Дратівливість, втома , тривожність
Все почалось коли померла моя мама 5 років назад , яка мене завжди вислуховувала та давала поради, мені було дуже складно після її смертті. Це була сама близька мені людина .
У мене важка фізична робота та ще й у нічні зміни , але заробітна плата достойна. У мене є будинок та пригородний участок , але я не можу це все посилити за станом здоров я . У мене варикоз і мені дуже важко все це одночасно посилити . Я розумію що мені потрібно шукати іншу роботу . І я знайшла курси , де навчають спеціальності іт за 3 місяці та потім влаштовують на роботу , але діти і чоловік в це не вірять і кажуть що я це не осилю. дуже втомилась і хочу просто відпочити нарешті , але і щоб і заробітна плата була достойна . Тому тривожність , що робити , куди рухатись , ще й війна .
Менша дочка поїхала закордон і вийшла заміж за чоловіка який мені не подобається , мені здається він абюзер і геть про неї не піклується і хоче від неї лише якоїсь вигоди , я дуже за нею скучаю і переживаю . Але вона скоріше вже не повернеться (бо там класно жити) і цей факт мене дуже засмучує. Є ситуації, наприклад , коли старша дочка мені щось радить , я довго не можу це слухати , дратуюсь , мені здається що на мене нападають .
Взагалі мені завжди здається, шо в очах інших я погана та нічого не можу і на мене постійно нападають . Характер в мене меланхолік+холерик . Зараз такий стан все на кучу , дратівливість , втома , триважність , хаос та не порядок в голові . Що порадите ?
Питання від: ; Вік: 53

психолог онлайн
Здравствуйте!
"Все почалось коли померла моя мама 5 років назад , яка мене завжди вислуховувала та давала поради, мені було дуже складно після її смертті. Це була сама близька мені людина" конечно сложно когда теряешь самого близкого человека, тем более Ваша мама была Вам опорой, но настает тот момент в жизни когда приходиться находить свои собственные опоры и ресурс.
Вы пишите о тяжелой работе, при этом у Вас есть муж, насколько он Вас поддерживает, можете ли Вы опереться на него?
"Менша дочка поїхала закордон і вийшла заміж за чоловіка який мені не подобається , мені здається він абюзер і геть про неї не піклується і хоче від неї лише якоїсь вигоди , я дуже за нею скучаю і переживаю" Вы правильно написала, Вам кажется то, что Вы уже себе додумали и представляете ситуацию так, но дочка сделала свой выбор, и это ее жизнь! Вам сложно для себя принять, что она далеко и останется в чужой стране, это опять переживается как потеря близкого объекта.
Вы пишите, что очень устали и нашли курсы, они длятся всего 3 месяца, и если Вы хотите для себя изменений, попробуйте свои силы, и опять же как Вы оцениваете свой ресурс, а не близкие Вам говорят, потому как Вы привыкли ориентироваться на чужое мнение, важно и обратится к себе, а что хотите Вы, что Вам может дать новая работа, находите ли Вы в себе силы?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Те, що Ви описуєте, дуже схоже на "емоційне вигоряння". Допоможе Вам розмова із психологом. Потрібно спокійно розібратися у Вашій ситуації. Це можна зробити і он-лайн.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрый вечер!
цитата:
Вы пишите, что все началось после смерти мамы и, что она была единственный человек, который мог Вас выслушать. Скажите пожалуйста, на сколько Вы уже смогли отгоревать потерю мамы? Какие у Вас отношения с мужем и почему Вы решили все на себя взвалить? Дело в том, что начать можно что-то менять в жизни в любом возрасте, но основной Ваш страх скорее связан с тем, что у Вас нет поддержки в семье. Ваш тяжелый труд не приносит Вам радости и Вы не можете воспользоваться своими трудами, потому что на это уже не остается сил. В Вашем случае было бы хорошо поработать со специалистом, чтобыВам могли больше помочь
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Зараз такий стан все на кучу , дратівливість , втома , триважність , хаос та не порядок в голові . Що порадите ?
Если вы хотите решить все эти проблемы, то вам нужна индивидуальная психотерапия.