З власного досвіду що жінкам найважливіше зовнішність чоловіка, певний сексуальний потяг та бажання, а потім його дії та вчинки
Чому жінки приховують, що найважливіше для них зовнішність чоловіка, потяг до нього, а вже потім піклування, подарунки, постійні приїзди, проведення спільного часу разом?
Якщо чоловік зовнішньо не симпатизує, то будь-які його вчинки по відношенню до жінки будуть марними. Вона його не обере? Вона буде хотіти того, який їй зовнішньо сподобався навіть, якщо він для неї нічого не робить.
Надоїло старатись, приїжджати, а в кінцевому результаті розуміти, що ти просто друг, і жодних серйозних стосунків не буде. Чому жінка не може одразу про це не сказати? Навіщо тратити час? Заради подарунків?
Стараєшся стараєшся, а потім розчарування і думаєш, і навіщо це все треба було робити?
Питання від: ; Вік: 48

психолог онлайн
Доброго дня.
Який у Вас запит до психологів сайту? Вам комфортно з думкою про те, що жінкам важливіша за все привабливість чоловіка, чи у Вас є певне обурення з цього приводу?
До подібної установки, як у Вас, призвів певний особистий досвід, але досвід на жаль не є аргументом на підтвердження чогось. У Вас був один досвід, в інших людей - інший. Тут вирішальне те. що Ви зі своїм життям хочете робити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373710 для Марія Радченко
У мене є обурення. Чому жінки приховують це і не кажуть, як я насправді?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
По-перше, всі жінки різні, і у всіх різні цінності. Вам траплявся один конкретний типаж жінок, і Ви за ним робите висновки про всіх.
По-друге, треба питати в самих жінок, до яких Ви відчуваєте обурення, чому вони поводять себе тим чи іншим чином. Але пошук причини у Вашому випадку не приведе до вирішення проблеми з почуттям ізоляції та бажанням побудувати стосунки, з яким конфліктує упевненість що таким яким є Ви жінкам не потрібні. Це саме Ваша упевненість, а не об'єктивна реальність.
психолог онлайн
Внешняя привлекательность важна и для мужчин, и для женщин. Вы ж тоже ухаживаете за теми, кто вам симпатичен.
По поводу того, что поступки не важны.
А как вы пришли к такому выводу? Вам открыто говорили про это?
Какой в целом у вас опыт отношений с женщинами?
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня, Михайло! Ніхто не може сказати за всіх жінок. Мотиви кожної конкретної людини треба розглядати індивідуально. Так, деяким жінкам важлива зовнішність і деякі жінки це приховують тому, що це соромно і вважається поверховим. Ваше обурення зрозуміло, Ви старалась сподобатись жінці, але зусилля виявились марними. Чому так сталось, треба розбиратись окремо і детально. Буває так, що людина несвідомо поводить себе так, що обирає для себе безперспективні стосунки, потрапляє в повторювані неприємні ситуації. Іноді в стосунках допомагає попередня домовленість, це схоже на укладання контракту. Але в будь-які стосунки - це справа двох і немає 100% гарантії, що Ви або Вона захочете довіку перебувати в цих стосунках.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго дня, Михайле!
цитата:
От ніяк не можу погодитись з вашими спостерженнями і висновками. Ну, ніяк - скільки не намагався увійти у ваше положення, щоправда, за виключенням одного-єдиного аспекту - потягу до чоловіка.
От навіщо для дійсно живої (в тому розумінні, що не страждає від самотності і адекватна, має реалістичне світобачення) жінки піклування, подарунки, постійні приїзди, коли отого самого ПОТЯГУ нема?! Коли її серце б'ється рівномірно - що він є поруч, що відсутній?!
Натомість мені спало на думку, ніби ви саме ТАКИХ жінок, про яких написали на початку, і зустрічаєте. Ба більше, підсвідомо таких шукаєте.
Окрім того, не помічаєте вчасно, що вам не раді. Що з вами не щирі.
От ці питання вже треба нести до психолога. Не про жінок, а про себе. Точніше, про свою особисту модель пошуку і побудови прив'язаності.
То буде питання з питань. До речі, вельми актуальне для вашого теперішнього стану.
Відредаговано автором 13-11-2024 15:53:12
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373724 для Володимир Анатолійович
Я обираю жінок, яким не щастить в коханні, які давно самі, або розлучені вже давно, але самотні. Я обираю тих на яких ніхто не звертає уваги. За яких не потрібно боротись з іншими чоловіками.
Може це й приваблює, а я не помічаю, що жінка ще при спілкування така собі не активна, і думаю, та зустріч все вирішить. В інтернеті і в реальності люди різні. Але не завжди так є. Можливо проблема що була ситуація колись після якої жінці важко повірити і довіритись чоловіку знову.
Я хочу бути чоловіком, як кажуть з'явився чоловік який дасть їй відчувати що не всі чоловіки однакові з яким вона буде дійсно щаслива
психолог онлайн
Звучит так, как будто вы либо боитесь конкуренции и поэтому проще выбрать ту, у которой у выбора-то нет, кроме вас, либо как вы пытаетесь их спасти и осчастливить. Но любопытно, что даже такой вариант не работает и вас не выбирают.
В целом, тут запрос на индивидуальную работу, чтобы разобраться, почему выбираете таких женщин и как строите отношения.
Какой у вас опыт отношений?
Были ли длительные отношения? Возможно была семья?
Как вы ухаживаете?
Как долго продолжаются ухаживания прежде чем вам говорят, что вы просто друг?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373733 для Валентина Михайловна
Десь до року були стосунки. Так. Була сім'я я розлучений. Десь 6-8 місяців.
психолог онлайн
Вы были женаты? Как давно? По какой причине так быстро развелись?
По какой причине завершились те отношения, которые длились до года?
У вас получается были отношения 2 раза за всю жизнь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373740 для Валентина Михайловна
20 років можна сказати. Відсутність почуттів, закоханості одне до одному, відчуття що ми не сім'я, а вже кожен по різно живе, були непорозуміння.
По причині того, що якось все так було важко і напружено, ми разом не жили, але щось не відчувалась якась спільність, не було спільних тем для розмов.
Виходить, що так.
психолог онлайн
"Я обираю жінок, яким не щастить в коханні, які давно самі, або розлучені вже давно, але самотні. Я обираю тих на яких ніхто не звертає уваги."
И Вам при этом не кажется, что, если женщине "не везло в любви", то она выбрала для себя этот путь, чтобы ей не везло. И с Вами тоже не повезёт. То есть, Вы изначально выбираете отношения с женщиной, с которой не повезёт.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Людмила Владимировна Ускова
цитата:
И ждете, что они-то ТОЧНО ОЦЕНЯТ вас, ТОЧНО будут благодарны за тот "кусок" счастья-любви (до которого еще как до Марса), что вы им дадите...Вот в этом 100% дурацком и надуманном ожидании и причина разочарования и злости.
Ожидаете-ожидаете, а идет все совершенно по-другому. Как и это:
цитата:
Може це й приваблює, а я не помічаю, що жінка ще при спілкування така собі не активна, і думаю, та зустріч все вирішить
Откуда у вас в 48 лет такие идеалистические представления о "чудесности" будущей встречи?!
Вы считаете себя великим волшебником и великим исцелителем?!))
Похоже, что да:
цитата:
В выборе этой грандиозной миссии по осчастливлеванию есть что-то нездоровое: одновременно и шизоидное, и нарциссическое.
Вам бы с собой для начала разобраться...а не с женщинами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373756 для Людмила Владимировна
Ну вибачте що так скажу я жінки не надто симпатичні, з низькою самооцінкою і коли у них з'являється чоловік який їх кохає за розум а не красу то вони відчувають себе потрібними і щасливими
психолог онлайн
цитата:
У вашому підході можна нюхом відчути кілька передумов і кілька мотивів. Серед передумов - невпевненість в собі, страх бодай якоїсь конкуренції з іншими чоловіками за прихильність жінки. Щодо цього з давних давен існує прислів'я "По жінці, яку обирає чоловік, можна зрозуміти, чи знає він собі ціну."
Друга складова - убезпечити себе від поразки, від небажання жінки зблизитись з вами. А як інакше - жінки ж самотні, нещасливі в коханні. І тому, міркуєте ви, вхопляться за вас наче потопаючий за соломину.
А ви такий безкорисний і щирий рятівник, увесь в білому...
цитата:
Ви знову про жінок і власні розрахунки на коліні. Прикро, але у ваших словах немає навіть натяку на симпатію і кохання. Лише розрахунок, лише прагматична чоловіча математика. Зізнаюсь, я ще не бачив в реальності прикладів, коли подібний підхід приніс шукачеві щастя.
цитата:
Ваша гра, а це наспарвді гра в самообман, хоч ви цього і не усвідомлюєте, розгортається на двох рівнях. Перший - ощасливити нещасну і другий - самокатування, самовиснаження.
Чому так? А тому що жодна людина в світі не може зробити іншу щасливою. Допомогти піднятись після падіння - так. Допомогти повірити в себе - так. Підтримати в скруті - так, однак не зробити щасливою, бо джерело щастя всередині самої людини. І лише вона в змозі дбати про нього як садівник дбає про свій сад. Щастя нерозлучне з любов'ю до себе(!)
Відредаговано автором 14-11-2024 10:06:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373771 для Володимир Анатолійович
Ну так. Жінка може подобатись, але не так сильно. І почуття можуть також в один момент пройти. Але тоді відчуваю, що буду жити на повазі до неї. Але не скільки мене вистачить. Тому Ви повністю маєте рацію у цьому питанні.
Але знаєте у мене навіть бажання не має, і не хочеться боротись старатись заради кращої, яка має прихильність інших чоловіків. І це не лише через чоловіків, це тому що я відчуваю, що можу без неї, на відміну від самотніх жінок які в моїх думках, мені цікаво як у них справи, написати, подзвонити
психолог онлайн
Это вопрос самооценки, с которой явно плохи дела, и ваше спасательство "бедных, несчастных, одиноких" женщин, где вы хоть в такой способ можете почувствовать себя лучше, ценнее, значимее.
Но по какой-то причине отношения даже с такими женщинами не клеятся.
И тут правда запрос на индивидуальную работу. Потому что люди вокруг разные, но мы всегда подсознательно и обращаем внимание и притягиваем тех, кто соответствует нашему мировоззрению, чтобы подтвердить свои убеждения и сказать "ну вот, я же говорил, что так есть". И соответственно, надо менять свое мышление. Изменится оно - изменится поведение и женщины совсем другие будут встречаться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373778 для Валентина Михайловна
Тому що я себе реально оцінюю, і я не сам супер привабливий, тому обираю відповідних жінок
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Часто очень "я себя реально оцениваю" это про то, что человек смотрит на себя родительскими глазами и тем, как они его когда-то оценивали. И эти комментарии, мнения, отношение настолько прочно укоренились, что человек и правда думает, что это его мысли о себе. Но нет.
Ну и понятие привлекательного относительное. На вкус и цвет, как говорится....