Дуже боляче у відносинах
Я людина, що схильна до депресії. З початком війни я виїхала до Варшави, де ця проблема суттєво погіршилась. Пролежала два місяці майже у важкому психологічному стані, як раптом познайомилась з хлопцем, який просто був неймовірним. Життя заграло новим сенсом. Він був чуттєвий, люблячий, ми планували переїзд до спільного житла, він мене сильно підтримував, була цілковита довіра. Коли були якісь проблеми, то ми їх вирішували легко, через призму любові та піклування. За таку людину я б навіть хотіла заміж.. Але ця людина, як виявилась, хворіла. Вона мене заразила досить серйозно і.. Закордоном це дуже важко. Хвороба сильно вплинула на наше сексуальне життя, його просто не було наступні чотири місяці. Хлопець, як тільки я захворіла, віддалився сильно, не допомогав аніяк, окрім фінансово, і став наче чужою людиною. Ні слів про кохання, ні підтримка. Він перестав йти на контакт, нам одразу стало мало про що говорити.. На мої питання і спроби поговорити реагував ніяк або супер агресивно. З часом він просто став мовчати, просто слухати і не давать ніякої інформації. Вже як місяць він навіть не може відповісти, чи хоче він стосунків зі мною. "Вирішує сама". Я дуже сильно любила його, в мене окрім нього і мами тут нікого немає. Мама скоро з'їде до України. Я залишаюсь тут і мені страшно. У відносинах я відчуваю постійну біль. Навіть коли я просто вдома (живемо окремо), сам факт таких відносин приносить мені багато страждань. Я не знаю, що мені робити, я вже навіть сама не розумію, чого хочу і чи кохаю, але багато образ явно є. Я дуже старалася над тим, щоб все полагодити, неймовірно багато слів було сказано про те, як я ціную нас і що дуже страждаю через цю невпевненість його, що зустрічаю кожен день стіну.. Я потребую допомоги спеціаліста, бо перманентний біль, який не вщухає, заважає мені існувати.. Є ще нюанси, але в цілому історія така.. Дуже сподіваюсь на допомогу!
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Євгеній Мишенко
Павел Леонидович Басанский
Kira, нажаль, ваші стосунки виявились не такими, якими бачилися в перші часи їх існування.
Можливо хлопець насправді не зовсім такий, яким Вы його побачили, а можливо він не хоче /не вміє будувати довгострокові стосунки.
Складність в тому, що і Ви влилися в ці стосунки не зовсім "гармонійно "- маю на увазі, що в дуже складний для Вас час існувала дуже велика ваша Потреба в підтримці та теплі.
І цю потребу "закрили" стосунки з хлопцем.
Існує навіть таке поняття як "реабілітаційні стосунки ", наприклад, коли одразу після розриву одних стосунків , людина вступає в інші.
Знижується відчуття болю, захоплює певна ейфорія.
У Вас інша історія, але принцип подібний.
Вам важливо спробувати подивитись на ці стосунки дещо ширше, ніби піднятися на ними і побачити всю ситуацію цілком. Це можна зробити разом зі спеціалістом, поки Ви не відчуєте, що вже можете самостійно справлятися.
Ще важливо почати зазирати всередину Себе, знайомитись із Собою, вчитись взаємодіяти.
Бо кожен наступний хлопець може стати таким собі пластирем на рані, яка взагалі не про нього, а про Вас.
Вам страшно бути Самою, бути Собою. Частим виходом в таких випадках є втеча- до друзів, кохання, подорожей, роботи....
Якщо хлопець тепер вже не хоче стосунків, то Вам вони не потрібні.
Бо Ви варті дійсно щирих та справжніх стосунків.
Хлопець Вам допоміг пережити важкі часи.
Можливо для цього він і був даний Вам в такий складний період?
консультация психолога
всі ми попутчики по цьому життю. з кимось дороги довгі, а з кимось короткі. можна радіти за пройдений шлях і час, а можна жаліть про те, що шлях не продовжився.
біль - сигнал небезпеки. якщо біль фізичний, це сигнал будь обережний, тіло може зазнати пошкоджень. страх - це прогноз небезпеки. біль та страх - допомагають нам вижити. якщо біль душевний, то його називають вина.
причин може бути багато від усвідомлюваних (самозасудження за якісь дії) так і несвідомі (наша підсвідомість містить стереотипи та ідеали, які ми виконуємо або ні. за невиконання совість карає провиною).
коли нас проганяють, відвертаються від нас, перестають спілкуватися (особливо не називаючи причини), часто спрацьовують механізми, які мали місце ще в часи общин (проганяють ненормальних або поганих, небезпечних для суспільства. вижити одному коли від тебе всі відвернулися важко або немжливо. Тому поняття "поганий" стає трігером (вмикачем) почуття провини, це сигнал - будь обережний можеш втратити себе, не вижити). це досить добре видно по дітях, коли вони граються: дай совочок! ні - тоді я з тобою не граю. все, все - на совочок, тільки не йди.
і нам дуже важливо знайти причину по якій нас прогнали, щоб врахувати її та не робити таких помилок на майбутнє. Вина має кілька трактувань (одна з яких причина. раніше питали в чому вина, тобто в чому причина. зараз питають хто винен, тобто хто буде нести відповідальність за помилку).
тому ми так хочемо бути хорошими, але ще більше ми хочемо доказати референтній групі (значимим для нас людям, думкою яких ми дорожимо), що ми або хороші, або хоча б не погані. і все життя цим і займаємось
може бути так, що ваший чоловік, через інцидент із зараженням, відчуває вину і тому не хоче йти на контакт. може бути так, що ви самі створили його таким, як хотіли. Жінка натура чуттєва і її ніхто не може обманути, окрім неї самої. можливо ви замінили кимось місце, яке пустувало і було дуже необхідне, як про це говорила пані Наталія.
страждання - це робота мозку по зміні стереотипів.
можливо у вас біль через те, що ви його вважали одним, а він виявився іншим, можливо через те, що вас "прогнали", можливо через те, що "як він міг так поступити", можливо "ладно в інший час, але ж не тепер коли мені так потрібна підтримка" і т.д.
причин може бути багато, треба копати.
Відредаговано автором 14-05-2023 17:43:40
психолог онлайн
Кіро доброго дня..
Рекомендую обрати спеціаліста і попрацювати індивідуально, адже питання потребує глибокої роботи та безпосередньої взаємодії з психологом.потурбуйтеся про себе!
Щиро бажаю успіхів!
психолог онлайн
Доброго вечора Кіпр!
Ми не завжди можемо одразу зрозуміти самі себе, що вже говорити про іншу людини...
Перше, що мені спало на думку, коли прочитала про хворобу, що така його поведінка може бути пов'язана з величезним почуттям провини перед Вами і відсутністю внутрішніх сил достатніх, щоб з ним впоратися... Чоловіки по своїй природі потребують бути переможцями в очах жінки... І йому може здаватися, що у Ваших очах він вже не переможець... В любому випадку, він сам повинен з цим впоратися, щоб почуватися чоловіком, а не... Це його проблема...
Тому чим сильніше Ви почнете виявляти до нього материнську турботу та розуміння, тим менше це допоможе йому знову почати поважати себе...
У всякому випадку, допомогти розібратися у внутрішніх проблемах, ми можемо лише самим собі.
Як на мене, найперше, потрібна допомога саме Вам.. Бо відчувається, що Ви заплуталися у своїх почуттях. Адже, нерідко, сильну прив'язаність плутаємо з коханням.
Які у Вас стосунки з Вашим батьком?
Питання напряму стосується того, що відбувається зараз у Вашому особистому житті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342351 для Алла Григорівна
Залежить від віку. В дитинстві і десь до 10 років +- ми дуже добре розумілися. Тато мій не скупий на слова, щедра людина, яка віддасть останнє заради мене та мами. Ми багато грали, все дитинство в нас було у спільних розвагах. Він завжди казав, що любить мене. Коли стала стала більш жіночною, формуватися, батько дещо віддалився від мене, але ніякого відчуття поганого я не відчуваю. Були частенькі сварки, але то дрібниці. Спілкування небагато, ми дуже різні, але до сих пір дуже теплі стосунки. Відверто і прямо кажемо, що любимо один одного і підтримуємо контакт кожен день по телефону.
Якраз таки я досить сильно себе розумію, як мені здається. Я рефлексуюча людина. Я завжди приходила до нього аби поговорити, вирішувати питання (я дуже м'яка, не кричу, не звинувачую), але він – стіна. Постійно не знає, що відповісти мені.
Раніше він багато розмовляв зі мною, багато приділяв уваги, ініціативи, підтримував, плани мав на мене. Зараз це як інша людина. Я не бачу в ньому того, ким він був 7 місяців.
Зараз я вже вилікувалась. Цю тему не підіймаємо, але.. Все так само(
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342316 для Наталия Горская
Мені не страшно бути собою, але мені дуже боляче від того, що не дивлячись на те, як я майже героїчно підійшла до цього питання (коли лікувалася і сильно страждала емоційно і фізично) і рятувала "нас", била во всі дзвони, але робила це м'яко, з позиції люблячої людини, для якої зараз важливо, щоб стосунки були в нормі, адже це ДОДАТКОВА проблема, яка зараз тим паче не на часі через хворобу. Але не дивлячись на те, що я вилікувалась і ми не говоримо про це, все одно стосунків зіпсовані. Складно якось проявляти любов заоаз, бо багато образ, болю, відчуття зради. І взагалі людина наче зовсім інша, втратила всі свої чесноти, які мала до інциденту..
психолог онлайн
Не потрібно навіть піднімати тему, якщо залишилося непрожите в середині...
А чи не вважає він у цій хворобі винною Вас? Не знаю про яку хворобу іде конкретно мова, але знаю випадки, коли застарілі хвороби, які здавалися давно вилікувані, під час зустрічей з новим партнером активізувалися...
У любому випадку, допомогти можете Ви зараз лише собі... Знаєте, зачасти, коли дівчина стає самодостатньою, у хлопця прокидається інтерес до неї..
Ви маєте зараз з ним знову близькі стосунки?
психолог онлайн
Ви намагались рятувати стосунки за вас двох.
Але так це не працює.
Ви набагато більше вклались в цей порятунок, ніж цього потребував хлопець.
Ви рятували , а йому це не було потрібно.
Тут важливо завжди бачити реальність такою, яка вона є.
А не фантазувати, боротися за свою фантазію, а потім розчаровуватись.
Можливо, якщо б Ви робили невеличкі кроки, а не "всі сили кидали", то одразу побачили б відсутність відповідей з боку хлопця.
Але Ви обрали рятувати "незважаючи ні на що ", включаючи саму реальність.
Так, це сумно і боляче .
Але причиною є не те, що хлопець "не так" себе повів.
Він повів себе так, бо він саме такий
(не вміє долати труднощі та підтримувати, не вміє нести відповідальність, можливо просто по-дитячому відчуваючи провину та тікаючи від своїх складних почуттів. )
А те, що ваші очікування від нього виявились хибними.
Він "мав би" разом з Вами мужньо триматись, берегти стосунки та підтримувати Вас. Бо це його відповідальність, що він Вас заразив, та тому, що він -чоловік.
Приблизно так Ви очікували.
Але ваші очікування виявились хибними, він НЕ такий, він НЕ вміє те, що б Вам хотілось і не хоче вчитись.
Це не він став іншим.
Це просто Ви трохи більше дізнались про те, який він.
Просто раніше не було ситуацій, в яких би виявились ці його сторони.
А проявляти важливо тільки те, що є.
Не треба проявляти любов, якщо її немає.
Важливо проявляти і гнів, і образу обговорювати, і про біль розповідати.
Він "дорослий хлопчик ", має сам віднайти рішення, що з цим робити.
Відредаговано автором 14-05-2023 23:41:12
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342394 для Алла Григорівна
Хлопець вам багато незахищених стосунків до мене. В мене завжди був обережний підхід, без виключень + аналізи на всяк випадок сдавала регулярно. Я просила його пройти обстеження, але він волав, що здоровий, як бик. Хоча в нас завжди був лише захищений, виявилось, що деякі статеві хвороби передаються навіть маючи бар'єрну контрацепцію. Про це потім у лікаря дізналися... От мені так і повезло, що він мав саме ту, від якої презерватив не захищає. Тому тут 100% його провина і ні в нього, ні в мене немає сумнівів.
Ми ще у стосунках, але вони тримаються на нитках. Близькості немає, бо через всі мої спроби на потязі місяців.. Не залишилось ресурса.
Від хлопця відлипла. Чула і знаю про те, що інтерес має з'являтися, але в нього – ні. Ні холодно, ні жарко, судячи з усього..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342403 для Наталия Горская
Дякую! Багато важливого підчерпнула!
Як вважаєте, судячи з усього, нема ніякого сенсу вважати, що щось може змінитися і то просто така людина або її такі почуття (їх відсутность) до мене?
Він нещодавно, коли я прямо запитала, чи він взагалі переймається про щось у стосунках чи думає за них в контексті тих розмов, де я приходжу з бажанням порозумітися (але він постійно мовчить, він тільки слухає?).. Сказав, що ні. Виходить, що у розмовах він не бере участь, а в голові.. Теж нічого. Начебто ні про що і не говорили.
Він каже, що в нього така психіка. І взагалі, він по життю нічим не переймається, нічого не хоче, не планує, сильно не робить.. Тобто в якомусь вакуумі, ніяк не розвивається. Що це?
психолог онлайн
Що це?- це його вибір
"він по життю нічим не переймається, нічого не хоче, не планує, сильно не робить.. Тобто в якомусь вакуумі, ніяк не розвивається."
Це так, як є. Дуже детально описано.
Чи Ви хочете дати цьому якусь "назву", чи "пояснення/виправдання"?
Не треба підбирати терміни, щоб зрозуміти сутність.
Він такий, як Ви написали. Його це влаштовує.
А Вам вирішувати, чи потрібен він Вам в житті.
Або ж він вже "виконав свою місію ", - допоміг впоратися в складний період (хоча тут є сенс розібратися, можливо і тут його "допомога" - то були ваші власні дії, "загорнуті в обгортку під назвою "нам так добре разом"/ " він так гарно допомагає ", ....
Чи може щось змінитися?
Може.
Але хіба варто приймати рішення, спираючись на чиїсь чужі примхи?
Хіба ж не ваші власні бажання та відчуття мають керувати вашим життям?
Тут виходить так, що ніби від когось залежить ВАШ вибір.
Але ж цей вибір має залежати виключно від Вас та від того, що Вам хотілося б.
Вам хотілося б мати гарні здорові та гармонійні стосунки, в яких Вам буде затишно, і в яких не буде необхідності "грати за двох".
Та хіба ж це єдиний хлопець в цьому світі?
Чи взагалі Ви вірите, що гідні взаємності в стосунках, коли Вам немає потреби когось рятувати?
Можливо Ви не тільки наприкінці, але й на початку діяли "за двох ", тобто Вам здавалося, що це "ми вдвох", але ініціативи були вашими, а він погоджувався?
Щоб в майбутнє не забрати "граблі для забігу " є сенс розібратися "а що це взагалі було?" , в якому моменті Ви перейшли на чуже поле і почали грати не своїми шахами.
Це важливо, щоб зробити висновки з минулого та не тягнути з нього обрАзи і звичні інструменти взаємодії в майбутнє.
психолог онлайн
Ви пишете: "Ми ще у стосунках, але вони тримаються на нитках. Від хлопця відлипла..."
"Відлипнути", означає, не продовжувати, насамперед, внутрішньо "чіплятися" за стосунки... А Ви, все одно, внутрішньо "чіпляється", якщо продовжуєте
думати про нього і не жити своїм життям...
Отже є якась глибинна причина, яка "змушує" тягнутися до нього...
А от, на мою думку, і та сама причина.
Він каже,..що по життю нічим не переймається, нічого не хоче, не планує, сильно не робить.. Тобто в якомусь вакуумі, ніяк не розвивається...
А ось Ви пишете на початку: "Я людина, що схильна до депресії... Пролежала два місяці майже у важкому психологічному стані, як раптом познайомилась з хлопцем, який просто був неймовірним. Життя заграло новим сенсом..."
У цьому житті не буває випадковостей і ми завжди "притягуємо" до себе тих, хто "дзеркалить" нас, тобто, має схожі внутрішні проблеми з нашими...
Депресія - це зупинка в розвитку. Такий собі "глухий кут", в якому людина застрягає, бо втратила розуміння для чого насправді живе... у чому справжній сенс життя... Єдина різниця - у жінок втрата сенсу виглядає, здебільшого, як депресивний стан ( зупинка життєвої енергії), а у чоловіків - відсутність сил та бажання будувати довготривалі стосунки.
Коли ви зустрілися, у Вас "пішла енергія", бо з'явився об'єкт любові. І допоки не сталося те, що сталося, її вистачало на двох, але... І сама хвороба, як це не дивно, також не випадковість, як на мене (це вже з області психо-соматичних сигналів, що щось в стосунках не так). І...
Ваші ресурси швидко виснажилися, бо основним сенсом життя для Вас стали самі стосунки з хлопцем.
Адже, загалом, неправильно розставлені внутрішні життєві акценти і несформовані або неправильно сформовані сенси життя. Тому і внутрішня плутаниця між прив'язаністю, "залипанням" і коханням.
Самодостатня людина (дівчина) викликає постійний інтерес, з нею хочеться будувати довготривалі стосунки ( не маю на увазі лише сексуальні)... І головне, життя не "притягне" хлопця, який живе, по факту, від однієї дівчини до іншої, не бажаючи нічого, як рослина...
Саме тому Ви і продовжуєте так нав'язливо внутрішньо "чіплятися" за ці стосунки, що боїтеся знову опинитися у вакуумі і впасти в депресію...
Ніколи, жодна людина, у тому числі, коханий чоловік, не може бути основним життєвим сенсом, якщо Ви дійсно хочете стати щасливою, позбутися раз і назавжди своїх важких депресивних станів, і мати, врешті решт, гарні гармонічні сімейні стосунки...
Як на мене, потрібне Ваше серйозне внутрішнє "перезавантаження"... А тоді, або цей самий хлопець несвідомо потягнеться за Вами, починаючи також розвиватися, або .. він Вам самій стане нецікавим і Вас Всесвіт дасть когось набагато кращого... Вам вирішувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342450 для Алла Григорівна
Я вам дуже вдячна!