Стосунки
Доброго дня.
Були у стосунках з хлопцем 6,5 років, розійшлися, було дуже болюче і важке розставання. Пройшлов рік, нові стосунки, нові зустрічі. «Дзвінок» з минулого, який перевернув життя. Колишній хлопець, зʼявляється у не простий період відносин з нинішнім партнером. Говорить, що хоче все повернути назад. Що любить і змінився, все зрозумів і осознав. Другий теж любить і не може відпустити. Почались непорозуміння які і до цього були.
Не можу зробити вибір, адже розумію, що комусь буде боляче. Тому цим убиваю себе. Не можу повірити і довіритись колишньому, але розумію що почуття є. Я не знаю, що з цим робити, загнута в глухий кут. Заплуталась повність в собі. Що можете порадити? Моральний стан жахливий. Розумію, що даю надію і одному і іншому.
Питання від: ; Вік: 21
подобається: 1 з 2

психолог онлайн
Дорого вечора. Дуже співчуваю вам, бо такі обставини справді можуть давати відчуття “загненості у глухий кут”. Із колишнім у вас були достатньо довгі відносини, від яких залишається відчуття глибокої близкості, вже як член сім”ї. Ще й після таких довгиг стосунків пройшло замало часу (лише рік), щоб спогати або рани не турбували вже. До того ж, хто був ініціатором розставання та було воно спокійним із обговоренням причин?
А нові відносини потребують ресурсів, енергії та відсутності спогад про минуле.
Чи є у вас хтось близький (рідні, подруги ...), з ким би ви могли поспілкуватись, обговорити минулі та нові відносини, чого саме ви б хотіли від нових стосунків або змінити у колишніх відносинах, про свої почутя до кожного з хлопців тощо?
Якщо ні, то спробуйте взяти хочаб пару сессій у психолога. Удачі вам))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358866 для Ирина Витальевна
Дякую, ініціатором розставання був хлопець, розставання було не зрозумілим. Незнаю і не можу розібратися у собі на даний момент. Що я хочу, чи строяти нові відносини з теперішнім, чи повернути минуле. Це убиває з середини.
психолог онлайн
Здравствуйте, Таня!
Для вас расставание было не понятным? А сейчас вы встречались с бывшим парнем, вы поняли из за чего он закончил отношения?
Какие непонимания с настоящим парнем?
психолог онлайн
"Дякую, ініціатором розставання був хлопець, розставання було не зрозумілим. Незнаю і не можу розібратися у собі на даний момент. Що я хочу, чи строяти нові відносини з теперішнім, чи повернути минуле. Це убиває з середини."
Приношу свої вибачення, хотіла навпаки поставити вашому питанню лайк, а чомусь поставилось "негатив" та не змінюється.
Гарно описуєте. І тому зроуміло чому ці відносини не відпускають... Бо в них не було етапу завершення, що не уможливлює зробити вибір "Чи я хочу їх завершити бо вони мене не задовольняють? Чи я хочу їх продовжувати, але на інших домовленностях?".
Спробуйте зустрітись з хлопцем із минулого та все обговорити, щоб зробити вибір - "Чому ми розсталися? Що було в наших стосунках, що подобалось або не подобалось тобі та мені? тощо".
Поки ви для себе не зробите вібір щодо минулих стосунків, вкрай важко буде будувати нові....
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358872 для Ирина Витальевна
Розмовляли, стоїть на тому, що на той момент оступився і хотів просто свободи та гуляння. Зараз каже, що розуміє, що був не правий , що жалкує, що зрозумів, що хоче сімʼю. Але ж у моїй голові стоїть питання, чи як би любив зміг так вчинити? Чи якби не дізнався, що я у нових відносинах чи почав би діяти? Це дійсно прийшло розуміння усього заподіяного чи просто егоїзм. Боюсь тепер оступитись я. Боюсь втрати те, що є зараз. А в той час, боюсь залишитися в поточних відносинах і зрозуміти, що це «не моє»… Не можу вийти з цього кутка. Не можу. Я не хочу робити болячи комусь, і цим же роблю боляче собі і іншим.
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Доброго ранку, Tanya7!
Тут варіанти такі:
- усамітнитися, не зустічатися поки що з жодним з хлопців, і прислуховуючись до себе, спостерігати за своїми думками та емоціями щодо кожного з них;
- звернутися до обраного психолога індивідуально та розібратися в своїх почуттях.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Підтримую версію колеги про усамітнення і час для того, щоб все вляглося. Чую від Вас, що для Вас обидві партії не дуже підходящі. Теперішній парнер - не зовсім "ваше", колишній партнер - ненадійний. Мені здалося, що Ви не між партнерами не можете вибрати. Мені здалося, що у Вас зараз шок, бо обоє хлопців не зовсім Вам підходять і не дають Вам відчуття надійності. Я б задумала про паузу, а потім про геть інший, третій варіант
психолог онлайн
Доброго дня, Таня.
цитата:
Боюсь тепер оступитись я. Боюсь втрати те, що є зараз. А в той час, боюсь залишитися в поточних відносинах і зрозуміти, що це «не моє»…
Відчувається, що Вам зараз складно. Як Вам в нових стосунках? І звідки цей страх розуміння, що це"не моє"?
цитата:
. Говорить, що хоче все повернути назад. Що любить і змінився, все зрозумів і осознав
А Ви відчуваєте ці зміни? Так багато часу йому було необхідно, щоб зрозуміти свої почуття. Можливо, поява нового хлопця і є причиною його дзвінка?
цитата:
Не можу зробити вибір, адже розумію, що комусь буде боляче.
Комусь, а Вам? Як Вам буде при кожному виборі? У відносинах з ким із двох партнерів Вам було краще?
цитата:
. Я не знаю, що з цим робити, загнута в глухий кут. Заплуталась повність в собі.
У виборі Ви повинні орієнтуватися в першу чергу на свої почуття.
У вирі таких складних емоцій і переживань складно зробити правільний вибір.
Для того, щоб почути себе, треба заспокоїтися. Саме тому корисною буде робота з психологом.