Як пережити розрив стосунків
Закінчила стосунки з військовим перед одруженням. Залежна від нього морально. Біль. Не знаю як почати все з початку, наче кінець світу. Шукаю психолога,хто працює очно в Києві правий берег, маю змогу платити 500грн за консультацію
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день. Співчуваю вашому болю (.
Можливо ви розглянете і роботу онлайн з психологом? Тут можна передивитися анкети психологів.
Я вірю,що бувають чудеса, але за вашу ціну знайти психолога офлайн в Києві, не такі великі шанси, як знайти онлайн.
психолог онлайн
Катерина, Вас можна зрозуміти— розставання приносить біль. Ця важка подія для обох партнерів і не має значення, хто запропонував розійтися.
У психології немає універсальних методів "забуття", "відвикання" від людини, на жаль. Кожен має індивідуально пройти свій шлях.
Хотілося б допомогти Вам, Катерина, і ще багатьом, хто звертається з такими ситуаціями.
Почуття і наша логіка, серце та розум, йдуть різними шляхами. І почуття неможливо просто так прибрати, викинути, заблокувати. Але з ними можна працювати якраз за допомогою розуму та логіки, і їх можна поступово опрацювати хоча б до тієї точки чи ступеня, коли вони перестануть бути важким тягарем, а просто займуть своє окреме місце у нашій душі.
Поки ви не знайшли психолога, спробуйте допомогти собі самі.
Дозвольте собі плакати. Не звинувачуйте себе в розриві. Спілкуйтеся з людьми, які можуть надати вам емоційну підтримку.
Пережити розрив із коханою людиною нелегко, але це можливо.
психолог онлайн
Катерина, добрый день!
цитата:
хто працює очно в Києві правий берег, маю змогу платити 500грн за консультацію
Вы быстрее сможете найти психолога онлайн за такую цену.
К тому же на сайте есть удобный поиск, в том числе, по городу и стоимости консультации.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Сочувствую, утрата это всегда тяжело.
Я бы предложила вам рассмотреть еще и вариант онлайн. Это увеличит ваши шансы найти психолога. Многие работают из-за войны исключительно онлайн
психолог онлайн
Вітаю, Катерино!
Розлучення - це втрата, а втрата - це біль. Співчуваю, що вам доводиться переживати цей біль, але вам треба його пережити та відгорювати. Не варто глушити свої почуття.
У будь-якій ситуації людина отримує певний досвід, виносить щось нове у своє життя. Що, на вашу думку, ви винесли із цих стосунків? За що можете бути вдячні своєму екс-коханому?
Якщо є бажання працювати особисто - пишіть. Працюю у режимі онлайн, ціна вказана у профілі.