Хлопець боїться будувати плани на майбутнє
Доброго вечора! Пишу сюди, оскільки, нажаль, сама розібратись у ситуації і у власних почуттях не в силах. Дуже сподіваюсь на вашу підтримку і експертну думку!
Мені 22 роки, з хлопцем зустрічаємось уже 5-й місяць, живемо окремо. Він мій ровесник, працює на дому, серйозний, зібраний, інтелектуальний, перфекціоніст, добрий і турботливий. Нам цікаво разом, весело і, в цілому, добре.
Проте я постійно переймаюсь через наші стосунки, багато думаю, намагаюсь уявити як буде складатись наше спільне майбутнє. Ми не чіпаємо телефонів одне одного, виступаємо за особистий простір і намагаємось обговорювати будь-які питання, які виникають. Але проблема в тому, що у нас різний підхід до стосунків. Його підхід як раз базується на тезі: "Я не хочу говорити про майбутнє, я хочу бути з тобою і разом дослідити його. Все що ми можемо зробити аби все було добре і надалі - робити щоб було добре зараз і насолоджуватись моментами".
Я підтримую це, точніше, хотіла б підтримувати, але мій підхід дещо інший. Я все ж вважаю, що спільні плани і їх обговорення, визначеність сумісного шляху, дуже важливі для стосунків. Я знаю хто я, знаю, чого хочу та куди іду і мені хотілось би розуміти, куди іде людина, що знаходяться поруч зі мною і чи співпадають наші шляхи.
Хлопець мовчазний і стриманий у прояві словесної уваги. Зазвичай, мені набагато простіше розуміти що я кохана і потрібна лише коли ми знаходимось в одному просторі, коли я бачу його очі і маю змогу відчувати на собі його невербальні прояви уваги та турботи.
Немає розмов про "довго і щасливо", немає слова "люблю", проте є "мені з тобою добре", "сумую за тобою" "як ти?"
Скоро відбудеться знайомство з моїми батьками, на нейтральній території. Він сприйняв це не дуже, але погодився, оскільки розуміє що це важливо насамперед для мене самої.
Я хвилююсь і боюсь, бо насправді бачу, наскільки наляканий він сам. Здається, він не отримував за всі роки достатньої кількості тепла. І зараз, коли я готова забезпечити йому це тепло, складається враження, що він не готовий його прийняти.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Павловна Венглинская
А в чем ваша потребность уже говорить про любовь и общее будущее?
Вы все лишь 5й месяц вместе и лишь узнаете друг друга, смотрите, кто как ведет себя в разных ситуациях, с разными людьми, насколько ваши ценности совпадают.
И вам всего лишь 22 года.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349227 для Валентина Михайловна
Я розумію. Я бачу, що в сучасному світі люди ставляться до цього простіше і легше і я намагаюсь заспокоювати себе, але час від часу я знову впадаю у страх і відчай. Є ще один аспект - кожен раз говорю собі що всім не догодиш, але завжди шукаю одобрення сім'ї. У нас вона велика, всі одне одному допомагають як можуть, і часом, самі того не бажаючи, роблять боляче. Сепарація проходить дуже важко. Так само як важко мені переналаштувати своє мислення щодо стосунків.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте, Анастасия!
Вы определились, вам нравится парень и вы готовы строить семью и будущее с ним. У парня ,как вы пишите , по другому- его устраивает настоящее и он не хочет говорить о будущем, он не думает о создании семьи.
цитата:
Я знаю хто я, знаю, чого хочу та куди іду і мені хотілось би розуміти, куди іде людина, що знаходяться поруч зі мною і чи співпадають наші шляхи.
С ваших слов парень говорит
цитата:
Я не хочу говорити про майбутнє, я хочу бути з тобою і разом дослідити його. Все що ми можемо зробити аби все було добре і надалі - робити щоб було добре зараз і насолоджуватись моментами".
Его ответ вас обижает, вы страдаете, вам небезопасно в таких отношениях. Возможно вам страшно, что вы можете его потерять, если он не женится. Вы хотите больше близости, а парня , похоже, все устраивает. А познакомить парня с родителями- это была ваша инициатива?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Павловна Венглинская
Ірина Миколенко
Для вас подход лучше узнать друг друга и не торопиться это про более легкий и простой подход?
Как в данной ситуации связаны ваши отношения с МЧ и с семьей?
Вас торопят замуж?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ірина Миколенко
Доброго вечора, Анастасія!
цитата:
А куди Ви власне женете коней?!
Вам лише по 22 роки і зустрічаєтесь Ви менше ніж 5-ть місяців...ще й живете окремо. Як же пізнати один одного?
Чи очікуєте швиденько пізнати один одного з допомогою розмов та укладенням довгострокових ДОГОВОРІВ?
Задля отримання липових гарантій, які нічого не варті?
цитата:
Я бачу, що в сучасному світі люди ставляться до цього простіше і легше і я намагаюсь заспокоювати себе
Це НЕ про легше, це про правильніше. Це щоб не загоняти хлопця ДО відносин як мамонта. Бо таким чином можна і відносини, і хлопця втратити.
цитата:
А хіба це погано? Це щирі слова. На відміну від солоденьких і часто брехливих "довго і щасливо" та "люблю".
Тим більше, що до "люблю" ще треба пройти РАЗОМ кілометри доріг. Таке глибоке почуття серез 5 місяців НЕ народжується. Потрібні роки. Чи бажаєте романтичної брехні?
цитата:
але час від часу я знову впадаю у страх і відчай. Є ще один аспект - кожен раз говорю собі що всім не догодиш, але завжди шукаю одобрення сім'ї. У нас вона велика, всі одне одному допомагають як можуть, і часом, самі того не бажаючи, роблять боляче. Сепарація проходить дуже важко. Так само як важко мені переналаштувати своє мислення щодо стосунків.
Психологічна залежність від батьків та схвалення сім'ї і ці СТРАХИ - пов'язані між собою, бо страхи з'явилися як результат впливу на Вас батьківських настанов, які Ви боїтеся НЕ ВИКОНАТИ.
цитата:
А хто запропонував це знайомство? Батьки чи Ви? І навіщо? Щоби що? Отримати їх схвалення? Дозвіл?
психолог онлайн
Доброго дня!
В вашей паре - любите больше вы... а парень принимает вашу любовь.
Да он в ответ - вам тоже дает внимание.
Но проанализируйте какое... которое ему удобно и приятно.
Не зря же он не слова про будущее с вами... а только давай наслаждаться моментом.
То есть мне с тобой хорошо... а дальше мне уже неважно... хорошо ли тебе сомной и насколько?
То есть свои интересы и желания он явно ставит первыми... а ваши уже потом...
Ваша позиция - очень трезвая и зрелая.
"Я знаю хто я, знаю, чого хочу та куди іду і мені хотілось би розуміти, куди іде людина, що знаходяться поруч зі мною і чи співпадають наші шляхи."
И вполне нормально, что вы хотите определенности! Вам важно видеть куда вы идете... и с кем, и надолго ли это.
У вашего парня совсем другой подход - наслаждаемся сейчас, а там будь, что будет...
Имеет право! Он еще молодой парень.
Он не готов еще к серьезным отношениям к браку. Либо не созрел.
Либо не встретил, ту которую действительно полюбит всей душой ( извините)
Потому и не говорит вам ( за 5 месяцев ) - Немає розмов про "довго і щасливо", немає слова "люблю", проте є "мені з тобою добре", "сумую за тобою" "як ти?"
Мужчина если он действительно любит - он это не будет в себе это держать!
А за 5 месяцев - уже можно понять любишь или нет человека.
"Скоро відбудеться знайомство з моїми батьками, на нейтральній території. Він сприйняв це не дуже, але погодився, оскільки розуміє що це важливо насамперед для мене самої."
Он так отреагировал - потому что не готов к такому переходу... это уже более серьезный шаг и сближение.
НЕ ГОТОВ! А вы все его тянете и тянете... зачем???
Он вам не отказал, потому что не захотел вас расстраивать... но видно же, что он этого не хочет...
Больше похоже, что вы совершенно по разному смотрите на ваши отношения.
Вам хочется семьи и определенности. А он хочет еще погулять и по наслаждаться жизнь. Но не брака!
Ему с вами да хорошо и приятно. Но не более...
Вы в нем увидели потенциального мужа... да...
Но вот он явно, не готов еще быть мужем... (не все мужчины созревают в 22 года к замужеству!)
Возможно в будущем созреет, но точно сейчас ему еще рано...
а вы же уже созрели к замужеству скорее всего...
у вас разные цели и векторы...
И добавлю - если вы так спешите в брак - чтоб только подальше от родителей съехать... потому что вам с родителями тяжело...
То это не выход... так можно только самой себе еще хуже сделать.
Лучше Развивайте себя, работайте и снимайте отдельно свое личное жилье.
Чтоб спокойно жить своей молодой жизнью. Но и не спешить бегом в брак - потому что так хотят родители... (а вам внушили... )
или потому что, надо кудато побыстрее свалить... в другой дом и желательно к мужу.
Відредаговано автором 26-08-2023 13:02:28
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
складається враження, що він не готовий його прийняти.
Конечно, он не готов...
Не только принять то, что вы ему даете, а и взять ответственность за ваши отношения и ваше будущее.
Его устраивает то, что есть сейчас.
И чтобы ничего не менять, он "придумал" замечательную отговорку-манипуляцию -
цитата:
"Я не хочу говорити про майбутнє, я хочу бути з тобою і разом дослідити його. Все що ми можемо зробити аби все було добре і надалі - робити щоб було добре зараз і насолоджуватись моментами".
И получается, что решать надо вам - что вы с этим всем будете делать.
Можно, конечно, оставить все как есть.
В надежде, что что-то изменится.
Но не факт, что это произойдет.
Потому что если вы хотите, чтобы ваш парень изменился, вам придется менять себя - как минимум, свое отношение и поведение.
Надо ли это делать - решать только вам.
Так как это зависит от того, какое будущее с этим парнем вы ожидаете получить.