Підлітковий вік
Доброго дня, як допомогти моєму сину, йому 15?
Зараз вже 3 рік живемо у чюжій країні і він страждає від того, що не може знайти друзів. Він намагався дружити з хлопцями, але вийшло так, що вони почали *дружити проти нього*. Став дуже злопам*ятним, не може відпустити образи. Вчителі вшколі кажуть, що він дуже тихий і замкнутий. Він говорить, що в школі дуже зажатий, аж до тремтіння, тільки вдома і лише зі мною ( бо з татом в нього не теплі стосунки) може бути розкутим. Але часто ця розкутість може переходити в те, що якщо я говорю йому те, що йому не подобається - він стає агресивним,обзиває мене, може штовхнути, а потім просити вибачення. Не розуміє субортинацію зовсім.Син подружився з інтернетом і сам читає про свій стан, виставив собі соціофобію. В нього якесь дивне поєднання любові до себе, скутості, невпевненості і агресії. Як йому допомогти влитись в суспільство ???
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
То, что с вами сын может быть сам собой, способен извиниться это замечательно. Теплые отношения это то, что помогает и поддерживает вашего сына. И если вы можете открыто поговорить, то предложите сыну пойти к психотерапевту. Потому что тут запрос и про стресс от переезда, утрата привычного образа жизни и друзей, невозможность выстроить новые отношения, адаптация к другой стране, подростковый возраст сам по себе, который является непростым периодом. Психотерапия помогла бы, но это будет длительный процесс. Подайте это как помощь и поддержку сыну, не исправление его самого.
Он уже в том возрасте, что спокойно можно работать онлайн, с любым терапевтом, из любой страны.