Нервуюсь і кричу
Мене дуже легко вивести з себе, і від цього страждає моя дружина. Я дуже часто зриваюсь, підвищую голос і кричу. Не знаю як себе контролювати, буває таке що якась маленька проблема мене може вивести з себе і я починаю кричати. Ловлю себе на цьому, і розумію що я дарма кричу тому що ситуацію вже не змінити, а тільки псую собі та її настрій.
Як боротись з цим криком та як навчитись контролювати себе та свої емоції?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Константиновна Зубиашвили
За перепискою Вам навряд чи допомогти. Потрібен ретельний аналіз. В індивідуальній роботі з психологом.
Спочатку треба зрозуміти механізм роздратування та крику.
А також зрозуміти Ваш психологічний тип. Наприклад, у Вас може бути СДУГ (Синдром дефіциту уваги та гіперактивності), тоді це один механізм, а відповідно й алгоритм роботи з Вами. Може бути щось інше - тоді це буде другий алгоритм.
В будь-якому випадку з цим можна впоратись.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
ДОброго часу доби!
З того, що Ви написали, схоже, що у Вас накопичені не прожиті сигнальні (негативні) емоції. Якщо людина не навчена помічати та екологічно проживати всі свої емоції, то в незначному градусі (до 5 по 10-бальному вимірюванню) вона їх подавляє, контенує. Ці емоції нікуди не діваються, накопичуються і коли доходять до критичної маси - вибухують.
Якщо у Вас саме це - то варто попрацювати по декількох напрямках:
- самопоміч - техніки стабілізації
- навчитися бачити, розуміти та екологічно проживати свої емоції
- розібратися в мотивах та причинах своїх реакцій (емоція - це реакція)
Все це, як сказав колега, можливо лише на індивідуальній терацпії, тобто в роботі з психологом. Тому раджу обрати фахівця та попрацювати індивідуально.
Але дещо можливо розібрати і в форматі переписки.
цитата:
Мене дуже легко вивести з себе
Так було завжди чи почалося після чогось?
Ви зриваєтесь абсолютно на всіх людей чи вибірково?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора!
цитата:
Мене дуже легко вивести з себе, і від цього страждає моя дружина.
Тобто Ви як легкозаймиста суміш, наче порох - дрібненька іскра і миттєвий вибух. Де в цей час перебувають Ваші мізки? Ваша стриманість? Зрештою, ПОВАГА до жінки?
До речі, хто ще страждає, окрім жінки, і, зрозуміло, Вас?
цитата:
Спочатку дослідити ваші стосунки з дружиною. Що там накопичилось такого, що виливається ганебним чином через край.
Паралельно розібратись з Вашою емоційною сферою, темпераментом та вразливими аспектами особистості.
І лише потім можлива виважена та ефективна корекція(!)
Відредаговано автором 03-01-2024 17:26:58
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю, але тут не контроль потрібно. Саме від надмірного стримування і відбувається такий випад емоцій. Вам потрібно познайомитись зі своїм внутрішнім світом, зі своїми почуттями та реакціями. Можливо за все життя накопилось багато непрожитого і тепер ви вже самотужки не справляєтесь. Коли дитина кричить, то в минулій педагогіці її пристижували, відволікали увагу чи залякували. А зараз в час коли психотерапія виходить в люди, треба зрозуміти і відчути цю крикливу дитину і просто бути з нею, щоб вона заспокоїлась. Я наводжу вам приклад, яке відношення вам потрібно. Воно отримується в терапії за гроші, бо мало хто підготовлений може впоратись. Ваша дружина не може бути вашим психологом. Раджу курс психотерапії!