Проблема з довірою, що робити?
Вітаю. У мене проблеми з довірою. Звісно, не можна бути занадто довірливою і наївною людиною. Але через цю проблему з довірою я самотня, у мене немає партнера і є лише пара друзів. Я боюся, що мені завдадуть шкоди, я боюся відчути біль, якщо мені завдадуть шкоди, покинуть, зрадять і т.д. Я розумію, що не всі люди погані, що не всі чоловіки зраджують та аб'юзери. Але я не можу знати заздалегідь яка людина насправді, що викликає в мене велику недовіру та побоювання.
Я знаю, що це не добре, і що це проблема. Але що робити та як хоча б трішки послабити свою недовіру до зовнішнього світу — я не знаю, тому й пишу сюди.
Заздалегідь дякую за приділений час.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
По какой причине вы не доверяете людям?
Почему возникают мысли про измены и абьюз в отношениях?
Какие у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
психолог онлайн
Вітаю, Ліно.
Базове почуття довіри до світу та людей формується у нас в ранньому дитинстві, коли ми на фізичному та глибоко підсвідомому рівні відчуваємо турботу про нас батьків, перш за все мами. Якщо в цей період догляд за дитиною, емоційне ставлення до неї відбувається "неправильно", дитина запам'ятовує, що світ ворожий і довіряти нікому не можна.
Якщо вам щось відчулось чи згадалось після моїх слів, то має сенс пройти терапію та ймовірно вирішити це питання на глибинному рівні.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371852 для Валентина Михайловна
1) Я боюсь бути вразливою. Бо якщо я такою буду, я боюсь що мене образять, зроблять боляче, покинуть, підставлять у чомусь, спробують обдурити тощо. І просто не хочу відчувати ось цей біль та погані почуття.
2) В моїй сім'ї це було. Мій батько аб'юзер, та часто зраджував мамі. Кривдив її та робив погані речі. Я дуже боюсь повторити долю своєї мами, і через це я не довіряю чоловікам. Хоч я і розумію, що не усі такі, але страх бути покинутою, зрадженою та скривдженою перемагає.
3) З мамою в принципі хороші стосунки (звісно, буває що сваримось, але не дуже часто). З батьком я не спілкуюсь майже 2 роки. Він не дуже хоче зі мною комунікувати. Коли почалась війна, він мені не дзвонив. Вже через деякий час, я йому подзвонила спитати як він та чому не дзвонить. І отримала відповідь: "не псуй мені настрій своїми дзвінками". Було неприємно. Після цього, я йому більше не дзвонила.
4) Мої мама та батько вже розлучені приблизно 11 років.
психолог онлайн
Сочувствую по поводу родителей и тому, что вы наблюдали в их отношениях.
У вас запрос на психотерапию. Поскольку умом вы можете понимать, что угодно, но у вас есть опыт родителей и отношения с ними, есть масса переживаний и чувств по этому поводу и их нужно прожить все.
Плюс тут тема сепарации, скорее всего, чтобы вы отделились от мамы и осознали, что это был ее опыт, ее выбор! А у вас может быть по другому.
психолог онлайн
Ви маєте непростий досвід минулого, коли Ви маленька отримали глибинні переконання про неможливість довіряти іншим. Відповідно до цього переконання Ви виробили собі правила життя, живучи за якими Ви убезпечите себе від стиканням з тим, що "людям не можна довіряти".
Я працюю з даним запитом у когнітивно-поведінковій терапії, можемо спробувати опрацювати отриманий досвід та спробувати знайти і опанувати нові способи поведінки з іншими та світом