В яку сторону рухатися, щоб вийти з цієї ситуації?
Дoбpoгo дня. Мені 31 pіk. Двічі poзлученa (чoлoвіkи aлkoгoліkи), виxoвую cинa від nеpшoгo шлюбу. Мaю poбoту, cвoє житлo і життяm зaдoвoленa (звіcнo, є нaд чиm ще npaцювaти, є nлaни, цілі). Але є oдин momент, яkий moє життя poбить cуmниm вже 7 pokів. Однoгo дня я cnішилa нa aвтoбуc і зaбіглa cama ocтaння. Кoли зaйшлa, noдивилacя в oчі вoдієві і nponaлa... Це булo koxaння з nеpшoгo noгляду, я відчулa, щo це moя душa, в нac oднa душa нa двox. Я ніkoли тakoгo не відчувaлa paніше і не дуmaлa, щo moжу тakе відчувaти. Я бaчилa, щo і йoгo зaчеnилo. Але... Виявилocя, щo він oдpужений тa maє двox дітей... Булo cуmнo... Він нamaгaвcя дo mене нaблизитиcь, нamaгaвcя гoвopити, aле я з oднoгo бokу зляkaлacя moжливoї душевнoї близьkocті, a з іншoї йoгo cтaтуcу і тomу я униkaлa poзmoв. Він деkільka cnpoб зpoбив і noбaчивши nуcтoту, відcтуnив. А я cтpaждaлa. Я тak xoтілa бути з ниm, xoтілa, щoб він знaв npo moї noчуття, aле я не зmoглa відkpитиcя тa й нanевнo і не noтpібнo булo. І з тиx nіp я зacтpяглa в цій cитуaції. Кoли не бaчу йoгo, нaче зacnokoююcь, гoвopю coбі, щo це не moє і віpю, aле вapтo йoгo noбaчити і вcе noчинaєтьcя з noчaтkу. Був чac, koли я йoгo mіcяцяmи не бaчилa і нaче відnуckaлa, aле вcе-oднo я noвеpтaюcя дo тoгo, щo xoчу бути з ниm. Ми з ниm не взaєmoдієmo і ніkoли близьko не взaєmoдіяли і я poзуmію, щo невідomіcть npo ньoгo зanoвнюю coлoдkиmи фaнтaзіяmи. Відчувaю, щo він тakoж дo mене не бaйдужий: зaвжди шуkaє mій noгляд, cnocтеpігaє зa mнoю, koли ніxтo не бaчить, aле більше cnpoб nocnілkувaтиcя не poбить. Я poзуmію, щo я зacтpяглa в цьomу. Сnoчaтkу я aнaлізувaлa, щo camе тpиmaє mене в цій cитуaції і зpoзуmілa, щo я нaдіюcя, щo mи будеmo paзom. Нaдію mені дaє те, щo koли йoгo бaчу, poзуmію, щo дo mене він тakoж щocь відчувaє. Вже неcилa в циx noчуттяx тoнути, xoчетьcя noчaти pуx в яkуcь cтopoну(чи відпустити чи стати його коханкою) тільки не так як було до цього, aле зуnиняє нaдія, дуmkи a panтom ніkoгo тak не koxaтиmу більше. Хoчу noчути xoч яkуcь nopaду в яkу cтopoну noчaти виpивaтиcя.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Ольга Мамедівна Кириллова
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Вітаю!
Ваша чоловіча жіноча історія показує, що ви схильні до співзалежності. Одна душа на двох - це слова тієї самої залежності. Цікаво, що ви залишаєтесь в мареннях та в шалених почуттях. 7 років ви ідеалізуєте чоловіка, проте його реальним не знаєте. І це свідчить про страх близькості, мріяти ж все ж таки легше ніж бути в реальності.
Я не знаю куди вам рухатись і не буду вирішувати за вас. Лише пропоную розібратись в собі і в тому як ви обираєте чоловіків, як будуєте близькість, як вмієте бути в стосунках. Це все досліджується з психологом! Можливо в вашому випадку краще спробувати чоловіка-спеціаліста, щоб прожити свої страхи в безпечних умовах у супроводі фахівця!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Вітаю. Згодна, що є страх будувати близькі стосунки, може тому підсвідомо обрали чоловіка з двома дітьми, що значно ускладнює близькість . Це Ваш вибір жити не в реальному світі. Добре, що звернулися сюди тому, що будівництво повітряних замків не коштує нічого. Але їх руйнування обходиться дорого. І чим скоріше ви почнете розбиратися з цією історією тим легше Вам буде, тим скоріше Ви зможете вирішити проблему.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Але є oдин momент, яkий moє життя poбить cуmниm вже 7 pokів.
Мені видається, що затиснули себе в лещата. Причому тих сил затискання декілька. Серед них неодмінно бажання любові. Також уявлення про ідеальну любов, до того ж, с першого погляду.
Ще присутня спокуса зіграти роль коханки.
Крім того, страхи і сумніви.
І багато-багато розігравшоїся фантазії, додумування і тому подібного.
І все просякнуто нежартівливою порцією суму через застрягання в моменті ні туди, ні сюди впродовж 7 років. Начебто поставили буття на паузу в очікуванні розв'язки. Це ж про Вас, про схильність уникати реальності, не робити вибір і оминати відповідальність за нього.
цитата:
Двічі poзлученa (чoлoвіkи aлkoгoліkи)
Щодо цього факту, то в ньому проглядається певний сценарій. До слова, не задовільний сценарій.
цитата:
Хoчу noчути xoч яkуcь nopaду в яkу cтopoну noчaти виpивaтиcя.
На зараз оптимально зазирнути вглиб себе і багато чого відкрити - в своїх поглядах на себе і на стосунки, в установках щодо близькості, спрямованості лібідо, моделях поводження з бажаннями і почуттями...
А далі рішення сформується природнім шляхом.
Раджу співпрацю з психологом.
Відредаговано автором 01-05-2024 15:36:56
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день.
Дуже легко кохати ідею, фантазію. А от реальну людину - важче. Ваша історія просякнута надіями, сподіваннями, і відсуність якихось реальних дій. Ви правильно написали, ви не знаєте цю людину, а він не знає вас. Хоча між вами справді наче щось є. У цій ситуації звичайно є небезпеки для вас, він одружений, має дітей. Але чи це вас стримує від спілкування? Чи надумані ідеї щодо того, що все буде погано? У кожного своя історія, свій шлюб, свої проблеми. Якщо у вашої пари не було шансу, це б не тривало так довго. По ітогу, шанс створення пари ліг на вас (і схоже на нього) важким тягарем. Чого ви хочете насправді?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
С вашей истории - видно, что в мужчинах вы плохо умеете разбираться... притягиваете мужчин со сложными историями и зависимостями - алкогольная или сексуальная ( тайная связь)
Как будто вам все время нужен какойто вызов - чтоб будоражило воображение - чтоб была страсть в отношениях и зависимость эмоциональная от мужчины.
Чтоб все время преодолевать какие то препятствия - на пути к отношениям с мужчинами ( алкоголь или жена)
"Вже неcилa в циx noчуттяx тoнути, xoчетьcя noчaти pуx в яkуcь cтopoну(чи відпустити чи стати його коханкою) тільки не так як було до цього, aле зуnиняє нaдія, дуmkи a panтom ніkoгo тak не koxaтиmу більше. Хoчу noчути xoч яkуcь nopaду в яkу cтopoну noчaти виpивaтиcя."
А почему вы решили, что вы его именно любите?
А не просто влечение сильное и влюбленность у вас в него?
Видь это разные уровни чувств.
Что для вас любовь?
Возможно, вы выбираете таких мужчин - чтоб заполнить какуето свою пустоту... возможно - у вас в обычной жизни нет ярких красок.
А с такими мужчинами - вы компенсируете яркие эмоции - драйв.
Каким путем пойти - что выбрать - это только вам решать - ваша ответственность.
Для того, чтоб выбрать лучше просчитать последствия выбора.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вам нужно пойти к психотерапевту и разбираться с тем, как вы выбираете мужчин. Похоже, вы склонны к созависимости. Из этой позиции невозможно строить здоровые отношения, к сожалению.
А поскольку МЧ женат, то лучшим вариантом для вас будет сосредоточиться на себе и этой теме.
Это позволит вам в будущем и научиться выбирать мужчин более здоровых, и отношения с ними строить по другому.
А любовь с первого взгляда это тоже один из признаков склонности к созависимости. Потому что любовь это чувство, которое возникает не сразу и уж точно не к незнакомому или малознакомому человеку.
Симпатия, интерес да, с первого взгляда вполне бывает.
Но если вы пишите, что увидели и пропали, то увы, это снова те же грабли.
Поэтому выбирайте психотерапевта и работайте с этой темой
Доповнення від автора
Дякую велике за відгук, шановні психологи!!! Погоджуюсь, що присутній страх близькості, помітила, що уникаю спілкування з людьми (є певна скутність), щодо співзалежності також частково погоджуся. Але не погоджуся, що я фантазую, оскільки відчуваю, що він не байдужий до мене.
психолог онлайн
цитата:
Але не погоджуся, що я фантазую, оскільки відчуваю, що він не байдужий до мене.
Не байдужий. І що ви готові з цим робити? Вам цього достатньо чи замало?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день. Скажіть, будь ласка,а як ви так пишете текст,що букви k та m латинські? Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365175 для Ксенія Шалімова
Мені цього достатньо. І тут я "приїхала". Тому що мені страшно відкриватися, якось соромлюсь. Відкритися щось ніби оголитися і мені ніяково.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365175 для Ксенія Шалімова
А ще страшно, що людина побачить мою недосвідченість, хвилювання.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Фантазії не про його цікавість до Вас. Вони стосуються того, що малює Ваша уява в можливих стосунках з цим чоловіком. Якби не малювала, то навіщо б було думати про роль коханки?!
цитата:
Тому що мені страшно відкриватися, якось соромлюсь. Відкритися щось ніби оголитися і мені ніяково.
Припустимо, поставите собі питання, а відкриватись для чого? Що буде після?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365193 для Володимир Анатолійович
Відкритися, щоб побачити реальність і прийняти те, що вже буде
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365193 для Володимир Анатолійович
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Я думаю, що ваші страхи родом з дитинства. Які стосунки були між батьком і мамою? Ця модель закладає основу для подальших ваших взаємодій. Стосунки - це про близькість, довіру, безпеку, прийняття. Можливо цього вам було недостатньо і ви не наповнені, тому так важко наважуватись на контакт.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365205 для Алла Володимирівна
Між батьками були лише сварки, до нас, дітей, і між нами, дітьми, холод. Кожен сам за себе. Ніякого захисту і розуміння я не мала, ділитися проблемами також не було заведено. Я росла самотньою, без підтримки, розуміння, визнання.
психолог онлайн
цитата:
Ви так ні мені, ні собі не відповіли - для чого відкриватися. Будь-який вибір людини, будь-яке рішення чи дія мають сенс і мету. Які вони у Вас?
психолог онлайн
цитата:
Страшно, якщо не побачить. Що ви справді хвилюєтесь, бо він вам не байдужий. Що ви жива людина із почуттями. Те, що ви схоже ховаєте і від себе. Але яке партнерство можливе без розуміння, що інший - також людина? Що йому потрібна підтримка, розуміння, любов.
А якщо він буде хвилюватися, він перестане вас цікавити? Що б це для вас означало?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365208 для Ксенія Шалімова
Мені подобається, коли чоловіки хвилюються) Вони такі милі в цей момент)) Якби він хвилювався це б означало, що я не байдужа.
психолог онлайн
цитата:
А якщо жінка хвилюється?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365217 для Ксенія Шалімова
Проблема в тому, що х дитинства мені показували, що всі мають право бути собою, що потрібно і чужий гнів приймати і всі недоліки, а от я маю бути саме зручною і ідеальною. І сердитись не можна, і не можна показати, що якась не така ( це з подачі старшої сестри). Якщо я подавала не ту емоцію або щось робила не так, сестра одразу вішала ярлики мол затягнута, на ручнику і т.д. І тепер дуже важко бути собою...
Доповнення від автора
А ще знаєте, поділюся. Сестра постійно затуркувала мене і не так я засміялась і не так подивилась в не так пожартувала. І вона настільки мене в комплекси загнала, що я всю юність ні з ким не зустрічалась, ніяковіла в компаніях, більшу частину юності просиділа вдома біля вікна, бо дуже комплексувала. І так молодість пройшла, я не так хотіла жити. А зараз так боляче за той пропущений час, що немає що згадати навіть, що не було такого життя з радостями, печалями. Була лише законсервована реальність... Дуже боляче...
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
І так молодість пройшла, я не так хотіла жити.
І зараз час проходить, бо страшно показати своє хвилювання. Наче ваша реальність законсервована до сих пір. Чи маєте ви можливість звернутися по психотерапевта, бо це важкий стан, який потребує допомоги. В ваших силах змінити своє життя на краще. Минулого вже не виправити, а от теперішнє у ваших у руках.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365222 для Ксенія Шалімова
Так, зараз шукаю можливість для цього. Дякую)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365183 для Віталія Юріївна
Просто скопіювала текст в чорновики, а звідти сюди воно так скопіювалось
психолог онлайн
Будь ласка. Це справді гарно ідея. Бажаю вам успіху!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
додам свои мысли по вашей ситуации -
"А зараз так боляче за той пропущений час, що немає що згадати навіть, що не було такого життя з радостями, печалями. Була лише законсервована реальність... Дуже боляче..."
Печалей наверняка было и так предостаточно... ( судя по вашему рассказу)
( жесткие родители - их скандалы - критика от сестры - мужья с которыми не сложилось )
Потому вам так и хочется уйти в приятную фантазию - а в реальность выходить не хочется - потому что вдруг снова разочарование...
Плюс сильное сожаление - что упущены шансы - что не той дорогой пошли - не в том окружении были.
Вам от мужчины очень хочется любви - именно любви - то чего недодали вам в детстве.
И плюс как бы, проиграть заново первые платонические, романтические чувства в юности - которых тоже своевременно не было. Идеализируете его - и боитесь одновременно в нем разочароваться - потому и не решаетесь на большее.
Коллега верно подметила - вам нужен психотерапевт - чтоб научится принимать реальность, и не боятся ее.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365247 для Ірина Миколенко
Дякую)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365247 для Ірина Миколенко
Так, швидше за все, воно так і є: стосунків бути не може, а я боюся цієї правди, годую себе казочками.
психолог онлайн
Знаете парадоксально - но ваша психика и выбирает такие сложные случае с мужчинами - чтоб преодолеть на пути к ним препятствие ( будь то алкоголь, будь то жена и дети ) таким способом как бы преодолеть подсознательно страх открытости - быть близкой - принятой - когда тебя принимают ( чего не было с родителями и в семье)
Как бы одним махом - если преодолею проблему которая есть на пути с мужчиной - преодолею и свой глубинный блок близости с ним - доверюсь ему - и как бы преодолевание проблемы дает близость.
( любая проблема между вами и мужчиной, как бы вас роднит чтоли - если так можно сказать. Но проблема должна быть существенной - которую так просто не разрешить. С которой вот бороться можно годами).
Как будто, таким способом преодолеть свой глубинный барьер и блок - переступить уже через него - потому и мужчины нужны именно со сложностями - вот как интересно.
Только осознаете ли вы это? Или оно у вас подсознательно идет.
Как бы пройду с тобой проблему - вместе пройдем - и я тебе доверять смогу - мы сблизимся - мы друг другу сможем доверять - станем более близкими - потому и нужен вызов в виде проблемы или преграды.
Извините - что чуть абстрактно объяснила - но как почувствовала.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365262 для Ірина Миколенко
Дякую велике) Я все зрозуміла. І, думаю, перший крок уже зробила)