Як далі жити?
Мені важко спілкуватися з людьми,бо мати мене завжди тримала вдома,я ні з ким не спілкувалася.У школі мене дражнили і сміялися з мене.Мати сама не вчила мене нічого робити,здебільшого мене вчила бабуся,а тепер кричить що я не самостійна.Я з нею ходжу тільки в магазин.Оце і всі прогулянки.В гості ми не ходимо бо там ;багато людей.Може вдарити,завжди кричить і зривається на мені.Каже що в всіх її проблемах винна я.Рідко купувала мені одяг як я була малою(у мене були одні штани і одна кофтинка,куртка і взуття як правило.І зараз так самоДуже рідко готує\купляє щось смачне вона помішана на дієтичній і здоровому харчуванні,хоча зовсім не повна і я так само.В мене є хобі - я пишу казки.Вона кричить щоб я таким не займалася,бо я їх не сама складаю,а на її думку переписую з з книжок.Люблю пекти особливо кекси,то вона кричить щоб я не переводила продукти,хоч сама любить пекти і експерементувати на кухні.Безпідставні звинувачення і зауваження.Каже що мені треба лікуватись у психушці.Мені з нею психологічно некомфортно.Може сказати щось,а потім кричати що вона такого не казала і я все видумала.Добре що я маю роботу,рідко коли виходить гуляю в парку.Рідні кажуть. що вже нічого не змінити,і це її характер.І ще мені дуже важко щось вибирати.Бо завжди вибирала вона,мене не питала і зі мною не радилась.І я дуже боюсь що вона прийде і почне кричати що ти знов там сама вибрала і т.д і т.п.Навіть книжки( я дуже -дуже люблю читати)навязує які читати(вони мені не цікаві) і кричить ,якщо я не взяла,ту яку вибрала вона.Книжки я беру в бібліотеці,тому що я багато читаю і мені дорого купувати.З моїм батьком вона розлучена,він мною цікавиться дуже рідко,Каже:навіщо у тебе ж є мати?Я з ним теж не дуже розмовляю у нас різне життя і різні інтереси.Я навіть не можу вести щоденник бо боюся що вона його знайде і буде критикувати і кричати(але знаю що б це допомогло мені виговоритися.)
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня, nik453.
Співчуваю Вам, що Ваша мама не приймає Вас і здійснює психологічне і фізичне насилля. Відчувається багато накопленого болю, образи. Ви маєте право гніватися на маму і тата та сумувати. Скажіть, будь ласка, Ви думали про переїзд? Яку допомогу Ви хотіли б отримати тут від психологів?
психолог онлайн
Добрий день
Ваше питання стосується сепарації(відділення) від батьківської фігури. Цей психологічний процес можливий, якщо сформовані кордони, внаслідок яких особистість відчуває себе окремою. Співчуваю вам з приводу такого дитинства. Ця справа поправима) Кордони можна «сформувати» на любому етапі життя. Цим займається психотерапія. Нажаль, самодопомога тут не ефективна, це формат особистої і тривалої роботи.
психолог онлайн
Здравствуйте)
Мне жаль, что у вас было такое детство и вы сейчас живёте в таких условиях.
Вы указали, что вам 24 года и у вас есть работа. Почему не переедите и не станете жить отдельно?
Родители действительно решают за нас что нам надеть и что кушать, но только до нашего взросления.
Вы ещё принимаете во внимание мнение мамы и опасаетесь её реакции.
Для отделения от родителей важно накопить здоровой агрессии, чтобы оттолкнуться от родного дома и иметь энергию обустроить свою жизнь. Вы имеете полное право злиться на маму и папу.
цитата:
ЯК ДАЛІ ЖИТИ?
- жить отдельно, как взрослый человек
психолог онлайн
Доброго дня! Так, початок життя у Вас не найлегший. Але, як на мене, у Вас є надпотужний потенціал для стрімкого розвитку. Те, що Ви пишете про себе, як на мене свідчить про Вашу талановитість та неповторність як особистості! А ще свідчить про те, що Ви маєте дуже допитливий розум, бо дуже багато читаєте. Головне, у чому Ви потребуєте допомоги, це сепарація від своїх батьків. І формування почуття власної гідності...
психолог онлайн
Здравствуйте!
У вас очень сильная зависимость от мамы и мало шансов повзрослеть и стать самостоятельной, если вы не обратитесь к психологу и с его поддержкой не научитесь больше понимать, уважать и опираться на себя. Ваша мама не видит в вас отдельного человека со своими интересами, желаниями, своей отдельной жизнью. Очень хорошо, что у вас есть работа, что вы написали сюда- это ваши шаги к тому, чтобы начать отделяться от мамы и иметь свою жизнь но это очень непростой путь, нужно много ваших усилий, чтобы справляться со своими страхами и др чувствами и противостоянием вашей мамы.