Дуже важко на душі...
Добрий день. В мене осінню почалися тільки одні проблеми. В вересні покинув цей світ , мій улюблений котик Мурчик , якого я дуже любила і люблю. Він був ще такий маленький і молоденький , мав 1 рік і 5 місяців. Сусідка сказала , що він зїв щура і помер...
Він не був моїм , а сусідським , приходив до нас в село...
Він так мало прожив на тому світі , так мало приніс мені радості...
Я думала , що він буде довго жити і тішити мене .
Потім я дала оголошення про роботу , і мені нічого не відписали.
І от вчора взнала , що я тепер не можу заходити на один свій сайт , форум. Там я сиділа майже 8 років.
В мене там були різні теми , там можна було спілкуватися з різними людьми і психологами...
Там я познайомилася з одної хорошою психологом , з якою спілкувалася більше 5 років...
...І це все в мене в одну мить обірвалося.... В мене там за ці всі роки майже 300 різних тем назбиралося...
Я вчора і сьогодні плачу...
....Плачу за Мурчиком, за тим сайтом, за то що не маю роботи , а взяла кредит , і мені його треба в грудню віддати.
А не маю з чого.
Плачу ще , що не можу бути здоровою.
В мене анемія 8 років.
Причини не знаю.
А від препаратів заліза я чуть не втрачала свідомості...вони мені не йшли...
Моя анемія не хоче сама по собі проходити.
І кожен день однакові , фізичні симптоми , які мене дуже махають і не дають працювати ...
Мені 44 роки.
Не заміжня, дітей не маю...
Моя донечка народилася мертвою....
І живе з Богом в Раю...
Вже майже 14 років...
Мені дуже важко жити і це все переносити..
Алкоголь мені не допомагає.
Я від нього не пянію..
А пю його , щоб швидше заснути і так гостро не думати за своє життя і проблеми...
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю вас.
Співчуваю вам, здається, що зараз ви переживаєте життєву кризу. Нові травмуючі для вас події наклались на довготривалі поточні проблеми зі здоров'ям та фінансами, певні непропрацьовані психологічні моменти, і ви провалились у емоційний розпач.
Дозвольте мені припустити зв'язок між смертю сусідського котика, неможливістю потрапити на важливий для вас форум та мертвонародженою дитиною. Ви сказали " Він був ще такий маленький і молоденький.... Він так мало прожив на тому світі , так мало приніс мені радості... Я думала , що він буде довго жити і тішити мене ." Це звучить як оплакування тієї самої дитини, яка, на превиликий жаль, так і змогла вирости та приносити вам радість своїм існуванням. У той форум, за вашими словами, ви також вклали багато своїх почуттів, мали там важливих для вас людей, і його втрата тепер також переживається як горе втрати чогось дуже цінного, значущого.
На мою думку ви не до кінця пережили втрату дитини, тому ці дві події настільки вас тригернули, вибили з колії. З цим запитом вам варто звернутись до психолога.
До того ж, не варто нехтувати своїм здоров'ям і краще повторно звернутись до лікарів з приводу анемії. У нашому організмі все тісно взаємопов'язано - фізіологічний та психологічний стани. Вирішите проблему на фізіологічному рівні, і психологічний під впливом цих змін буде поліпшуватись.,
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Сочувствую вам. Очень сложно быть одной и сталкиваться с проблемами, утратами, не имея поддержки и близких людей.
Как будто смерть котика выступила триггером и воскресило переживания и мысли про ребенка и одиночество.
Как вы пережили то, что дочка родилась мертвой?
Был ли рядом с вами кто-то, кто поддерживал вас?
Какой у вас опыт отношений?
Есть ли друзья, возможно были когда-то?
Как давно вы без работы?
Чем наполнены ваши дни?
Вы пишите про алкоголь.
Вы часто пьете?
Предположение, что анемия, которая не проходит, это уже к психосоматике больше.
И с этой темой, своим состоянием нужно работать в психотерапии.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373235 для Валентина Михайловна
Мені було дуже важко коли померла моя донечка. В мене не було підтримки . Мама навіть рада була , що так все сталося в мене. Казала мені тоді, що нічого страшного в мене не сталося, що вийду заміж і ще раз народжу....
Тільки одному татові було мене дуже жаль...
Він плакав , коли я прийшла з пологового без своєї донечки , яку назвала Соломійка...
Тільки йому одному було мене дуже жаль...
А потім я захворіла , через 1 рік і 5 місяців. В мене тоді була дуже важка психосоматика, яка не проходила і нічим не лікувалася..
Мама тоді багато грошец на мене витратила.
На лікарів, на психологів , на різні обстеження , на медикаменти.
По аналізах я була цілком здорова.
Но дуже фізично себе погано почувала...
І так я мучилася 4.5 року.
Тоді мені допоміг один священник , який мав дар від Бога , бачити що людину мучить і турбує.
А потім я взнала за свою анемію.
Потім в мене ще було важке безсоння , яке тривало три роки.
Пила психотропні , від яких дуже похудала і було від них фізично і психологічно погано.
Без роботи я від весни.
психолог онлайн
Господи, как же это тяжело и больно, что у вашей мамы такая реакция была.
А отец ребенка? Где он был и как отреагировал?
Как складывалась ваша личная жизнь до и после этой трагедии?
Я думаю, что вы подавили переживания и это выходит то одной проблемой, то другой. Но свое горе вы не прожили похоже
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373234 для Яна Кіркеснер
Дякую вам. Так Мурчик для мене був як моя маленька дитинка, як мій синочок... Мені дуже важко без нього. Він був моєю єдиною радістю. Дивлюся його відео і фото ...і не можу стримати своїх гірких сліз , які заливають мої очі...
Я вже зверталася і не один раз.
І лікарі мені всі виписують препарати заліза, а вони мені не йдуть і я в тому не винна.
Або кажуть шукати причину анемії.
А я не знаю яка причина.
Мене по Ш.К.Т нічого не мучить і не турбує.
Там все як і раніше.
Чудовий апетит , нічого не болить , не тошнить і.т.п.
Йде люба їжа і алкоголь.
Мені деякі психологи і люди казали.
Що моя анемія психосоматична.
Що на нервовій почві, через постійні стреси і страхи перестало засвоюватися залізо від їжі , як раніше.
Тому що ще в 2016 році , гемоглобін був - 122 .
А в 2018 році став - 95.
А минулого року був - 97.
Мені треба уникати стресів , тоді анемія щезне .
психолог онлайн
Має сенс звернутись до психотерапевта, який профілюється саме на психосоматиці. Робота з вузькоспрямованим спеціалістом має більше шансів на успіх у вашому випадку, якщо робота з широкопрофільним психологом не принесла вам значних результатів.
Бажаю вам внутрішнього ресурсу, аби подолати цей життєвий етап якомога скоріше та ефективніше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373238 для Валентина Михайловна
Так не прожила.. Мені і досі важко без своєї донечки . Я сама була винна , що допустила ту вагітність..
Батько дитини мені з самого початку наших зустрічей сказав, що йому потрібна просто коханка для сексу. Для того щоб десь піти, посидіти, поїхати, випити з нею...
І я йому ідеально в тому підходила.
Він був розлучений, мав сина..
І більше не планував ні з ким одружуватися...
Казав , що йому одного разу вже хватило.
Потім коли я завагітніла від нього
то він так спокійно казав мені робити аборт і далі з ним зустрічатися ...
Я його тоді післала на три букви...
І більше його в своєму житті ніколи не бачила...
Я спочатку хотіла зробити аборт, але дуже боялася і то великий гріх.
Лікарі мені казали , що я ще можу народити.
Я молода і здорова.
Але я тоді в 32 роки захворіла на психосоматику і вже не могла знайомитися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373240 для Яна Кіркеснер
Дякую вам. Але в мене не має грошей на психотерапію. Ніхто даром не буде з мною займатися.
психолог онлайн
Вашей вины в этой ситуации точно нет. Потому что как бы не повел себя мужчина, но вы сделали правильный выбор - выносить и родить ребенка. Но в том, как все сложилось с дочкой, вины нет вашей ни на грамм.
Вам нужно поработать с психологом, чтобы прожить утрату и отпустить, насколько это возможно. Иначе будет бесконечный поток болезней и проблем.
Если проблемы с финансами, то напишите мне в личку, я подскажу, где найти психолога за минимальную сумму совсем.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
В мене осінню почалися тільки одні проблеми
Они НЕ начались, они только ОБОСТРИЛИСЬ! Они ведь были всегда - ОДИНОЧЕСТВО, НЕДОлюбленность, чувство НЕНУЖНОСТИ и пр., верно? Сейчас просто пришло время с ними разобраться.
цитата:
Я вчора і сьогодні плачу...
Сидение на психологическом форуме - это не только попытка уйти от одиночества, это еще и ИЛЛЮЗИЯ решания психологических проблем. И это "решание" больше похоже на получение сочувствия (в лучшем!!! случае) или жалости (в худшем!) к себе. При втором варианте это больше похоже на психологическую манипуляцию (сознательную или неосознанную) - привычный способ жаловаться на несчастную и тяжелую, такую несправедливую жизнь. По меньшей мере использовать этот прием нечестно, а по большому счету - это БЕСПОЛЕЗНО. Так как НЕ меняет качество жизни и все остается так, как ЕСТЬ. Но эта фиксация на вызывании жалости, которой вы ЗАМЕНЯЕТЕ отсутствующую любовь - от мужчин, мамы и папы (происходит психологическая подмена, самообман) укрепилась благодаря реакции папы:
цитата:
Тільки одному татові було мене дуже жаль...
Тільки йому одному було мене дуже жаль...
И это НЕ есть хорошо, как могло бы показаться на первый (сентиментальный) взгляд.
Так как жалость! делает из вас инвалида, не способного на полноценную жизнь.
Уверен, именно об этом и мечтала мама, а вы только РЕАЛИЗУЕТЕ ее мечты - чтобы у вас НИЧЕГО в жизни не получилось.
Обычно такое поведение наблюдается у нарциссичной мамы, страдающей завистью даже к своим детям. И очевидно, что отношения с ней НЕ проработаны. Увы. Иначе, жили бы уже сейчас по-иному.
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю вашим стражданням і втратам, які вам так тяжко пережити… Вони накопичуються і лягають один на одного, блокуючи всю вашу життєвість, тому вам так важко жити... Ви не відпустили і не прожили втрату дитини((
Я відчуваю дуже багато самотності і безсилля у вашому тексті, а це ж також індикатор вашої анемії… Я пропоную вам одну річ, експеримент, можна ж спробувати принаймні. Так багато речей, які у вас не виходять, і ви на них фіксуєтесь, закріплюєте ще більше цей нейронний ланцюжок, породжуючи ще більше знесилення. Я пропоную інший підхід, наприклад робити щодня спортивну зарядку, яка буде вертати вам силу, контроль, дисципліну і позитивну звичку. Має ж буде якесь доступне важливе місце, де ви можете і зростаєте. Почніть з маленьких кроків турботи до себе…
З приводу терапії, то є безкоштовні соціальні центри та гарячі лінії довіри. Я пропоную вам шукати і бачити можливості, вони зараз перекриті вашими сильними почуттями, але вони є!