Стосунки з хлопцем
Добрий вечір. Є один хлопець, з яким ми спілкувалися дуже давно. (Років 10 назад). Так виявилося, що на даний момент ми проживало в одному місті. І от місяць назад він нагадав про себе. Хоча до цього часу ніякого спілкування не було. А цього хлопця наявні такі риси характеру, які мені подобаються(впертість, наполегливість..). Він був наполегливим в усіх планах і мені це подобалося. Дівчини в нього не було (так він сказав). Я почала жо нього звикати і все йшло як мало бути.
Але невеличкий проміжок часу я дізнаюся, що в нього є дівчина з якою вони живуть разом. І до цього моменту я ще не знала чи відчуваю щось до нього. Так, він обманув мене. Але потім розказав правду. І тут я розумію, що за цей час я звикла до нього. Ми тиждень не спілкувалися. І знову почали. Він почав приїзжати до мене на кілька годин і відповідно вертався до дому. Багато разів казав, що все не приїду, це не правильно, а робив все навпаки. Коли я кликали в гості, зразу каже ні, а потім просто бере й приїжджає. Я думала, що я не зможу бути з ним, знаючи, що в нього ще є хтось, але мені ту дівчину взагалі не шкода і я просто хочу бути з ним. Я дуже ревную його. І незнаю, що робити, чи варто це все продовжувати чи правильно, що я маю відносини з хлопцем у якого є дівчина. Але я знаю точно, що я хочу, щоб він був поряд.
Питання від: ; Вік: 26
консультация психолога
це дуже схоже, на: "убедите меня, что я делаю все верно".
лінь . лінь це робити
ваше життя, ваш вибір, ваші наслідки. ніхто в світі не скаже вам чи було це правильно і що вам робити. правильно не правильно взалі поняття відності (по чіїм правилам) і якби вони вас так цікавили, то ви б знали правильно чи ні.
ви можете знайти психолога, який скаже так, правильно, власне щастя головне і т.д.
можете знайти моралізованого психолога який скаже ні, це все недобре і т.д.
зізнайтесь собі в тому, що вибір ви уже зробили. а тепер шукаєте того, з ким розділите за нього відповідальність. (ну я ж психологів послухала чи свяженника чи ще когось. вони ж краще знають як мені поступати в моєму житті).
якщо проблема з ревнощами, можу допомогти.
якщо проблема в тому, що і як вам робити - я не знаю, це ваше життя, це ваш хрест і пронести його доведеться тільки вам
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344399 для Євгеній Мишенко
Звичайно, це моє житт і рішення лише за мною. І відповідь на я собі дала, бо продовжила спілкуватися з ним не зважаючи на іншу.
Але я не знаю як справитися з ревнощами, невідомістю, його діями (коли він говорить одне, а робить інше). Хоче поставити крапку, але як тільки йому напишу, то приїжджає. А якщо він дійсно поставить крапку, але я цього не хочу?
консультация психолога
цитата:
Але я не знаю як справитися з ревнощами
Є такий жарт про бога: коли він хоче когось покарати то дає "зависть" і "ревность". завжди є чому заздрити і до чого ревнувати.
в кожного з нас є лише 3 багатства: наше я (те, що робить вибір), наше тіло і наший час. більше в людини нічого немає. (гроші це консервований час).
ревнощі це притензія на чуже багатсво, тобто прийняв не той вибір (не в мою користь), не з тим провів час (не зі мною) або чому так довго? ну і не з тим поклав своє тіло в ліжко. чим сильніше посягаємо, тим сильніше інший прагне від цього втекти.
особливість жінки в тому, що вона хоче бути єдиною. це ні добре, ні погано, це просто є. буває так, що це бажання переходить в з "хочу, щоб так було" в так "повинно бути". Є дві моделі сім*ї: "кормушка" (де вільний вхід і вихід. де я хочу проводити час разом, повертатися додому, турбуватися і т.д) та "клітка" (де я повинен все це робити, і вихід з дозволу (можна я піду., відпусти мене на/до/з ... чому ти прийшов пізніше? і т.д). іншими словами чужі багатства вроді чужі, але як ними розпоряджатися вирішую я.
якщо це ваша проблема, то потрібно пропрацювати поняття "должен/повинен/так має бути"
З ким легше жити: з тим, хто нікуди не піде чи з тим, хто може піти в будь який момент?а з ким якість життя краще?де більше радості: коли дають, а ти не ждеш чи там де тобі повинні дати? (як з квітами на 8 березня чи день народження. хоча є такі. кому важливо квіти і увага, і не важливо наскільки вона щира)
заздрість це я більше достойний цього. (він має більше часу проводити зі мною, а не з друзями/своїми дітьми/мамою/книгою/грою/тою потаскухою з минулого і т.д.). це гординя/егоцентризм і тут потрібно працювати з станом мені повинні, тим же самим "должен" та зі вмінням складати реальні прогнози (не те що я хочу повинно бути, а подивитися наскільки це реально.
анекдот є: в людини спитали: -Яка вірогідність зустріти динозавра? - 50 на 50, або зустріну, або ні. (а те що вони вимерли, то нічого??)
те, що ви звете ревнощами може бути пов*язане або з невпевненістю в собі, страхом, що він може кинути вас (страх нестабільності), страх що він вчинить з вами як з колишньою (чи теперішньою), ще може бути так, що те що ви назвали ревнощами, ними не є, потрібно копати.
Потрібно якийсь приклад ревнощів. щоб проаналізувати, розкопати причину і страхи
цитата:
невідомістю
а чого ви конкретно боєтеся?
цитата:
його діями (коли він говорить одне, а робить інше). Хоче поставити крапку, але як тільки йому напишу, то приїжджає.
а ось тут не зовсім ясно. це може бути причиною всього. недовіра чи хиткість слова-діла може бути ключем. ви можете тому і ревнувати бо не впевнені кого він вибрав чи не передумає, та ж сама невідомість може вас лякати цією ж хиткістю чи різницею між словом і діло. ще може бути так, що це тільки ваша інтерпритація, може бути так, що в нього емоційна залежність до вас або йому дома погано і з вами краще (або поки що краще) тому, змінює рішення. варіантів багато.
в цьому світі є речі які ми можемо змінити, а є речі які від нас не залежать.
ми невзмозі контролювати чужий вибір (можна скільки завгодно боронити когось від зради, але якщо він захоче це зробити - зробить, не встережеш). в такому випадку потрібно навчитися змирятися з тим, що сталося, не робити винним когось одного. щоб не відчувати провину (задавати питання: чій це був вибір? (вибір послухати когось, вибір неслухати, вибір піти, вибір лишитися)
часто, коли нас покидають/залишають/ відвертаються від нас - спрацьовує механізм, який закладений ще в первісні часи, коли поганих/незручних для племінного суспільства виганяли з общини (його не вбивали. це гірше смерті). виживати одному дуже тяжко. тобто коли ти стаєш поганим це дуже небезпечно, можна втратити життя.
Тому, раз мене вигнали/покинули і т.д. значить я поганий/погана. але це не так. якщо так сталося, значить ви просто не підходите. вилкою не їдятьсуп, а лопатою не чистять картоплю.
ще може бути провина за те, що не змогли зберегти сім*ю/стосунки/дружбу. і в захисті в неї, формуються страхи і навіть ревнощі (для того, щоб цього не сталося)
цитата:
А якщо він дійсно поставить крапку, але я цього не хочу?
ви маєте право не хотіти. так само як і хотіти.
якщо так станеться у вас лишається вибір: прийняти це/не прийняти/ частково прийняти/нав*язуватися і т.д
якщо ви цього боєтеся, то щоб обезопаситься, вам потрібно навчитися жити без нього.
уявити, що це сталося. що ви будете відчувати, що ви будете думати і що ви будете хотіти?
в цьому стані придумайте мінімум 5 виходів. можна більше.
часто наші страхи пов*язані з відсутністю інформації (невідомість те ж саме тільки з усіх сторін)
психіці не важливо, як це пережити, в уяві чи в реальності.
легше втратити в голові (попереживати, підготуватися), повернутися в реальність і порадіти тому, що це не так.
нажаль, страх можна подолати кроком в перед. потрібно конкретизувати (що конкретно). чим конкретніше страх, тим легше долати
символи закінчились
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344411 для Євгеній Мишенко
В мене страх, що я його втрачу. Я впевнено можу сказати, що він мені подобається, мені з ним комфортно. Його риси характеру теж мені подобаються. З ним я інша, яка є насправді. Він допоміг менв
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344411 для Євгеній Мишенко
Він допоміг мені побачити себе з іншої сторони. З ним легко. Я йому повірила. Хоча вірити - мені дається найважче. Навіть те, що я проводила з ним час, знаючи про його іншу - це взагалі вперше для мене. Раніше я б не змогла б так. Але мені дуже не приємно стає, коли він від мене їде до іншої, я злюся, бо він проводить цей час не зі мною.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344411 для Євгеній Мишенко
Я хочу, щоб він був поряд. Ні, я не хочу його контролювати і знати все по хвилинно, просто хочу бути з ним.
консультация психолога
цитата:
В мене страх, що я його втрачу.
Ви обов'язково його втратите. Колись він помре і ви також. І всі інші.
Це його вибір, проводити час з іншою або з вами.
Можна радіти проведеному часу разом, а можна концентруватися на тому, що він міг бути більше часу (стан недовольства "недодали").
цитата:
Я хочу, щоб він був поряд
Люблю когда мужчина рядом. Рядом я сказала)
Якщо ви хочете бути постійно поруч, потрібно вже говорити з ним, чи хоче він цього, чи може його влаштовує те, що зараз є.
Якщо вам потрібні способи впливу, щоб він вибрав вас і лишився з вами, я не компетентний в маніпуляції. І вам не радив би.
цитата:
злюся, бо він проводить цей час не зі мною
.
А чому він має проводити весь час з вами?
Бо ви вже в голові побудували щасливе майбутнє, а той факт що він іде, повертає вас від ілюзій до реальності де цього немає?
Може проблема в тому, що через суперницю ви втрачаєте бажане для вас майбутнє? Через це ви злитесь? Може діло зовсім не в ревнощах (раз вам не потрібно весь його час, а злість виникає коли він іде?)
Відредаговано автором 06-06-2023 00:32:06
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344470 для Євгеній Мишенко
Я не хочу, щоб він проводив час з іншою. Бо мені це не приємно, бо він мені подобається.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344470 для Євгеній Мишенко
Маніпуляції ні до чого хорошо не приведуть. Про майбутнє я не загадую, а просто хочеться тут і зараз, в моменті бути щасливою з ним.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344470 для Євгеній Мишенко
Якщо він приїжджає до мене, до це як варіант, що його не влаштовує, те що в нього відбувається з тією дівчиною.
Люди не зраджують просто так. На все є якийсь привід, щось їх до цього підштовхує.
консультация психолога
цитата:
Я не хочу, щоб він проводив час з іншою. Бо мені це не приємно, бо він мені подобається
Він має бути тільки ваш?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344476 для Євгеній Мишенко
Так.
Він може проводити час з друзями, колегами.
Але якщо я хочу з ним стосунки будувати, то іншої ще однієї в нього не може бути.
консультация психолога
цитата:
Я хочу..., а так має бути..., тобто він повинен вибрати вас і відмовитися від інших тільки тому, що ви хочете стосунків.
А чому так має бути?
А коли встиг задолжать вам вірність?
А ви в нього питали, що він хоче? Може його влаштовує, а може їх обох влаштовує його сексуальне різноманіття?
Те, що ви йому повірили, це тільки ваша проблема.
Чомусь ви не повірите чоловікові, який приведе вас додому і скаже роздягнися, я на тебе тільки подивлюсь, нічого не буде.
Відредаговано автором 06-06-2023 08:08:22
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344478 для Євгеній Мишенко
Тобто, це все для нього нічого не значить? Типу якась пригода доя нього??? І на щось розраховувати я не можу?
консультация психолога
цитата:
Тобто, це все для нього нічого не значить? Типу якась пригода для нього??? І на щось розраховувати я не можу?
Незнаю. Все може бути.
Мені більше цікавить ваше бажання світу, в якому вам повинні
Доповнення від автора
Я не кажу, що він мені щось повинен. Але от коли мені подобається людина, коли вона дає якісь сподівання, то чому б мені не хотіть, щоб вона була зі мною. Як на мене, це нормально так бажати, коли людина подобається.
консультация психолога
цитата:
Але от коли мені подобається людина, коли вона дає якісь сподівання, то чому б мені не хотіть, щоб вона була зі мною. Як на мене, це нормально так бажати, коли людина подобається.
Так, абсолютно з вами згоден. Кожне має право хотіти, особливо те що йому приємне і подобається
Проте, той факт, що вас злить коли не стається те, що ви хочете свідчить про наявність "так повинно бути". Злість, агресія це захистна реакція організму, від провини за те, що не вдалося отримати бажане (за те, що не змогли..). А гніваєтесь ви на того, кого вважаєте винним в тому, що це не сталося. Або на хлопця, або на суперницю
Також можливий варіант, що в ході переписки, я не вірно зрозумів вас, тому говорю не те.
(В такому випадку, це нормально для переписки, бо живу конструкцію нічим не замінити, особливо коли людина ротом говорить одне, а її тіло інше)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344517 для Євгеній Мишенко
Так, я злюся на нього. І на неї теж. Хоча мені її шкода. І одночасно на себе. Бо суть в тому, коли я дізналася, що в нього є дівчина і він продовжив всерівно до мене приїзжать дало мені віру в те, що це все не просто так. Мене навіть совість не мучає, що я захопилася хлопцем, в якого є дівчина.
На нього злюся, бо він не виправдав мої очікування, а я так би сказати "потонула в ньому". На неї злюся, бо як не крути, але він всерівно з нею. А на себе, бо повірила, відкрилася і знову наступила на граблі. З ним я відчула і побачила себе іншою. От це дійсно та людина, заради якої я змогла бути іншою. І якщо б все почало складатися( я все ще вірю, що все вийде), заради цієї людини мені хочеться бути кращою.
консультация психолога
цитата:
заради цієї людини мені хочеться бути кращою
А заради себе?який сенс шукати щастя в комусь, якщо ви самі для себе не хочете такою стати
цитата:
На нього злюся, бо він не виправдав мої очікування, а я так би сказати "потонула в ньому"
Насправді це не правда. Це у вас прогноз поганий. Ви від нього очікували занадто багато. Те, що ви говорите, це перенесення відповідальності за ваший невірний прогноз. Якби не ти ми були б ідеальною парою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344529 для Євгеній Мишенко
І як бути в даній ситуації?
Якщо бажання бути з ним не зникає, він продовжує подобатися, але ніяких здвигів на щось краще немає?
консультация психолога
цитата:
І як бути в даній ситуації?
Я не знаю.
Ви вже знаєте його позицію, щодо вас і ваших бажань, бути чимось більшим ніж коханка, бути єдиною жінкою, з якою він будує?
Є ситуації, коли ми можемо щось змінити, а є ситуації, коли ні.
Ви можете щось змінити?
Вам влаштовує те, що ви можете завагітніти, а все так і лишиться як є або зміни будуть в гіршу сторону?
Єдине щоб я не радив, вагітніти для того, щоб вибрали вас і дитину (переманити/забрати в суперниці/повернути) можна залишитися у розбитого корита.
А вас є бажання, ви хочете змін, а чи хоче змін він? І чи влаштовують вони вас?
Можливо, ще й такий варіант, що ви не хочете чути правду...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344534 для Євгеній Мишенко
Його позиції я не знаю. Так як вже кілька днів просто не спілкуємося. Хоча цим все сказано. Такі варіанти як ви вказали мене не влаштовують взагалі. Переманювати, маніпулювати це теж не мої варіанти. Єдине, що я хочу, якщо це і кінець всьому, особиста розмова. Навіть якщо після неї і нічого не зміниться. Я просто хочу, щоб він знав мої думки, почуття на рахунок ситуації, яка склалася.
Ну а далі сліду праця над собою.
консультация психолога
От бачите, ви самі спроможні зробити кращий вибір для себе.
Ніхто крім вас не знає і не зможе зробити вам краще.
Прощальний секс я б не радив, якщо що. Ситуація може усугубитись або продовжитись.
Скотч на тілі або оту стрічку, якою жінки виривають волосся на ногах, слід відривати різким рухом, так менше болить.
Так, нам всім є куди рости над собою. Бажаю успіхів вам в рості
Відредаговано автором 07-06-2023 19:07:28
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344566 для Євгеній Мишенко
На словах вибір зробити легко, чим діяти. Бо коли звик до людини і ця людина тобі близька важко справитися зі своїми емоціями.
консультация психолога
Так, згоден. Говорити або приймати рішення набагато легше, ніж діяти як задумав.
Операція - болюча процедура. Проте часто після неї нам стає краще.
Страждання не завжди погано. Це ми так вважаємо, бо нам боляче.
Це робота мозку по зміні стереотипів.
Можна страждати зі сльозами, а можна зі сміхом.
Можна дивитися на плюси, які втрачено і жаліти себе за це.
А можна дивитися на мінуси, які нас оминули і радіти і дякувати богу, що це нас обійшло.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344570 для Євгеній Мишенко
Так, ви праві. Над цим треба працювати. Але це лише після розмови з ним. Бо без кінцевої розмови нічого не вийде. А як спонукати його до неї, я не знаю.
консультация психолога
А як ви спонукали зустріч і секс з його сторони?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344583 для Євгеній Мишенко
Було достатньо написати одне слово: "Приїдеш"?
Він передзвонював і приїжджав.
Але під час останніх розмов міг сказати, що не приїде.
Я лише додавала: "Не приїдеш, так не приїдеш, ок. І фраза в кінці "Будеш їхати, подзвони".
Але хоч він так і казав, але дзвонив, уже потім, коли був за 2 хвилини до мого будинку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344583 для Євгеній Мишенко
Але зараз так не працює.
Виходить він щось для себе вирішив, але мене навіть перед фактом не поставив.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344583 для Євгеній Мишенко
Сьогодні я йому написала повідомлення. Бо завтра їду до України на кілька тижнів з таким текстом:
Що ми маємо поговорити. Бо я завтра їду, і не хочу, щоб залишилася недосказаність.
Він прочитав і все. Відповіді немає.
Я просто розумію, що якщо ми не поговоримо зараз, історія через 3 тижні може повторитися, коли назад повернуся.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344583 для Євгеній Мишенко
А ще в мене велике бажання все розповісти дівчині з якою він живе.
Не з надією, що він до мене прийде потім, коли вони розбіжаться чи ще шось. А просто, щоб вона знала правду.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344583 для Євгеній Мишенко
Або зробити так, щоб він сам все їй розказав.
консультация психолога
Може він вирішив і боїться зірватися, а може боїться почути у відповідь, що ви вагітні. Може сам признався, хто знає.
Слова треба поговорити, сприймаються як щось небезпечне
цитата:
А ще в мене велике бажання все розповісти дівчині з якою він живе
цитата:
Або зробити так, щоб він сам все їй розказав
Навіщо вам це?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344593 для Євгеній Мишенко
Я впевнена, що він сам нічого не розказав. Але, визначився здається. Якщо він боїться зірвалися, то значить не все так і добре в нього з тією дівчиною.
Можливо це егоїстично звучить, але якщо він не хоче навіть поговорити зі мною, то чому я маю приховувати правду. Хай дівчина та знає, з ким вона живе, який він насправді.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344593 для Євгеній Мишенко
Якщо хлопець зраджує з кимось, то для мене це означає що не все так добре в їх стосунках. Бо просто так не зраджують.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344593 для Євгеній Мишенко
Якщо він боїться зірватися, то це може означати хоч якусь часточку того, що йому хочеться бути зі мною, але він ставить для себе якісь заборони.
консультация психолога
Тобто, за те, що вам не приділили увагу, знехтувати вами, ви готові помститися, зруйнувавши життя обом людям (або хоча б одному) показавши яке гімно той хлопець? А ви з цим гімном спали і не раз. Кому конкретно ви хочете зробити боляче? Йому, їй чи обом?
Чи раз не мені, то нікому не буде?
Нещодавно ви писали, що вам байдуже на суперницю і її вам не шкода. А тепер значить ви хочете якоби відкрити комусь очі.
В такому випадку, ви його не любите і не любили. Вам важливіше ваше уявльонне его і лише те, що ви хочете. Раз так, то получай.
Не забудьте про те, як аукнеться так і окликнеться
Мабуть на останок, як зараз модно говорити, тема для медитації:
А ви не думали, що він пішов від вас, тому що йому з вами стало гірше, ніж вдома? Можливо ви переплюнили супенницю в тому, від чого він хотів втеки
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344607 для Євгеній Мишенко
Я не знаю, які стосунки в нього з дівчиною, але за увесь час з ним, я була такою, що навіть немає до чого причепитися. Я не нав'язвувалася, вірила, підтримувала, розуміла.
консультация психолога
Я також цього не знаю

психолог онлайн
Добрый день, Юля!
цитата:
Вам удалось поговорить с молодым человеком?
Нужна ли вам сейчас какая-нибудь помощь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345277 для Светлана Владимировна
Ні, перед від'їздом поговорити не вдалося. Він все відкладає це на потім як приїдеш. Спілкуємося інколи просто звичайно і все.
Але в цій історії з'явитися одна непередбачувана ситуація. Мою сторінку в фейсбук зламали, зробили скріни з нашої переписки. Один скрін був відправлений дівчині з якою він живе. Це все публікувалося від мого імені.Що в тому скріні було написано, незнаю. Він подумав, що це все роблю я.
Потім ці скріни хотіли розповсюдити в Фб, писали про мене жахливі повідомлення, що я розрушила сім'ю і т.д.
Я ж навпаки подумала, що це все зробила,його дівчина. Але багато нюансів і питань, бо є ще варіант хто міг це все зробити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344615 для
Добрий вечір. Можливо щось порадите. Не знаю, що й далі роботи. Не вдалося розставити крапки над "і". Не вистачило сили духу, щоб все завершити. А чим далі, тим більше до нього прив'язуюся. Хоча ніби розумію, що з цього нічого не вийде.
Він же як і до цього часу, то все ок, дзвінки, зустрічі, то тиждень може не з'являтися. Інколи мені здається, що навіть і ревнує моментами.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы пишете, что
цитата:
Не вдалося розставити крапки над "і".
То есть вы продолжаете оставаться в отношениях
цитата:
з хлопцем у якого є дівчина
?
цитата:
Можливо щось порадите. Не знаю, що й далі роботи.
Советы будут зависеть от того, что вы хотите.
У вас есть желание расстаться или вы планируете быть с ним?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347366 для Светлана Владимировна
Так, продовжую залишатися в цих так званих відносинах. Я дуже хочу бути з ним.
психолог онлайн
цитата:
Я дуже хочу бути з ним.
А что вы можете для этого сделать?
И делали ли что-нибудь до этого?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347369 для Светлана Владимировна
Я весь час намагалася бути не нав'язливою, розуміючою, доброю, щирою з ним. А що з роботи, щоб бути з ним Я просто не знаю. Хитрити, обманювати, маніпулювати Я не хочу. Я реально незнаю як я можу щось змінити в цій ситуації і яким способом.
психолог онлайн
цитата:
Я дуже хочу бути з ним.
Для осуществления любого желания, необходимо чтобы кроме "Хочу", было еще "Могу" и "Делаю".
Если вы не знаете, что
цитата:
змінити в цій ситуації і яким способом
тогда вам нужна индивидуальная консультация, чтобы вы смогли найти способы решения своей проблемы.
На форуме, к сожалению, это сделать не получится, потому что надо понимать больше про вас и вашу ситуацию.
И подбирать индивидуальные приемы, так как общие рекомендации в вашем случае не сработают.
Поэтому если вы хотите изменить свою жизнь, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
Доповнення від автора
Доброго дня. Якщо в даній ситуації нічого не змінюється, відносини які були такими й залишилися, на новий рівень не перейшли.
Головою ніби розумію, що нічого не вийде, але й відпускати його не хочу й не можу. Керуюся фразою:"Буде як Буде, час покаже". Вірю в краще.
Але незнаю чи не зроблю я собі цим ще гірше? І взагалі незнаю, що робити в цій ситуації.