Зацикленість на собі
Добрий день! Моя проблема -це моє бажання бути досконалою. З раннього віку в мене низька самооцінка і тому я завжди була хорошою дівчинкою (окрім, вдома де була протилежністю сірій мишці). Поступивши до університету я вирішила, що досить бути ніким у мене завжди були ідеали (в характері, зовнішності...)і я почала себе надмірно контролювати та критикувати , що привело мене до тривог і до того що почала випадати в розмові з людьми. Також , багато людей мені були огидними , навіть було відчуття нудоти до них ( це стосувалося їх зовнішності , інтонації голосу, манер, поведінки , соц. класу...), багато кого я вважала не вартими мене.Зараз я трохи відчепилась від себе і в мене зникли тривоги та я все ще прагну бути ідеальною (але з більш здоровим підходом).
Часті відчуття : нікчемність, сором , пригніченість , ненависть , страх помилок, страх засудження (особливо, моїх слів), страх не сподобатися людям ( мій ідеал не має цих страхів! він не про догоджати! ). Я прокрастиную своє життя . Знаю, що ніколи не буду досконалою , та це не зупиняє мене не фантазувати про ідеальне життя,ідеальну себе, успіх... Я розумію , що мені потрібно приймати себе такою якою я є , але я не люблю себе такою.
До того ж, я впевнена, що психологічно застрягла у якомусь віці , а також маю комплекс ''дурепи'' і думаю , жертви.
Питання від: ; Вік: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Сочувствую, в таком состоянии сложно жить. Знаю это по себе, поскольку проходила весь этот путь.
Такое самоощущение формируется, когда любовь родителей была условной и нужно было быть лучшей. Когда было много критики, требований и ребенок рос, понимая, что только будучи удобной, правильной и успешной, тебя будут любить и ты нужна.
И исправляется это все в психотерапии - через проживание детского опыта, всех чувств и переживаний, которые были и есть, через сепарацию от родителей, когда начинаешь смотреть на себя своими глазами, а не родительскими, через работу с убеждениями и установками.
Путь непростой, длительный, но результат отличный - начинаешь принимать себя, замечаешь массу достоинств, меняются отношения к самой себе и к окружающим и жить точно лучше и приятнее
психолог онлайн
Доброго дня.
Ви досить чітко усвідомлюєте конфлікт який обятжує та псує Ваше життя, але зазвичай питання ідеального-Я, самооцінки і самоцінності набагто глибші, ніж може здаватись. Переживання які Ви описуєте, неймовірно виснажливі і пригнічуючі, напевне важко з ними постійно справлятись(
Проте надати якусь допомгу в такому форматі для Вашого запиту складно, набагто ефективніше і важливіше буде пропрацьовувати це з психологом, адже лінія "ідеальності" зачіпає практично всі сфери життя, і зачіпає багато в тому числі екзистенційних труднощів, тому що жити не те життя і будучи не такою як хочеться може ставати все важче і важче, і впоратись самотужки може бути доволі складно а розуміння - далеко не достатньо.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Со своей выраженной нарциссической частью (а это 100% она) можно и желательно работать в психотерапии.
При наличии желания выбирайте себе специалиста и начинайте терапию.
Потому что с таким большим букетом сложных и противоречивых чувств к себе в переписке ничего не сделать.
психолог онлайн
Вітаю.
"Зараз я трохи відчепилась від себе"
Самостійно або за допомогою ліків? Ви зверталися за допомогою? Якщо ні, дуже раджу ( психотерапевт, який працює з розладами й , можливо, психіатр)
Доповнення від автора
В мене були 2 психологи , але мені здавалося, що вони не до кінця розуміли мою проблему , але пішла я від не через це , а тому що відчувала багато сорому (але він був виправданий, бо я незграбна в спілкуванні , сильно хвилююся , можу випасти з розмови...жах ) + багато грошей на них витратила , тому поки що не дуже хочу , я думала ви мене просто щось запитаєте або порадите і все .Щодо ліків, не приймала!
Я не думаю , що в мене є нарцисичний розлад , тому що в мене є виражена емпатія і саморефлексія , та я здогадувалася , щодо нарцисичної травми .
психолог онлайн
"але мені здавалося, що вони не до кінця розуміли мою проблему "
Скоріше за все, Вам не здавалося. Ваша проблема має деякі особливості, тому щоб її "зрозуміти ", треба мати більш "вузьку" спеціалізацію.
"Щодо ліків, не приймала!"
Це могли бути протитривожні препарати, антидепресанти, ін.
"Я не думаю , що в мене є нарцисичний розлад "
Підтримую. Але,нажаль,є інші. На мою думку, краще в цьому питанні "перебдеть".
психолог онлайн
Стыд это то, с чем вы сталкиваетесь в жизни и столкнувшись в терапии, нужно оставаться там и проживать этот стыд, не уходя. Тогда и в жизни начнутся изменения.
Без терапии никак. Какой совет можно дать? Это труд и немаленький, и не дешевый - глобальное изменение себя. Но поверьте, оно стоит того.
Поэтому рекомендую либо вернуться к тому психологу либо найти нового. И обсуждать эти моменты стыда, делиться переживаниями, разбирать их. Именно эти ситуации и их обсуждение дадут вам новый опыт, который вы потом понесете в обычную жизнь
Доповнення від автора
Ніяких ліків не приймала!
Ви дуже впевнені в тому що в мене є розлади , можна дізнатися які саме ?, щоб було б менше роботи у психіатра
Доповнення від автора
Гаразд , я продовжу ходити до минулого психолога , але я бачу, що в неї мало досвіду і вона не дуже опізнана
психолог онлайн
Психологи не ставят диагнозы и тем более на сайте, не видя человека.
Да диагнозами это к психиатрам.
По поводу психолога, то вам нужен психотерапевт (кто помимо базового психологического образования имеет образование в одном из направлений психотерапии, это еще 5-6 лет обучения, не курсы).
По поводу опыта и того, что она давала вам, то тут уже ориентируйтесь на свои ощущения. Не всегда опытный может помочь.
психолог онлайн
"Ви дуже впевнені в тому що в мене є розлади , можна дізнатися які самі?"
Я- не лікар,діагноз не ставлю. Так, маю де- які припущення на підставі відповідної освіти та досвіду.
"щоб було б менше роботи у психіатра"
Й, так, я можу робити патопсихологічне дослідження й писати висновки для психіатра.
В першій відповіді: "можливо, психіатр"). Це означає- не обов'язково.
А психотерапевт- бажано, щоб працював з розладами. Це не тому що він в Вас точно є, а тому що якщо є- щоб вмів працювати.
Не всі психотерапевти працюють в цьому напрямку.
"Ніяких ліків не приймала!"- Я з першого разу зрозуміла. Дуже добре, що Ви самостійно впоралися.
Відредаговано автором 07-10-2024 18:24:55
Доповнення від автора
Виходить , що ви не тільки психолог , ви також можете робити патопсихологічне дослідження й писати висновки для психіатра , то в чому причина мені не сказати висновок , що ви побачили? По чому саме ви вирішили , що в мене саме ті діагнози?
Просто ви мене дуже сильно налякали
психолог онлайн
цитата:
Я не думаю , що в мене є нарцисичний розлад , тому що в мене є виражена емпатія і саморефлексія , та я здогадувалася , щодо нарцисичної травми
Никто и не говорил про нарциссическое расстройство. Я имел в виду именно нарциссическую травму, одним из следствий которой является формирование у человека так называемого "нарциссического радикала" - нарциссической части, которая по Вашему описанию точно имеется.
А с ней точно по переписке и советами не работают, как Вы ожидали:
цитата:
я думала ви мене просто щось запитаєте або порадите і все
И понятное дело, что психолог должен хорошо разбираться в теме нарциссической травмы:
цитата:
В мене були 2 психологи , але мені здавалося, що вони не до кінця розуміли мою проблему
Чего точно с этими специалистами не было.
Ищите того, кто "в теме".
Відредаговано автором 07-10-2024 19:46:34
психолог онлайн
"По чому саме ви вирішили , що в мене саме ті діагнози?"
Ну, які " ті" діагнози? Є моменти в Вашому письмі та відповідях, що привернули мою увагу.
Висновки роблять на підставі обстежень.
"Просто ви мене дуже сильно налякали" -???
Я порадила звернутися до психотерапевта, який працює з розладами, бо він( вона) може відрізнити умовно норму ( акцентуацію) від патології й має більше можливостей для опрацювання Вашої проблеми. Фсьо.
Відредаговано автором 07-10-2024 20:04:09
психолог онлайн
Перечитала свої відповіді й знайшла: "Але,нажаль,є інші" ( розлади).
Я мала на увазі, що взагалі є інші розлади ( не тільки нарцисичний), а не Ви їх маєте.
Недоліки листування.
Відредаговано автором 07-10-2024 20:27:10