Проблеми у відносинах
Вітаю, допоможіть будь ласка.
Ситуація - чоловік старший за мене на 9 років. Йому 33, мені 24, одружилися 4 місяці тому, до цього зустрічалися рік. Іноді трапляються сварки, коли ми не розуміємо одне одного. Я при сварці можу плакати – чоловік ніколи мене не жаліє навіть якщо прошу, не заспокоює. Якщо починаємо сваритися - я часто плачу, чоловік стає холодним, байдужим, іноді у мене цей стан переходить в істерику і потім я винна, нерідко наші сварки призводять до дуже великих скандалів, аж до слів про розлучення. Я навіть можу захворіти наступного дня після сварки. Востаннє чоловік після сварки сказав, що більше не хоче спілкуватися, і щоб ми жили як сусіди.
Він сказав що не вірить у наші стосунки, змінюватись не хоче до психотерапевта разом ходити теж. Запропонувала, що я сама ходитиму до психолога - сказав подумає. Я поки не працюю, не готова так одразу розлучається – мені страшно.
Я розумію, що з психологом я швидше за все обговорюватиму як заробляти достатньо грошей і піти від чоловіка, і одночасно буду вдавати вдома що все добре, поки не знайду роботу, щоб чоловік не розлучився зі мною раптово, а я була готова.
Але як все прийняти, адже чоловіка я люблю, і хочеться, щоб він теж мене любив? Мені боляче. Як упоратися з почуттями і не втратити себе? Як налагодити самопочуття? Я боюся, що можу зруйнувати своє життя.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Мія, сварки в перший рік сімейного життя - часте явище. Причин багато, і з кожною парою треба розбиратися індивідуально. Відбувається адаптація до нового життя і це дає передумови для конфліктів.
У кожного з партнерів свої уявлення про шлюб, і добре, якщо вони збігаються. А якщо ні, тоді починається важкий період з'ясування стосунків. Ось з цим і треба розбиратися.
Ви не написали з якої причини відбуваються сварки.
Але можна припустити, що ніхто з вас не йде на компроміс, і виникають суцільні конфлікти.
Відредаговано автором 24-11-2023 05:19:25
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня, Мія.
До психолога й треба йти в першу чергу для того, щоб:
не було "боляче" , "упоратися з почуттями і не втратити себе", "налагодити самопочуття" та не "зруйнувати своє життя". Тобто, розібратися, чому з Вами все це відбувається. Якщо , в процесі роботи,стане зрозумілим ЧОМУ
"Якщо починаємо сваритися - я часто плачу, чоловік стає холодним, байдужим, іноді у мене цей стан переходить в істерику і потім я винна, нерідко наші сварки призводять до дуже великих скандалів",
та ЯК цьому запобігти, то й не прийдеться "так одразу розлучатися".
"розумію, що з психологом я швидше за все обговорюватиму як заробляти достатньо грошей"- дуже хороший запит, бо він не стільки про гроші, скільки про самостійність, відповідальність, самооцінку .
Якщо зараз не вирішити ці питання, то в інших стосунках ( якщо ви всеж таки розлучитися),дуже велика вірогідність повторення сценарію. Бо, звичка отримувати бажане( або " любов") через сльози та істерики, та ( можливо) підсвідомо вибирати " холодних" чоловіків, сама по собі не пройде.
Відредаговано автором 24-11-2023 10:05:18
психолог онлайн
Наталия Горская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Мія!
цитата:
Співчуваю Вам!
На ранньому єтапі подружнього життя стикнулись зі складною ситуацією, почули болючі слова від чоловіка і навіть задумались про розлучення. Та ще й страх зруйнувати своє життя накриває .
Що робити з почуттями? А що з ними можна конструктивного робити, окрім визнання і проживання?! Окрім того, щоби розбиратись в них?! А, розібравшись, вчитись їх адекватно виражати.
Є ще одне, та не одне, направду, питання. Це Ваші уявлення про подружнє життя, уявлення про себе, навички будувати стосунки, включно з умінням долати розбіжності і непорозуміння з чоловіком. Уміння себе опановувати в стані емоційної напруги і таке інше. Он, бачите, скільки всього розкрилося.
Тому, вважаю, потрібно звернутись до психолога і попрацювати з ним, аби вийти з теперішнього провалля.
До речі, хто з близьких та рідних може Вас підтримати?
психолог онлайн
Наталия Горская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня. Важливим є зрозуміти, що є причиною конфліктів. З чим саме потрібно працювати. Сльози і істерика не допомагають. Можливо, Ваш чоловік не готовий приймати Ваші сльози і сприймає їх ,к елемент маніпулювання. Конфлікти в молодій сім'ї є цілком природніми, Ви вчитесь заємодіяти один одним. В кожного з Вас є свій досвід, своє бачення, свої цінності і свої очікування один від одного. Важливим є доносити це, робити кроки на зустріч . Стосунки- це завжди про двох. Якщо Вам є "Про що жити разом" , є спільні цінності - шанси залишитись разом досить високі.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Мія, сльози, істерики та хвороби можуть сприйматися чоловіком як спосіб маніпулювання.
Чи намагались Ви порозумітися з чоловіком через розмову?
Через що плачете?
Через що сваритесь?
Чи відчуваєте від чоловіка тепле ставлення, повагу, турботу тоді, коли немає сварок?