Відносини
Доброго дня,моя ситуація полягає в тому що ми живемо з хлопцем уже 10 років ,за всі 10 років ми завжди всюди їздили разом і практично на довгий період не роставались…живемо закордоном І зараз в мене постало питання їхати в Україну на тиждень щоб вирішити деякі питання з документами і побачити рідних,мій хлопець поїхати не може так як не зможе повернутись назад через сьогоднішню ситуацію в країні і коли в нас заходить тема за поїздку він ніби міняється ,стає агресивним…кричить ,може почати обзивати мене різними словами без причин (це моя точка зору) Вчора в нас виникла ситуація - ми домовились що я в кінці серпня іду додому і вчора я хотіла з ним поговорити за конкретні числа щоб можна було заздалегідь взяти білет ,на що він почав говорити ми ще не вирішили що ти ідеш …і різко починає нервувати,а я сказала що можливо нашим стосункам потрібно ця поїздка ,що вона зміцнить наші стосунки,що будем любити один одного більше ,так як маленька розлука відкриває нові почуття ,на що у відповідь він почав мене ображати і просто послав на три букви ,я звичайно після такого вже нічого говорити і вияснювати не хотіла,а просто перестала говорити ,ввечері він без жодних пояснень одягнувся і пішов кудись повернувшись в 2.00 ночі ,я не вважаю що це нормальна поведінка чоловіка,і не розумію в чому тут моя вина і чому я повинна іти до нього просити вибачення?Мене взагалі такі перепади його настрою не влаштовують і так щоб поводились зі мною я не хочу !
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Ви описали токсичні-аб'юзивні стосунки і навряд чи вони тільки зараз стали такими. Може проявів було менше або вони були слабкішими, але ніколи не повірю, що було кардинально по-іншому. Може тільки на початку. Але ж не всі 10 років! Тож, є гарний привід задуматись про себе, про хлопця (його характер, мотиви, цінності) та про те - чи цього я хотіла в подружньому житті?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго дня!
З опису ваших взаємодій, можна зробити припущення, що ви в дуже сильних співзалежних стосунках і реакція на від’їзд тому підтвердження. Ви як єдиний сосуд, ваш хлопець не може пережити розлуки, і те, що ви можете вирішити щось сама і поїхати без нього. В нього по суті істерика, яка виливається в неадекватність поведінки. Але ви ж не сіамські близнюки, в яких на двох одне тіло.
Ваш союз переживає кризу і ви схоже починаєте це усвідомлювати і це важливий етап подивитись один на одного окремо і побачити те, що є, а не те, що б хотілось мати. Можливо, ви і не помітили як втратили автономність в стосунках і коли зараз хочете її повернути, то отримуєте такий супротив?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Олена Анатоліївна Грибкова
Доброго дня!
цитата:
я не вважаю що це нормальна поведінка чоловіка
І правильно вважаєте. Вона якась підліткова, незріла, так би мовити.
І варто дослідити її причини. Гадаю, вони пов'язані з Вашим від'їздом. Точніше з певною загрозою його існуванню. Що це за потреба в хлопця, що її задоволенню загрожує Ваш від'їд в Україну?
цитата:
чому я повинна іти до нього просити вибачення?
Це Ваші припущення чи його вимога/очікування?
цитата:
Мене взагалі такі перепади його настрою не влаштовують і так щоб поводились зі мною я не хочу !
Тож, відповідно, треба озвучити партнеру, що Вас влаштовує і як би Вам хотілось.
цитата:
за всі 10 років ми завжди всюди їздили разом і практично на довгий період не роставались…
Щось схоже в цьому моменті на злиття між вами. Якщо так, то зовсім не дивує незріла реакція хлопця.
цитата:
ми домовились що я в кінці серпня іду додому
Пригадайте, чи дійсно була спільна домовленість? Може, Вам здається, що вона була?
цитата:
ми ще не вирішили що ти ідеш …
А хіба означені питання поїздки маєте вирішувати консенсусом? Наскільки я зрозумів, вони хлопця аж ніяк по суті не торкаються.
цитата:
а що у відповідь він почав мене ображати і просто послав на три букви
Жахливо. Навіть не увляю себе в подібній ситуації. Чи став би я взагалі мати після цього якісь справи з цією людиною.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
може почати обзивати мене різними словами без причин (це моя точка зору)
Для меня это выглядит, как будто, если есть причина, то можно было бы и обзывать?
Вы описываете ненормальное поведение мужчины и я предположу, что не все так радужно в отношениях.
Как бы вы описали вашего мужчину?
Как бы описали ваши отношения?
Какую помощь хотите получить на сайте?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
"я не вважаю що це нормальна поведінка чоловіка,і не розумію в чому тут моя вина і чому я повинна іти до нього просити вибачення?Мене взагалі такі перепади його настрою не влаштовують і так щоб поводились зі мною я не хочу !"
Вы правильно считаете - это не нормальное поведение - но на него есть причины.
Вины вашей нет - не видитесь на эту манипуляцию через вину - он агрессивничает на вас - пытается вас так контролировать - чтоб вы чувствовали себя виноватой перед ним - но вы не в чем не виноваты.
Вы просто хотите поехать домой! И это нормальное желание!
Причина исключительно в нем - видимо его внутренние комплексы так вылазят и отыгрывается на вас.
Он же знает - что не может поехать с вами - хотя что значит не может? Хотел бы поехал - но боится - что мобилизуют - вот тут и выходит его комплекс - он не может с этой ситуацией справится - потому и агрессия на вас - он себе не может признаться что боится возвращаться в Украину ( скорее всего в этом причина )
И агрессия тут у него - скорее на ситуацию в Украине на войну... и на самого себя... за нерешительность - но на себя он не хочет, или не может агрессию пускать - а ей же нужен выход - вот он и вымещает ее на вас...
Теперь вопрос самый главный - вам это зачем?
Не разрушаете ли вы себя в таких отношениях?
Да я понимаю вы давно вместе - 10 лет это не мало полжизни почти - вы уже как семья - но вопрос - а почему за 10 лет так и не дошли до брака?
И он за эти 10 лет видимо привык - что может вами управлять - не зря же он говорит - что мы еще не решили - поедешь ты или нет. Пытается тут решать за вас - что нечестно по отношению к вам.
Часто ли он так за вас решает?
Вообщем вопросов много...
Ему нужно к психологу - чтоб научится правильно направлять свою агрессию.
Осознавать ее, и проработать свои внутренние комплексы.
А еще скорее всего он боится - что вы уедите, и не захотите к нему возвращаться - что разлука вас отдалит - что часто в парах бывает - не все выдерживают такое испытание - темболее если для вас это впервые такой опыт - для него явно травмирующий. Тут у него справедливый страх или опасение.
Он протестует тут как ребенок - как может... негативно и манипулятивно...
Были ли раньше подобные его проявления? И в каких ситуациях?
Вам же надо подумать - а не слишком вы срослись с этим мужчиной - не забирает ли он уже вашу волю себе... и пытается управлять вашими решениями, и вашей Судьбой?
Да в паре, особенно если люди давно живут - они уже как одна система - но полностью растворятся в партнере - это созависимость - и так теряешь себя - свою идентичность - что не есть норма.
Вам лучше всего это все проговорить с психологом. А вашему мужчине обязательно нужен психотерапевт.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня Tina!
Навряд чи комусь сподобається таке ставлення до себе. Але у мене одразу виникає питання: чому, живучи десять років разом, ви досі не одружені? Він Вам робив пропозицію? Чи це Ви не хочете мати з ним шлюб? Адже, як на мене, хлопець дуже боїться Вас відпускати саму в Україну і не тому, що точиться війна, а щоб не залишитися без Вас. Його поведінка - це як на мене, такий собі протест проти поїздки, хоча і у досить примітивній, дитячій формі.
А як він реагує в інших ситуаціях, коли Ви хочете щось робити без нього і кудись без нього їхати? Чи це стосується лише України? У Вас в Україні були якісь інші стосунки? У нього є.підстава Вас ревнувати?