Як повернути відносини
Були разом 10 років. Не одружені, дітей немає (то карантин, то війна). Місяць тому хлопець різко вирішив роз'їхатись, хоча навіть за день до цього ніяких ознак не було. В цей же день він був в військоматі, наскільки зрозуміла хочуть забирати. Але поки він хоче закрити проекти на роботі, він директор, без нього компанія не буде працювати (власник виїхав за кордон). Закрити компанію яку він розвивав 10 років думаю йому морально важко. Я намагалась поговорити в перші дні, говорить розмито, що наші стосунки не розвиваються і зайшли в тупік, що хотів дітей, а я не хочу (хоча завжди планувала дітей саме з ним), каже що хоче побути сам, подумати чого хоче. Знаю свої косяки , були проблеми з пошуком роботи і не могла ніяк кинути палити, а це йому дуже не подобалось. Зараз роботу знайшла і палити кинула. Через 3 дні він з'їхав.Потім поступово забрав речі. Через 2 тижні я написала, запросила на каву. Каже що любить, але на цьому далеко не уїдиш, що якщо забудуть в зсу не бачить відносин на відстані, калікою і обузою не буде, що я не хотіла ні в чому розвиватись. В нас вмілому були гарні відносини, ми дуже підходим один одному. Ніхто ніколи не зраджував, і навіть думок таких не було. Я цю людину кохаю більше за все і втрачати не хочу. Так погано, як в останній місяць, мені разом за все життя не було. Не можу більше ні про що думати. Допоможіть знайти спосіб знову бути разом.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Юля, можу лише уявити як вам важко і боляче від цієї ситуації. Дуже співчуваю.
В цій складній ситуації важко щось спрогнозувати, тому що багато перемінних, які від вас, нажаль, не залежать… невідомо, чи заберуть вашого коханого в армію і як буде розвиватися ситуація.
Коли до вас приходять негативні емоції, почніть вчитися відслідковувати які думки їм сприяють. Це називається автоматичні негативні думки. Заведіть щоденник і почніть записувати ці емоції (перша колонка), автоматичні думки, від яких виникає емоція (друга колонка). І в третій колонці ми міняємо негативну думку на раціональну, яка є не болючою для вас.
Можу припустити, що однією з ваших думок, яка призводить до болісних переживань є щось на зразок: «я цього не переживу» чи «я ніколи більше не буду щаслива». Поміняйте їх на позитивні і раціональні, щось на зразок «мені буде боляче певний час, врешті решт я зможу бути знов щасливою», «це не кінець, в мене є час все виправити».
Знайдіть саме ваші варіанти, від яких ви відчуєте полегшення. Це ваша анестезія в цей важкий період. А далі потрібно дивитися на розвиток ситуації і розробляти стратегію, відповідно до ваших цілей.
Бажаю вам сили і терпіння ❤
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Юлія, кожні стосунки мають свою історію. 10 років - не малий час. Хлопець мав нагоду побачити Вас справжньою.
Важливо поважати його рішення.
Навіть якщо воно було прийняте під емоціями через можливу відправку на фронт.
Напевно саме зараз він так відчуває.
З гарного- це чесно.
Ви можете бути поруч, спілкуватись, казати про свої почуття, слухати його.
Але пам'ятати, що він окрема особистість і інакше може бачити ваші стосунки, ніж Ви.
Час може сприяти як його бажанню повернутися, так і його впнвненості у виборі піти.
Важливо , щоб це було справжнє.
Те, що він дійсно хоче.
А Вам не треба змінюватись заради когось, якщо Ви не хочете (наприклад кидати палити). Інакше потім виникає "от я заради нього навіть палити кинула, а він...".
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
На жаль, будь-які стосунки можуть раптово скінчитися. У деяких випадках жінка може оживити почуття. Але для цього потрібно повністю переглянути свою поведінку та спосіб життя.
Важливо, що ви розлучилися на дружній ноті. Це підвищує шанси відродження стосунків.
Вам варто взяти паузу. Про дзвінки та СМС краще забути..
Це допоможе провести час з користю та підготуватися до возз'єднання.
Коли емоції стануть не такі сильні, слід ретельно проаналізувати стосунки. Це дозволить виявити помилки та опрацювати їх, краще за допомогою психолога..
Доповнення від автора
Я розумію що зараз краще взяти паузу і обміркувати все з холодною головою. Та я не розумію як донести людині що він робить погано обом сторонам. Я цілком визнаю своб провину в проблемах наших стосунків, але як домогтись щоб він повірив в це. Діями? А як, якщо ми на відстані?
Доповнення від автора
Питання не в тому щоб забути, змиритися і жити далі, а в тому щоб ці відносини зберегти.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Можливо і він визнає вашу провину, тому і не хоче більше продовження.
Він хоче саме так, як вчиняє.
Але Ви хочете "донести, що він робить погано обом сторонам".
Чому Ви вважаєте, що йому погано?
Він доросла людина і сам знає чого хоче. Може йому навпаки добре від того, що він завершив ці стосунки?
Чи поважаєте Ви його думку?
Або ж вважаєте, що "він просто не розуміє, як йому краще "?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
цитата:
Я цю людину кохаю більше за все і втрачати не хочу. Так погано, як в останній місяць, мені разом за все життя не було. Не можу більше ні про що думати. Допоможіть знайти спосіб знову бути разом.
цитата:
Та я не розумію як донести людині що він робить погано обом сторонам.
Ніяк не донести. Більш того, не потрібно це доносити. Бо ніхто не знає насправді ЯК правильно.
Співчуваю, важко прийняти таке рішення хлопця. Але, з таким підходом до відносин та до хлопця ("не знає, що робить, дурний" і "тільки я знаю") Ви просто приречені страждати. Доки не зміните його на інший підхід.
Хлопець має право на своє рішення: хоче звільнитися від усіх зобов'язань та закінчити всі справи в цивільному житті - перед відправкою до ЗСУ. Так йому буде легше. Він так вважає. Чи не має права?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Допоможіть знайти спосіб знову бути разом.
Исходя из того, что в отношениях участвуют два человека (50 на 50), то у Вас есть Ваши 50%, на которые Вы можете что-либо сделать, чтобы изменить ситуацию - а именно,
цитата:
знайти спосіб знову бути разом
Но для этого Вам придется менять себя, отношение к себе и парню, а также поведение.
Следовательно, у Вас должна быть сильная мотивация быть с ним.
Ведь "если у человека есть "зачем"..., он может выдержать любое "как".
Поэтому если Вы уверены, что готовы пройти такой путь, то Вам потребуются индивидуальные консультации.
Так как Ваша проблема не может быть решена на форуме с помощью общих рекомендаций.
И надо будет "правильно" формулировать цель ("знову бути разом"), устранять преграды, находить ресурсы и прописывать реальные шаги по ее достижению.
Я работаю с такими запросами и могу Вам помочь
цитата:
знайти спосіб знову бути разом
Поэтому Вы можете обращаться ко мне.
Доповнення від автора
Тобто відпустити, прийняти,забути? Невже боротись за те що цінне в наш час вже не актуально?
психолог онлайн
Юля, як ви хочете боротись?
Працювати з собою на індивідуальній консультації - це входить для вас в поняття «боротись»? Тут швидкого рішення, скоріш за все, не буде. Потрібно підняти всі моменти, які призводили до конфліктів і суперечок і пропрацювати їх. А потім визначитись, в якій формі краще донести чоловікові зміни.
Стратегія залежить ще й від менталітету чоловіка, його психологічних особливостей.
Буду рада допомогти вам знайти найкращий вихід із ситуації на індивідуальних сесіях.
психолог онлайн
цитата:
Лично я не писала Вам
цитата:
А наоборот, предложила вариант решения Вашей проблемы -
цитата:
у Вас есть Ваши 50%, на которые Вы можете что-либо сделать, чтобы изменить ситуацию - а именно, "знайти спосіб знову бути разом"
Но без изменений с Вашей стороны сделать это будет невозможно.
Точно так же, как и решить эту проблему на форуме и/или самостоятельно, потому что нужна индивидуальная работа с Вами.
Поэтому приглашаю Вас на индивидуальную психотерапию.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Не можу більше ні про що думати.
Yuliia, Вас, вочевидь, накрило. Дуже сильні почуття - шок, обурення, розпач, намагання все владнати і зберегти стосунки... І все це до купи.
Мабуть, головою розумієте, що в такому стані нічого путнього не зробите. Спочатку потрібно відновити рівновагу в душі, побачити ситуацію в реальному світлі. І це певний процес, який потребує часу.
Також, ймовірно, усвідомлюєте, що є речі, на які Ви можете впливати, а на які залізобетонно не можете. Тому, окрім усього іншого, варто присвятити час з'ясуванню, де проходить ця межа?
Для Вас на сьогодні і в принципі яким є поле Вашого впливу? З конкретикою, тобто рішеннями і вчинками?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
"Боротись за цінне "- але ж не з цим самим "цінним ".
"В наш час"- в усі часи є важливі речі і не важливі.
Вам хочеться повернути стосунки за будь яку ціну.
Хлопець має свою думку з цього приводу.
Якщо готові чути і поважати його думку, то не будете примушувати його, а можете залишитись на відстані, яка йому комфортна.
Йому важко.
Але він обрав долати ці складності без Вас.
Як думаєте, чому?
Чи відчував він від Вас справжню підтримку, а не вказівки "як зробити краще "?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечера!
Проблема сложная конечно...
У вашего мужчины явно растерянность, и уже начало депрессии возможно ( но это так догадки )
Разочарованность во всем... у него сейчас мир рушится...
Он понимает, что надо идти на войну... и не куда не деться... и как это пережить тоже не знает... все делает на автомате... потому и отдалился от вас...
плюс работу закрывает, которой отдал 10 лет жизни и сил... вынужденно закрывает... ( другого выбора у него нет )
А от вас - он видимо не чувствует поддержки тыла... не может на вас рассчитывать... в вас он тоже разочаровался устал ...
Устал вас тянуть за собой... устал ждать пока вы созреете или поменяетесь...
Может он и прав ... может вам пора уже идти разными дорогами...
Ну и он не знает как будет дальше... что ему ждать не знает... он как будто в пропасть сейчас идет ( что понятно война )
Не такого он себе планировал и хотел... не такого будущего...
Возможно отдалился от вас и разорвал все - потому что хочет, чтоб у вас в судьбе было все намного лучше,
чем у него, но с другим мужчиной... ( не зря же он про калеку сказал... и что есть страх быть обузой для вас...) потому уже сейчас все разрывает сознательно!
Жертвует собой... уже сейчас...очень достойный и отважный поступок с его стороны!
Надежда у него угасает...
Надо подарить ему надежду!
Если любите, и если действительно хотите с ним дальше идти по жизни.
Но уже как семья! То докажите ему, что на вас можно положиться, что вы дождетесь его!
Каким бы он с войны не вернулся! А вернется однозначно уже другим человеком...
(если не физически, не дай Бог!... то психологически - война всех меняет )
Тут только доказать ему - что вы действительно готовы, ради него (в огонь и в воду - образно говоря) -
пройти все испытания - готовы ждать его! И готовы его принять любого!
Но тут надо быть честной с собой! Если вы действительно этого хотите! И если у вас есть на это силы!
Потому что, путь предстоит не простой.
Вот честно себе ответьте сможете ли?
Если да - то идите этим путем. А там уже как мужчина сам решит - быть с вами или нет.
А если уже сейчас понимаете, что не выдержите разлуки... и неизвестности... нагрузки моральной,
то лучше сейчас все обрывать... и не загонять себя в иллюзии... (чтоб потом не было разочарований...)
Все это лучше с психологом обговорить.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Тобто відпустити, прийняти,забути?
Перше - так. Хлопець же не Ваш в'язень, чи все ж таки в'язень?
Друге - так. Бо одразу ж перестанете себе і його мучити, обом стане ЛЕГШЕ. 100%.
Третє - ні, не обов'язково, тільки при бажанні. А так, можете продовжувати його любити і пам'ятати.
цитата:
Невже боротись за те що цінне в наш час вже не актуально?
А ЯК саме Ви вбачаєте цю боротьбу? І з ким? Або з чим?