пишуть тоді,коли їм немає з ким дружити або ім щось потрібно від мене,деякі з них взагалі є чисто токсичними,принижує,зверхньо дивиться та знехтує моїми бажаннями та інтересами.Чомусь підсвідомо я вважаю їх авторитетнішими,наче їхня потужність полягає в агресивних діях,різких промовах,зверхнє ставлення,наче вони сильніші,ніж делікатні та м‘ягкі люди.Відчуваю їхню могутність,наче вони знають краще аніж я.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341684 для Нора Маркман
Також від таких людей відчуваю адреналін,якісь живі почуття,наче якийсь рух відбувається,качельки скажем так,ніби я не можу бути у спокійних та здорових відносинах,хочеться постійних нестабільних качель і це теж є фактор чому важко від них піти.В мене із хлопцем є чудові стосунки,але я помічаю що на стороні шукаю собі проблем,продовжую спілкуватись із токсичними і холодними людьми,наче хочу якусь потребу здійснити в собі,а не знаю що саме,ніби це звичка,що я маю бути нижча і слабша за всіх,так комфортніше та більш передбачено.
психолог онлайн
Уміння відшивати непотрібних людей приходить з життєвим досвідом
психолог онлайн
Добрый день, Лілія!
цитата:
одні із деструктивною поведінкою,інші не чують мої потреби та обесцінюють мене,ще деякі зверхньо ставляться,використовують та маніпулюють мною,самопідтверджуються.
Така поведінка інших людей, як ви описуєте, є маніпуляцією та/або аб'юзом.
цитата:
Як припинити таке позволяти людям в мою сторону я не знаю.
Для цього можна навчитися протистояти маніпуляціям та впливу.
психолог онлайн
Дрброго ранку, Ліліє!
цитата:
Як припинити таке позволяти людям в мою сторону я не знаю.
Відчуваю з ваших слів, як зростає бажання розібратись у своєму житті, в тому стилі, який мимоволі здійснюється і зрештою завдає чимало не дуже приємних почуттів і вражень. Вжив слово "здійснюється", а міг би написати "здійснюєте." Різницю помітили?
Вона у величезний відстані між одним визначенням-полюсом і другим - в першому випадку з вами відбувається (і ви безпорадні), в іншому - ви Автор усього того, що робите самі(!)
Як подолати цю відстань? Відповідь очевидна - розібратись з тим, до схиляєтесь самі
цитата:
чому,можливо боюсь залишитися одна,особливо саме це відчуття,тому що здається що мене ніхто не зрозуміє,і я не зможу зійтися із людьми
Тобто розібратись зі страхом самотності, з відчуттям себе не вартої уваги інших людей, не цінною справжніх стосунків й таке інше. Власне, це буде поринання у ваше складне дитинство з метою позбавитись отого тягара, що узяли як спадок в доросле життя.
цитата:
всі покидьки по-своєму або жертви,які сама винні у своїх проблемах і не хочуть нічого вирішувати,а лише пити з мене соки
От чому всі покидьки або жертви? Звідки таке уявлення? Ви самі себе до якої категорії відносите?
Невже не зустрічали на своєму шляху людей порядних, щирих, позитивних?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341707 для Владимир Анатольевич
Ні,я мала на увазі що всі покидьки,це люди із мого кола спілкування,нечітко сформувала думку,я не мала на увазі що всі у світі умовно.Здебільшого чомусь в моє життя приходять саме такі,хоча прямо,зрозуміла що маю певну паттерну поведінку і сама обираю таких людей підсвідомо,потрібно дійсно розібратися із собою та зрозуміти,що варто припинити тягнутися до таких,незважаючи на те,що важко довіряти людям і хочеться від всіх закритися.Щирих і порядних людей зустрічала доволі мало,якось не складалося із ними відносини,наче я сама відштовхуюсь від них чомусь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341702 для Светлана Владимировна
Я згідна,потрібно дійсно вміти протистояти маніпуляцій і вміти відстоювати свої кордони.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341695 для Тетяна Артеменко
Можливо так і є,ще кілька років я була зовсім інша,незріла та повністю була впевнена,що всі знають краще і це нормально зі мною так поводитися.Зараз трохи краще,наче перший крок це те,що зрозуміла що так неправильно і я можу зупинити це,я трішки скоротила людей зі свого життя,бо обставини так склалися і остання крапля була,але ще не всіх я відшила із свого життя,хоча планую.
психолог онлайн
цитата:
Щирих і порядних людей зустрічала доволі мало,якось не складалося із ними відносини,наче я сама відштовхуюсь від них чомусь.
Цікаво дізнатись, чому? Невже вважаєте підсвідомо, що ви їм не компанія?
психолог онлайн
цитата:
Вам нужна в этом помощь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341720 для Владимир Анатольевич
По-перше я думаю,що в мене страх відмови,коли я сама хочу проявитися до людини яка мене цікавить,якось завжди звикла що люди самі мене находять,і я так і з ними спілкуюсь,не замислююся чи добре мені з ними,чи варто на них тратити свою енергію,а чи готова я сама вступати з ними у відносини і т.д.По-друге можливо є у мене певна зона комфорту та передбачувана поведінка,що я маю бути в нижчих позиціях,роль жертви,що мною потрібно керувати,що я маю все робити,шо захоче людина,чомусь у маніпуляторах я бачу авторитет,у зв’язку з тим,що моя мама є домінантна особа,а батько емоційно холодний,і наче я вдовольняю потребу якусь,наче з такими людьми мені комфортніше в плані такого відношення до себе,так привично і передбачувано,я знаю як воно протікає,а в іншому випадку відштовхує невідомість якби діяла про іншому.Також коли я із нормальними людьми,чомусь я починаю бути в ролі якоїсь емоційно-байдужої людини,пасивна агресія,наче хочеться самій піти від цього,уникаю,наче у таких людей немає авторитетності,бо по відчуттях здається,що вважаю сильніших та могутніших у абюезрах та маніпуляторах.Тобто рівних відносин я не знаю що це таке,я знаю лише емоційно-нестабільні качелі,в яких нескінченна боротьба за щось,і меня важко жити у спокійних відносинах із-за звички.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341721 для Светлана Владимировна
Думаю що так,тому що я не можу все одно позбутися від цієї паттерноі поведінки бути жертвою.
психолог онлайн
цитата:
Думаю що так
Вам подойдет помощь в виде плана решения вашей проблемы, рекомендаций по практическим действиям, ссылок на бесплатный онлайн курс и полезную литературу?
Или вас интересует что-то другое?
психолог онлайн
цитата:
По-перше я думаю,що в мене страх відмови,коли я сама хочу проявитися до людини яка мене цікавить,якось завжди звикла що люди самі мене находять,і я так і з ними спілкуюсь,не замислююся чи добре мені з ними,чи варто на них тратити свою енергію,а чи готова я сама вступати з ними у відносини і т.д.
Ймовірно, ця роль боятись відмови, боятись проявитись, з одного боку, а з іншого - бути пасивною і пасивно чекати на увагу з боку інших - звична здавна. Винайдена вами у спілкуванні з батьками, стала робочою моделлю. Яка, до речі, може бути змінена.
Ви зазначили "По-друге можливо є у мене певна зона комфорту та передбачувана поведінка,що я маю бути в нижчих позиціях,роль жертви,що мною потрібно керувати,що я маю все робити,шо захоче людина,чомусь у маніпуляторах я бачу авторитет,у зв’язку з тим,що моя мама є домінантна особа,а батько емоційно холодний,і наче я вдовольняю потребу якусь,наче з такими людьми мені комфортніше в плані такого відношення до себе,так привично і передбачувано,я знаю як воно протікає,а в іншому випадку відштовхує невідомість якби діяла про іншому."
Справа у потребі відчувати ті емоції, що супроводжували вас в дитинстві. Начебто дії записана на жорсткий диск програма - підпускати до себе людей, у взаєминах з якими відчуваєте звичні емоції.
Інші люди подібних емоцій не викликають, тому зникають з вашого кола.
Отже, відповідь на ваше питання "Як припинити таке позволяти людям в мою сторону я не знаю" доволі проста для розуміння - позбутись тієї залежності від підсвідомого бажання знову пірнати в звичні пікові переживання дитинтства. На мій погляд, це процес не може бути схожим на послуги автосервісу - замінили колесо або відрегулювали роботу двигуна. Знадобиться певний час, ваші зусилля, перепроживання минулого і зміна ставлення до нього, "вивільнення старого багажу" і відбудова почуття самоцінності. Проте цей шлях цілком піддається доланню. Головне - аби було бажання.
Відредаговано автором 09-05-2023 14:15:49
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341735 для Светлана Владимировна
Я б хотіла мати якісь ресурси для вирішення цієї проблеми,якраз хотіла б мати достовірну інформацію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341736 для Владимир Анатольевич
Так ви абсолютно праві,що потрібно працювати над собою).Бажання в мене виникає все більше з кожним роком,коли починаю розуміти що щось тут не так.Дякую за пораду та аналіз моєї ситуації
психолог онлайн
цитата:
Я правильно понимаю, что вас интересуют материалы для самостоятельной работы?
цитата:
Так ви абсолютно праві,що потрібно працювати над собою).
Или вы планируете работать над собой в индивидуальной психотерапии?