Про що спілкуватися з колегою?
Добрий день. Про що спілкуватися з колегою (хлопець 30+)?
Мені 23. В середній і старшій школі був булінг з сторони однокласників, особливо хлопців. В дитинстві і зараз з хлопцями ніколи не дружила, не спілкувалась і не мала нічого спільного з ними. Прийшла пів року тому на роботу і з хлопцями підлітками спільну мову найшла, і з директором тоже а вот з хлопцем 30+ ні, бо я в нього закохалась і коли його бачила то в голові виникала пустеля. А ну і ще тато далекобійник і відносин з татом практично немає.
Йому 30+. Він дуже розумний, не балтає на право і на ліво але про що поговорити найде з кожним. Можливо він інтроверт бо про своє життя не розказує кожному але напевно вже з досвідом навчився говорити з людьми про "погоду"/світські бесіди/розмови ні про що/розмови туда сюда про то і про сьо. Ми працюєм двоє з дітьми. Ми працюєм разом на двох роботах. І бачимся ми кожен день крім неділі. Ми живем в 5 хв один від одного тому на роботу їздим разом якщо виходим в один і той самий час і назад вертаємся тоже разом. Їхати на роботу 1 год і назад тоже.
Якщо мені хлопець не подобається то я буду розслаблена в спілкуванні, буду задавати багато питань які мене цікавлять про нього і взагалі не буду паритись якщо сказала щось не так і т.д. Не перегинаю палку в спілкуванні але якщо людина мені цікава то ініціатива в спілкуванні вся буде на мені. А от з хлопцями які мені подобаються таке відчуття ніби якийсь між мною і ними стає лід який нічим не можливо розтопити. І в мозку пусто коли спілкуюсь з хлопцями які мені подобаються. В нас хороші робочі стосунки. Він завжди поможе, підкаже і захистить якщо треба, йде на уступки, покриває мої помилки, пояснює все що я в нього питаю. Але спілкування в нас не йде. Я інтроверт але спілкуватись люблю і мені цікаво з ним спілкуватись. Але боюсь в деяких моментах показатись тупою бо шкільну програму знаю погано а коли спілкуюсь з людиною яка подобається то туплю по повній 🙈. Закоханість не пройшла, просто вона вже не така емоційна і я адаптувалась до неї. Чи знає він що я в нього закохана? Ну можливо догадується бо директор над нами стібається і сватає нас і діти на всю організацію про мою закоханість перешіптуються))Ми декількома репліками по роботі перекинемся і всьо нам більше немає про що говорити, всю дорогу дальше ми сидимо в телефоні в навушниках. . Ми хочемо спілкуватися тільки незнаєм про що, тому що він намагається якусь тему завести і я намагаюсь але нічого не получається. І ми мовчимо.
Питання від: ; Вік: 23
Доповнення від автора
Кілька реплік і дальше тема не розвивається. Я знаю що я можу спілкуватись на будь яку тему якщо є з людиною спільні інтереси.І він дуже цікава людина і з ним є про що поговорити але чому в нас не йде спілкування я незнаю. Не думаю що він в мене закоханий, можливо просто незнає як до мене підступитись і про що зі мною говорити. Цю ситуацію реально виправити? Я хочу з ним спілкуватися бо це є викликом для мене (це свого роду челендж) і він просто цікава людина від якої можна почути багато цікавого і корисного і на цьому все.
Ми з тих людей які б мали говорити і не могли наговоритися)

психолог онлайн
Добрий вечір. Наступного разу коли розмова буде не дуже складатися, скажіть йому те саме, що писали тут. Про те, як Ви відчуваєте себе у спілкуванні з хлопцем, який Вам подобається.
Не бійтеся, що може бути не так взаємно з його боку. У будь якому випадку це розтопить лід між вами, тому що людям неусвідомлено починають подобатися саме ті люди, які проявляють симпатію до них
психолог онлайн
Можна спробувати знайти тему з робочих моментів (якщо я вірно зрозуміла, то робота з дітьми, а там завжди є про що порадитись чи дізнатись думку колеги).
Можна спробувати поговорити про фільми/серіали/книжки- або про ті, що обоє дивились, або "що можна порадити".
Можливо Вам тільки здається, що хлопець з таких, що любить спілкуватись, адже він обирає мовчати в дорозі- все ж таки його вчинки демонструють його бажання краще, ніж ваші припущення.
Можна спробувати уявити, що Ви спілкуєтесь з кимось іншим, хто Вам не подобається. Якщо вийде.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367743 для Наталия Горская
Все помістити в один текст неможливо було тому напишу доповнення.
1. Так ми працюєм з дітьми.
2. З його відношення до мене можу сказати: завжди мене захищає перед директором і дітьми, в мою сторону від нього ніяких шуток і стьобу не має, після роботи завжди мене чекає, в маршутці сонячні окуляри не знімає, незнаю може йому так комфортніше 😅, завжди пояснить все що питаю. Це просто хороше ставлення до мене чи є щось більше?
3. Чому кажу що любить спілкуватися?
На плануванні він завжди пошуткує і взагалі шуткувати любить, в нас працювала одна дівчинка їй 20 р і вони говорили завжди і багато (в дівчини є хлопець, тому з ним вона спілкувалась так багато тільки як друг). Він вже 3 суботу на магається про щось зі мною заговорити але спілкування в нас не йде. Кілька реплік і спілкування обривається. На кожну тему в нас по кілька реплік (про те чи є в мене сестра, про танки/літаки/дрони мені розказував сам просто ні з того ні з сього, про клімат, про роботу, про погоду і всьо). І він після роботи коли ми йдем на зупинку завжди перший починає говорити.
Можливо я не настільки відкрита людина а він настільки правильний що особисті питання задавати боїться (хоча йому вже 30+ ніби такого мало б вже не бути) тому починає здалеку і розвивається спілкування в нас дуже повільно. Або він реально незнає про що зі мною можна говорити.
Ми просто сидимо на зупинці і він просто починає говорити чому руль в машини знаходиться з тої сторони а не з лівої, і то і сьо.
І як тут не сказати що він хоче говорити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367741 для Віталій Вікторович
Добрий день. В тому й складність що якщо я признаюсь то нам двом працювати буде складніше. Мені бо я тепер знаю що він знає про мої почуття і він в курсі моїх почуттів і може відсторонитися щоб якась його думка чи дія не показали вдруг неправдиві наміри (припустим він в мене не закоханий але цю дію чи слова я можу сприйняти як прояв закоханості від нього)
психолог онлайн
Що не так з Вашими почуттями? Це якийсь кримінал, збочення, недолік? Просто ідіть в свій страх і скажіть йому при найближчій нагоді, що коли людина Вам подобається, то Ви хвилюєтеся і тому подібне. Це навіть не пряме зізнання у любові, Ви не кажете, що Ви його кохаєте. Ви просто кажете, що він Вам подобається як людина.
Можете почати з ще більш віддалених компліментів. Наприклад, коли він розказує про щось на кшталт того, чому руль у машини з тої чи іншої сторони, скажіть що це так цікаво і Ви ніколи навіть над цим не замислювались, що він такий розумний. Тобто не мовчіть, а підкріплюйте і заохочуйте розмову, говоріть йому компліменти, підкреслюйте що Вам подобається у ньому, його характері і поведінці.
Якщо Ви не наважитесь це зробити, йому буде дедалі важче з Вами заводити розмову, тому що в нього може скластись враження, що він до Вас чіпляється і нав'язується і тоді Вам і криголам не допоможе)