Перестав радіти життю
Мене звати Іван, 19 років. Вже протягом тривалого періоду у мене постійно якась апатія, мені нічого не хочеться робити, все що раніше приносило задоволення(гулянки з друзями,фільми,відеоігри) вже його не приносить, зараз навчаюсь на другому курсі в університеті, я навіть незнаю чи буду я працювати за спеціальністю. Коли я ходив у школу життя було якесь кольорове ми постійно гуляли, щось робили. Зараз я навіть незнаю що я хочу від життя, коли хочу щось спробувати зразу думки "навіщо воно тобі якщо всеодно не вийде" "інші так само наполегливо працювали і у них нічого не вийшло" Два місяця назад дуже закохався в дівчину з університету але дуже боюся з нею познайомитися, ми багато разів переглядались очима але я так і нічого не зробив. Кожен день переглядаю її соціальні мережі, дивлюся коли вона було в мережі, її фотографії, відео. Саме страшно для мене це відмова, зараз лише вона приносить радість в моєму житті і якщо вона мені відмовить це ще більше добавить болю. Я десь в інтернеті прочитав що цей стан називається ангедонія, але незнаю що з ним робити.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Апатія та ангедонія - це симптоми депресії, тому Вам варто перевіритися у лікаря-психіатра (це можна зробити у будь-якому психоневрологічному диспансері без направлення сімейного лікаря, попередньо завівши там медичну карту). Психіатр Вас продіагностує і якщо буде треба, випише антидепресанти.
Також Вам непогано було б записатися до психолога або психотерапевта на індивідуальну консультацію. Ви зараз вступаєте у доросле життя і переживаєте багато стресу. До того ж, у Вас є страх бути відкинутим дівчиною, яка Вам подобається. Страх може нас паралізувати і зумушувати нічого не робити, але якщо нічного не робити, то і не отримаєте ніякого результату. А відмова - це теж результат, після якого можна буде рухатись по життю далі.