Як врятувати себе
Рік я зустрічалася з хлопцем, з яких 8 місяців жили разом. Стосунки завершилися, коли застала випадково його з іншою дівчиною, з якої він паралельно зустрічається вже місяць. Хлопець обманював нас обох.
Моя інтуїція підказувала, що потрібно звʼязатися з його сестрою. Виявилось, що вона про мене ніколи не чула, я просто запамʼятала її інстаграм і написала.
Після розмови з нею, я зрозуміла що я нічого не знаю про свого хлопця. Він вигадав свою професію, машину, квартиру, гроші, своє походження, половину своєї сім’ї він в своїх історіях зробив мертвими. По суті це бідний хлопець з забитого села, але видавав з себе іншу людину, просто живе у вигаданому світі. Він був зі мною лише через гроші, жив у моїй квартирі і працював разом. Це не тільки я дурочка, вся моя сімʼя і друзі вірили в те що він розповідає, він просто відмінний актор з великим досвідом. Мені здається в нього це хвороба, бо я не розумію як можна жити так.
Зараз мені важко жити в квартирі де ми жили разом, важко взагалі прийняти цю ситуацію, почуваю самотність, біль і велику втому. Як можна прийняти цю ситуацію? І жити без тривоги? Як його забути? Кожну ніч мене турбують кошмари, ця людина буде і далі брехати і використовувати дівчат в своїх цілях
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
dianka, дуже гарний, корисний досвід Ви отримали. Це як щеплення. Від брехні й брехунів (патологічних як МЧ, або звичайних). Як вважаєте, вже навчилися відрізняти правду від брехні?
цитата:
Зараз мені важко жити в квартирі де ми жили разом, важко взагалі прийняти цю ситуацію, почуваю самотність, біль і велику втому. Як можна прийняти цю ситуацію? І жити без тривоги? Як його забути? Кожну ніч мене турбують кошмари
Співчуваю, але біль - необхідний елемент досвіду, без нього ми мало що можемо зрозуміти й усвідомити.
Взагалі, те, що Ви описали - це запит на повноцінну індивідуальну психотерапію з психологом.
цитата:
ця людина буде і далі брехати і використовувати дівчат в своїх цілях
Це вже не повинно Вас турбувати. Може комусь ще потрібний подібний хворобливий досвід у якості щеплення?
Доповнення від автора
Я думаю я вже зможу відрізняти правду від брехні, бо я знала тільки те що він сам про себе і розказав. Мене хвилює ця тема, бо пройшов лише місяць після того як я його вигнала)
психолог онлайн
цитата:
Я думаю я вже зможу відрізняти правду від брехні, бо я знала тільки те що він сам про себе і розказав.
Добре, що вже можете. Значить щеплення від брехні не було марним. Все має свою користь.
цитата:
Мене хвилює ця тема, бо пройшов лише місяць після того як я його вигнала)
Якщо так, то є сенс пропрацювати це з психологом індивідуально.
психолог онлайн
Доброго дня.
Ситуація відбулась, проте емоції, біль, злість, розчарування, образи- досі живуть з вами.
Вони нажаль нікуди не пішли..
Щоб їх позбутися не варто витісняти, а навпаки кращє дати собі можливість їх прожити і пройти через певну рефлексію, аналіз.
Що я відчуваю, що мене тяготить, на що спрямовані ті емоції.
Гарним рішенням буде обрати психолога і трохи попрацювати над цим,якщо самостійно впоратися важко..
Це допоможе прийти до слушних висновків, уникнути тригеру в майбутньому.
психолог онлайн
Доброго дня,dianka. Яке то має бути розчарування...Втрачати сподівання та довіру дуже болісно. Втрачати сподівання на відносини - ще болісіше.
Ваші почуття складні, але нормальні для такої ситуації. Зараз Вам потрібні розуміння, емоційна турбота та час. Якнайкраще від людини, якій Ви справді довіряєте. Такою людиною може стати психолог. Це дасть Вам почуття безпечного притулку та відновить віру у довіру до людей.
Простити та дійсно відпустити можна проживши ті почуття, що є. Почуття відключити неможливо, як і прискорити процес ії проживання. Але цей процес можна полегшити та направити у бажаному напрямку зростання. Говоріть, пишіть, малюйте про свої почуття, надавайте їм сенс. Найоголовніше - проживати та виражати їх. Так ви допоможете собі вийти із кризи сильнішою, мудрішою, а значіть - ще більш приваблівішою.
Полегшення та добра Вам.
психолог онлайн
Ви переживаєте етап втрати і горювання. Ці почуття треба прожити. Є люди, які дійсно грають ролі, існує чимало таких історій, тому не слід звинувачувати себе.
Прийняття ситуації відбувається поступово . Це етап горювання.
психолог онлайн
Вам нужно прожить ваши переживания, которые есть. Отгоревать свою утрату, прожить разочарование. Только тогда вам станет легче. Другого пути нет.
Если сложно, то стоит обратиться к психологу. Так вы быстрее сможете отпустить данную ситуацию и сделать выводы на будущее.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як можна прийняти цю ситуацію? І жити без тривоги? Як його забути?
Вам надо прожить потерю отношений с этим парнем.
И после этого вы сможете
цитата:
прийняти цю ситуацію
и
цитата:
його забути
Проживание потери происходит по определенным этапам (отрицание, гнев, компромисс, депрессия и принятие). И в норме такой процесс длится 1 год.
цитата:
І жити без тривоги?
Если же вас мучает тревога, то вероятнее всего вам потребуется помощь специалиста, чтобы убрать ее.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и помогу вам нормализовать ваше состояние.