Соромлюсь коханця
Доброї ночі, шановні психологи. З чоловіком в шлюбі 13 років. Після народження дитини 8 років, з чоловіком сексу нема, розмовляли на цю тему, він не може пояснити чому не хоче. Я змирилася з цим і вирішила знайти коханця. Я познайомилась з хлопцем 25 років. Зустрілась з ним, нам дуже цікаво в спілкуванні, в нього таке ж високе лібідо як і в мене. Але я дуже соромлюсь свого тіла. Він молодий, красивий, спортивний хлопець, йому подобаються старші жінки. Я сказала що думаю стосовно наших з ним відносин, але він запевняє що я красива, сексуальна, що моє тіло найкрасивіше, хоча він бачив мене лише в закритому купальнику і літній короткій сукні. В нього як і в мене давно не було сексу, можливо тому він так говорить. Відносини з ним це мрія, тому що він дуже розумний, цікавий, спокійний, красивий, але я з зайвою вагою, обвислим животиком і шрамами дуже комплексую. Одне лише спілкування з ним мене надихає на зміни: я схудла, зайнялася танцями, стала більш спокійнішою, радісною. Не знаю що мені робити і як наважитись на секс з ним. Він сказав що не спішить і чекатиме скільки мені потпібно
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброй ночи!
"Одне лише спілкування з ним мене надихає на зміни: я схудла, зайнялася танцями, стала більш спокійнішою, радісною."
Вот это самое главное! Если вам с человеком хорошо - а ему хорошо с вами - почему бы не попробовать.
Даже если у вас секса и не будет с ним. Или вам потом не очень понравится секс с ним. ( как вероятность)
Вы уже много бонусов получили от общения с ним.
Вы успокоились - а это очень хороший признак - что рядом с вами хороший мужчина - пусть и младше вас. ( все в жизни бывает)
Если вас внутренне чтото тормозит от интима с ним - то либо пока не созрели - может не хватает доверия - или же комплексы ваши сильно мешают.
Тут как бы два варианта
1. Откровенно поговорить с мужчиной - рассказать о своих опасениях - заодно посмотрите на его реакцию.
2. Пойти на психотерапию к психологу и начать работу со своими комплексами.
И подумать - что делать с ситуацией с мужем.
Сейчас лучше не спешить - секс это такое дело тонкое - где важна естественность.
Лучше вам с парнем, вот пока быть в формате романа флирта дружбы - и дать себе просто разные варианты событий - если получится с ним перейти в полноценный роман прекрасно.
Если же нет - то просто возможно приобретете хорошего друга. ( по возможности)
Но решать конечно вам!
А сколько вы с парнем знакомы?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Свого тіла соромляться в основному жінки. Але якщо Ви вже опинитеся в ліжку з обранцем, то турбуватися нема про що : ерекція брехати не може.
Чоловік розглядає та оцінює жінку цілком. Інтелект також має велике значення. Так що це чудово, що хлопець добре і серйозно до вас ставиться.
Сексуальність жінки – це не краса, а впевненість у собі та вміння захопити чоловіка.
Запам'ятайте, наша психіка так влаштована, що коли ми приймаємо себе, оточуючі люди зчитують з нас це ставлення і починають ставитися до нас так само.
У стосунках ми сприймаємо себе так, як нас сприймає партнер. Якщо ми бачимо захоплення, любов і прийняття, будемо так само ставитися до себе і відчувати себе чудово. Таке ставлення навіть мотивуватиме нас виглядати ще краще.
Для впевненості у собі, робіть таку практику.
Коли Ви розглядаєте себе у дзеркалі, сфокусуйте увагу на позитивних сторонах тіла. І скажіть - "Я чудова"
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
З чоловіком в шлюбі 13 років. Після народження дитини 8 років, з чоловіком сексу нема, розмовляли на цю тему, він не може пояснити чому не хоче. Я змирилася з цим і вирішила знайти коханця.
Доброго дня! Почнемо з Ваших проблем у шлюбі. Ви кажете, що сексуально не задовільнені з чоловіком. А чи є інші проблеми, емоційного плану? Як проходить Ваше спілкування, чи проводите ви час разом? Як давно чоловік припинив хотіти сексу з Вами? Чи думали Ви про розлучення, перш ніж починати сексуальні стосунки з новим чоловіком?
цитата:
В нього як і в мене давно не було сексу, можливо тому він так говорить. Відносини з ним це мрія, тому що він дуже розумний, цікавий, спокійний, красивий, але я з зайвою вагою, обвислим животиком і шрамами дуже комплексую.
Я думаю, що Ви проектуєте свої страхи та комплекси на відносини з коханцем, тому навіть коли він каже, що Ви приваблива, Вам здається, що це не правда. Але сприйняття краси - це дуже суб'єктивна річ, іноді зі стандартами краси не пов'язана. Простіше кажучи, повнота, наявність живота чи шрамів - це не обов'язково маркери непривабливості. Для когось може й навпаки. Тим паче, що уявлення про красу і привабливість постійно змінюватися, і якщо Ви подивитесь на твори художників минулого, дуже ймовірно, що знайдете там багато зображень жінок, схожих на Вас. Якщо якийсь тип зовнішності тимчасово "вийшов з моди", це не означає, що всі приналежні до нього люди автоматом негарні.
Вам треба звернутися до психолога щоб встановити гармонію з власним тілом і набути почуття самоцінності, перш за все. А далі вже вирішувати, що робити зі своїм шлюбом та коханцем (тим паче, що він готовий чекати, тож і Ви поки не приймайте необдуманих рішень). Розберіться в собі, бо це першочергово.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369752 для Ирина Константиновна
Дуже дякую Вам за слова підтримки, обов'язково скористався Вашими порадами. Був такий інтимний момент, коли ми цвлувались, я взагалі не думала про зовнішній вигляд, настільки пристрасть захопила мене. Чоловіки завжди звертали на мене увагу, але з дитинства мені говорили що я не гарна, товста і т.д. тепер це завжди зі мною, хоча я намагаюся собі пояснювати що це не так
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369765 для Марія Радченко
Дякую Вам за відповідь. Секс з чоловіком припинився після народження дитини. В мене були важкі пологи з двома операціями до і після. Чоловік мив мене, бо я не могла торкатися живота, так було боляче морально прийняти ці зміни мого тіла. В цілому, дозвілля проводимо разом, часто я зустрічався з подругами чи їду у своїх справах, в цей час чоловік з дитиною і навпаки. Чи зраджує він мені я не можу сказати, але я цього не помічала і все у відкритому доступі. Розлучатися я не хочу. Якщо не брати до уваги секс, відносини з чоловіком дуже хороші, він чудовий батько, все робить для сім'ї. Дякую Вам за слова підтримки
психолог онлайн
цитата:
Якщо не брати до уваги секс, відносини з чоловіком дуже хороші, він чудовий батько, все робить для сім'ї.
А якісь почуття між Вами є, окрім родинного зв'язку? (кохання, сексуальний потяг) Чи думали ви разом звернутися до сексолога? Якщо Ваш запит до психологів був - як наважитись на секс з іншим чоловіком, то як Ви з чоловіком дивитесь на відкриті стосунки, чи є вони для вас морально прийнятними?
цитата:
В мене були важкі пологи з двома операціями до і після. Чоловік мив мене, бо я не могла торкатися живота, так було боляче морально прийняти ці зміни мого тіла.
Ваше тіло дало життя новій людині, і вже тому (але й безумовно також) воно варте Вашої любові та поваги. Ви з чоловіком пройшли сімейну кризу (народження дитини, фізичні обмеження), і це може відображатися на стосунках в парі. Ви не можете вплинути на сприйняття Вас як жінки чоловіком, бо це його сприйняття. Але Ви можете поступово змінювати сприйняття себе за допомогою психотерапії. Рекомендую знайти психотерапевта, який має досвід роботи з темами вагітності і материнства, а також бажано має досвід парного консультування та сексологічну підготовку, бо це все теми які стосуються Вашого запиту.
Що робити зі шлюбом та з коханцем - це Ваш особистий вибір, тому рекомендую порефлексувати самостійно, який вибір зробить Вас щасливішою і відповідає Вашим цінностям, і відповідальність за наслідки якого вибору для Вас понести легше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369790 для Марія Радченко
Щиро дякую, за відповідь. Наразі я хочу трохи відпочити від відносин з чоловіком. Я пропонувала звернутися до психолога, але чоловік вважає що людина сама може собі допомогти. В цьому питанні він категоричний. Не хочу поспішати, нехай всі мої рішення "зріють" поступово.