Як прийняти правильне рішення ?
Доброго дня дорогі психологи ,
Перебуваю у стосунках з хлопцем рік (ми одного віку )все було добре ,багато хороших спогадів разом ,моє перше кохання ,але зараз ситуація для мене зашла в глухий кут . Хлопець останньо змінився ,зривається за все , може наговорити чогось, перемінливий настрій . Мені боляче спостерігати як в мене на очах якось все угасає…Ми з ним серйозно розмовляли,де я пояснила ,що мені не подобається такий тон ,щоб він перестав зриватися через різні дрібниці, він сказав що йому соромно і він перестане так робити ,але ефект від розмови був на кілька днів. Причому сам хлопець вважає ,що це я до нього не гарно ставлюсь і він хоче більше ласки .Під час останньої суперечки я сказала що якщо ми не вміємо розмовляти ,то в такому разі навіщо це все і була готова піти,але хлопець підійшов обійняв і сказав що не хоче втрачати . Я чула що у кожної пари буває якись кризис в стосунках і так далі і це треба пройти, але я боюсь що він не зміниться і буде таким завжди ,а бути жертвою мені не хочеться . Зараз хлопець переїхав по роботі у інше місце тимчасово ,спілкуємось по телефоні і все ніби окей ,але я не забула наші останні сварки і зараз роздумую над нашими стосунками….Чи я не обманюю сама себе і не відтягую неминуче ? Мені так сумно, що зараз все так відбувається ,через це я перебуваю у подавленому стані ,бо ніби ми не сваримось зараз ,але і стабільними стосунки я назвати не можу. Я розумію що це не норма ,але весь час згадую як нам було класно разом ,скільки емоцій позитивних,наші розмови . Плюс так сталося що друзів тут у мене немає і він єдина близька людина. Тому я вирішила що час покаже ,але чи правильно я все роблю …Я не хочу якось помилитися в житті і зробити не правильний вибір
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Настя!
"Тому я вирішила що час покаже ,але чи правильно я все роблю"
Схоже що ви вже сама для себе вирішила.
"згадую як нам було класно разом ,скільки емоцій позитивних,наші розмови "
Ці відносини цінні для вас.
"…Я не хочу якось помилитися в житті і зробити не правильний вибір"
А що для вас означає, якщо ви зробите помилку? Чого боїтеся?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348091 для Ирина Николаевна
Не правильний вибір означає для мене якщо я витрачу час на стосунки які мене будуть емоційно виснажувати ,а не наповнювати і це нашкодить моєму психічному здоровʼю , або ж я розтанусь з людиною і буду жаліти чи сумувати, згадувати. Звісно є випадки коли люди сходяться і розходяться якщо вони призначені один одному …..Часом маю враження що моєму патнеру треба ще емоційно підрости та зрівняти мене з кимось ,щоб зрозуміти чи я та .
психолог онлайн
Ірина Миколаївна, гарне питання.Мене дуже зацікавило ваше питання.
Скажить будь ласка:
Вам потрібен зовнішній акумулятор для себе у вигляді людини поруч?
Або вам потрібні стосунки?
психолог онлайн
Добрий день!
Відчуваю у вашій історії багато сумнівів і турботи за себе - не хочете втрачати час;
цитата:
бути жертвою мені не хочеться
- переживаєте за себе.
Якщо в стосунках відбулись такі різкі зміни - може щось турбує вашого партнера, може в нього є якісь переживання?
Кожні стосунки вимагають взаємної віддачі (довіри, емпатії, ніжності...)
Якщо Ви відчуваєте сумніви, або Вам не вистачає чогось в стосунках, найкраще це поділитись з партнером.
психолог онлайн
Здравствуйте!
але чи правильно я все роблю …Я не хочу якось помилитися в житті і зробити не правильний вибір" правильно или нет у каждого свое, это входит в систему ценностей и мировозpрения каждого человека, страх ошибиться это естественно, но ошибки это жизненный опыт.
Что для Вас правильный выбор, и не сделали ли Вы его уже для себя, как думаете? Насколько Вы хорошо друг друга знаете? Какие у Вас жизненные ценности и сходятся ли они, или Вы совсем смотрите в разных направлениях?
психолог онлайн
Добрий день. Я вам рекомендую звернутися в особисту терапію. Якщо переживаєте за ваші стосунки, то у парну терапію.
У вашій історії багато переживань за те, що не сталося. Також мене зацікавив момент, де у вас нема друзів. Так напевне важко і вам, і вашому хлопцю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348094 для Марія Василівна
Я старалась вияснити що не так ,чому він змінив поведінку ,але нічого путнього не почула .Можливо це звʼязано з його кризисом особистості ,бо місяць тому він казав що має багато переживань щодо майбутнього і це тисне на нього.Можоиво тому він зривається на мені ,я теж переживаю кризис а так себе не поводжусь ….
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348095 для Юлия Витальевна
Какие у вас жизненные ценности ,сходятся ли они ? Или вы смотрите в совсем разных направлениях ?
Взагалі ми різні :він активний ,енергійний , я спокійна ,домашня ,взагалі дивуюсь як ми зійшлись ,але щось нас обʼєднує якщо ми разом. Я думаю що єдина наша спільна цінність це сімʼя
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348096 для Віталія Юріївна
Щодо парної терапії я не проти, але він на неї в житті не погодиться….
Відносно друзів так ,він сам казав що його це смущає…Але так вийшло в мене в житті ,не тому що я не хочу чи спілкуватися не вмію …..
психолог онлайн
цитата:
Щодо парної терапії я не проти, але він на неї в житті не погодиться…
Почніть з себе може, це буде найкращим рішенням і для вас, і для вашої пари.
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
Я не хочу якось помилитися в житті і зробити не правильний вибір
Тож слухайте, Настя, себе. Але БЕЗ помилок в житті НЕ буває.
цитата:
Взагалі ми різні :він активний ,енергійний , я спокійна ,домашня ,взагалі дивуюсь як ми зійшлись ,але щось нас обʼєднує якщо ми разом.
Ось і думайте, що вас обʼєднує? Бо цього:
цитата:
Я думаю що єдина наша спільна цінність це сімʼя
замало від слова зовсім. Це взагалі ні про що.
психолог онлайн
Добрый день!
Если у вас сейчас
цитата:
все ніби окей
то зачем вам делать это -
цитата:
зараз роздумую над нашими стосунками….
?
Ведь вы находитесь
цитата:
у подавленому стані
из-за вашего страха совершить ошибку -
цитата:
Потому что боитесь вот этого -
цитата:
Не правильний вибір означає для мене якщо я витрачу час на стосунки які мене будуть емоційно виснажувати ,а не наповнювати і це нашкодить моєму психічному здоровʼю , або ж я розтанусь з людиною і буду жаліти чи сумувати, згадувати.
И к изменению поведения парня вы вряд ли имеете какое-то отношение, потому что это его внутриличностные проблемы привели к тому, что он
цитата:
зривається за все , може наговорити чогось, перемінливий настрій
А вы все приняли на свой счет...
цитата:
але чи правильно я все роблю …
Если вы проработаете свой страх (страхи) и у вас появится уверенность и вера в себя, тогда у вас изменится отношение к происходящему и к этому парню.
Да, возможно, вы и не останетесь с ним, но тогда точно у вас будет возможность построить гармоничные отношения с кем-то другим.
А иначе ваши страхи будут проявляться и в новых отношениях и влиять на них.
Поэтому если надумаете изменить свою жизнь, то можете обращаться ко мне на индивидуальную консультацию.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
"Не правильний вибір означає для мене якщо я витрачу час на стосунки які мене будуть емоційно виснажувати ,а не наповнювати і це нашкодить моєму психічному здоровʼю"
Чому саме витратите? Адже ви пишете що не тільки виснажуєтесь, але і наповнювнюєтесь. Чим вам цінні ці стосунки і що ви в них отримуєте?
Неможливо щось отримати, щоб не віддавати.
Нашкодити це може, коли ви перестанете відчувати свої кордони.
Якраз з кордонами вам краще розібратися на особистій терапії
"або ж я розтанусь з людиною і буду жаліти чи сумувати, згадувати"
Так і буде. І це боляче. Кожну втрату в житті потрібно вчитися переживати
Можливо ви вирішили, що вам не повинно бути боляче?
"Часом маю враження що моєму патнеру треба ще емоційно підрости та зрівняти мене з кимось ,щоб зрозуміти чи я та ."
Чому ви вирішуєте за МЧ? Як часто ви думаєте за нього?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Настю!
цитата:
Для молодого віку притаманно робити помилки. Та й не тільки молодого. Нікого це не обходить(!) Тому раджу ставитись до подій у стосунках як до звичайного набуття досвіду БУТИ В СТОСУНКАХ. При цьому важливо намагатись краще відчувати себе, усвідомлювати, як вам краще, з ким краще і таке інше.
Мені здається, що у вас це виходить.
цитата:
спілкуємось по телефоні і все ніби окей ,але я не забула наші останні сварки і зараз роздумую над нашими стосунками….Чи я не обманюю сама себе і не відтягую неминуче ? Мені так сумно, що зараз все так відбувається ,через це я перебуваю у подавленому стані ,бо ніби ми не сваримось зараз ,але і стабільними стосунки я назвати не можу.
Разом з тим потрібно рухатись далі. Наприклад, розібратись із власними очікуваннями та уявленнями. Які вони?
Також, звернути увагу на почуття самоцінності і самодостатотності. Якщо відносинами закриваєте дірки своєї особистості, то стосунки, скоріше за все, будуть невротичні. Тобто не здорові.
Отже, на порядку денному завдання - зазирнути в себе і пропрацювати ті аспекти, які забезпечать здатність будувати рівноправні партнерські стосунки. Ба більше - жити наповненим і щасливим життя навіть без стосунків. Хоча, звісно, життя в коханні то велика цінність.
психолог онлайн
"я теж переживаю кризис а так себе не поводжусь" - кожен переживає кризис по своєму.
Але варто обговорити, що виміщати негативні емоції на партнері це не ті стосунки яких Ви прагнете
і взагалі не здорові відносини.
Можливо йому важче справлятись зі своїми емоціями і переживаннями,
тим паче він не може про них Вам розповісти - бо має бути сильним в Ваших очах.
А його емоції і переживання мають вивільнятись. І звичайно на найближчу людину.
Якщо для вас обох цінні ці стосунки то варто довіритись один одному і проговорити всі хвилюючі моменти.
Відредаговано автором 04-08-2023 09:53:42
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Вы отдалились... нет уже именно того понимания что было раньше... и пошло все больше не понимание взаимное...
Как будто присыщение отношений... неоправданные надежды...
Такое к сожалению бывает в парах.
Даже несмотря на сильные чувства к друг другу, которые были ранее или даже которые есть сейчас.
Вы сказали что парень хочет больше ласки от вас.
А как именно вы проявляете ласку?
Может это его такой бунт... но терпеть конечно не надо, если вас чтото сильно в отношениях не устраивает. Лучше отдалиться и побыть в одиночестве и подумать.
А какого мужчину вы хотите рядом с собой?