Криза 7 років?
Добрий день.
Пишу сюди з надією на підказку чи допомоги, бо здається, самотужки справитися не в змозі.
Моєму сину через декілька тижнів буде 8 років, закінчує другий клас. Останні місяці дитина стала дуже байдужою до навчання, до моїх зауважень, не поспішає на урок після дзвінка, робить вигляд, що не чує вчительку і мене також.
Син взагалі не має інтересу до якогось роду занять, а якщо має, то цей інтерес на один день. Йому не цікаві жодні гуртки та спорт.
Також стали частими обмани зі сторони сина. Наприклад, може обманути, що почистив зуби чи зробив уроки, без дозволу бере свої дрібні гроші до школи, щоб сходити в магазин. Я розумію, що то його гроші, але я не дозволяю дитині самій ходити в магазин у такому віці, і вчителька теж забороняє ходити в магазин у другому класі.
Як знайти підхід до сина?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Наталия Горская
Доброго дня Liliia!
Розумію Ваші хвилювання, тим паче, що вони цілком обгрунтовані.
У вісім років дитина психологічно потроху готується до входу у підлітковий період. А цьому періоду властиве "підняття на гору" всіх помилок у спілкуванні та вихованні дитини.
Насправді, більш глибоко та деталіьно можна щось говорити лише тоді, коли відбудеться зустріч психолога з дитиною. Але все ж дещо можна припустити, спираючись на особливості дитячої та чоловічої психики. Адже, у Вас син.
Ви пишете, що хлопчик ігнорує Ваші зауваження та зауваження вчительки. А так буває, коли жінки багато говорять, багато забороняють та погрожують, але... Як правильно, не дотримуються своїх погроз. Окрім того, окремо потрібно розбирати тему грошей. Чи були раніше оговорені якісь умови користування грошима дитиною? І яким чином Ви дотримувалися своїх де вимог?
На мою думку, немає системи у вихованні хлопчика і все дуже сумбурно та емоційно. Окрім того, хлопчик, швидше за все, є основним у Вашому житті. Хто виховує хлопчика? Чи займається його вихованням батько дитини? Адже, дуже кидається в око, що син ВЖЕ вважає себе головним і не вважає за потрібне рахуватися з Вами. Бо рахуються лише тоді, коли мама, батьки - є авторитетом для дитини. Які у Вас стосунки з батьком сина?
психолог онлайн
Важно в целом смотреть на ситуацию.
Какая обстановка дома?
Какие у сына отношения с отцом?
Какие у вас отношения с его отцом?
Живете вы вместе или нет?
Происходило ли за последние месяцы, полгода что-то в жизни ребенка, семьи стрессовое или какие-то кардинальные изменения?
Насколько вы строгая мама?
Много ли у ребенка запретов?
Какой у вас подход в воспитании?
Совпадают ли у вас взгляды на воспитание ребенка в семье?
психолог онлайн
Дитина стала якойсь іншою... Це не про кризу вікову. . Це прояви чогось іншого. Треба придивитися до дитини. Треба налагодити контакт, щоб він міг розповідати вам що з ним. Часто така реакція неа стресс. Він може бути як фізичний так і психічний. І ще важливо - дитина такого віку - це дзеркало оточення. Треба дослідити, на що у дитини може бути така реакція. Ну і найгірше - це травма. Ви не написали де і як зустріли війну. Що дитина пережила, і як. Важливо починати саме з цього. Рекомендую вам попрацюіати з психотерапевтом.
Відредаговано автором 22-05-2024 20:24:23
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорите із сином? Чи були якісь події у сина, чи у вашій сім'ї декілька місяців тому, що могли на нього вплинути?
цитата:
Як знайти підхід до сина?
Розібратися, коли і яка причина того, що втрачаєте контакт із сином.
Вам варто взяти індивідуальну консультацію
психолог онлайн
цитата:
Як знайти підхід до сина?
Вам варто взяти індивідуальну консультацію