Самооцінка
Як підвищити самооцінку якщо я не задоволена своїм тілом після трьох пологів? Я заміжня 8 років боюсь що я набридла своєму чоловіку . Де знайти сили бути активною і жити повноцінним життям?
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте! Вначале хотела порекомендовать вам йогу.
цитата:
якщо я не задоволена своїм тілом після трьох пологів?
А вы интересовались у своего мужа об этом?
цитата:
боюсь що я набридла своєму чоловіку
Ваша психическая энергия уходит на обслуживание ваших страхов и убеждений.
цитата:
Де знайти сили бути активною і жити повноцінним життям?
Как раз работаю с этим, обращайтесь, буду рада совместной работе над собой!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Вам потрібно поступово повернути свою цінність, не обов’язково одразу це робити через роль дружини. Материнство поглинає багато енергії, сил, тому часто інші сфери життя просідають. Важливо дослідити як ви самі до себе ставитесь, бо ви проектуєте своє невдоволення в чоловіка.
Сили не знаходять, їх відроджують. Для початку вам треба прожити своє невдоволення, страхи, це все вивільнить вас від токсичних навантажень і додасть внутрішнього вільного психічного простору для подальших зрушень.
Рекомендую вам знайти провідника до спорту, до тіла (наприклад Анна Цукур, яка ось в 41 народила малечу і повертає собі форму), а також психотерапевта. Вам потрібно підвищувати свою цінність, значущість, бо ви не тільки тіло і не тільки мама, дружина…
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Як підвищити самооцінку якщо я не задоволена своїм тілом після трьох пологів?
Співчуваю Вам з одного боку, і радію з іншого - через те, що подарували Світові трьох діточок(!)
Однак проблема є. Вам не подобається Ваше тіло. А що з ним не так, по-вашому? На підставі чого виникло невдоволення тілом?
Очевидно, через власні страхи -
цитата:
Я заміжня 8 років боюсь що я набридла своєму чоловіку .
Це так?
Тоді варто дослідити, на чому в реальності будуються ці страхи? Яке сприйняття Вас і ставлення до Вас чоловіком Ви помічаєте?
цитата:
Де знайти сили бути активною і жити повноцінним життям?
На мою думку, усі потрібні сили знаходяться всередині самої людини. Щоправда, часто в пригніченому або прихованому стані. Зневіра в собі, знецінення, руйнівні сумніви, довготривала відсутність підтримки і ще багато інших причин скутують силу або спалюють її ніби у вогні.
Отже, з цими речами потрібно розбиратись. І завдання виглядає не просто як нарощення/зміцнення самооцінки. Воно набагато глибше і цікавіше. Як Вам таке - розкрити правду про себе для себе?Усвідомити сформоване з дитинтства ставлення до себе? Прийняти себе такою, як Ви є?
Поступово відновити почуття самоцінності, по-справжньому турботливе відношення до себе?
Йдеться про доволі тривалий процес взаємодії з психологом, в контакті з яким відбувається відновлення цінності людини, з чого потім витікають її відповідні рішення і кроки, натхнення жити на повну з тими, з ким є взаємна любов і повага.
У Вас з чоловіком на сьогодні що відбувається? Що б Ви хотіли змінити на краще?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
А тело ли вас только не устраивает?
Может причина глубже?
Может - надоел быт - забота за детьми и мужем?
Может отношения с мужем не устраивают вас?
Может не чувствуете, что живете своей жизнью?
А просто как плывете по течение... по обстоятельствам...
Сами не формируете - не создаете - не направляете свою жизнь!
А больше, как долг отрабатываете и обязанности - семейные - перед семьей.
Может поэтому тоска и раздражение?
Были ли дети желанными и запланироваными?
Кто принимал решение рожать и под какими обстоятельствами?
Хотели ли вы именно троих детей? ( а не одного или двоих)
( это все важные вопросы)
( плюс конечно три раза рожать - это колоссальное испытание и для здоровья женщины, и для психики - которые имеют свои последствия - в виде после родовой депрессии как вариант)
Ну а так, тут комплексная проблема - тут и психолог нужен и диетолог и фитнес тренер - так как и психологически у вас есть усталость и установки которые вам мешают - и образ жизни - видимо съехал кудато... нагруженность бытовыми делами - корректировать питание нужно - и возвращать в свою жизнь спорт и т д.
А для этого всего - нужно время для себя прежде всего!
Не для детей или мужа - а для себя - то есть нужно разгружать себя, от забот про семью и быт ( няни или родственники, и муж тоже, или персонал который вам бы помогал по дому)