Отношения
Здравствуйте! Мне 23 и меня очень тревожит то, что у меня никогда не было отношений, поклонников, никто не дарил подарков, цветов, не ухаживал. Мне достает дикую боль то, что у многих девушек есть парни, поклонники, дарят подарки. Я переживаю, что останусь одна. Оно мне очень болит, я иногда не выдерживаю этой боли
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день, Карина
А для чого вам відносини? Якщо ви залишитесь одна, що тоді буде?
Дополнение от автора
Мне нужны отношения, чтобы не чувствовать себя хуже других девушек; что-то мной все так, что я классная. И самое главное, чтобы меня любили. Если я останусь одна, то я не буду видеть смысл своей жизни и будут мысли о суициде
психолог онлайн
Здравствуйте, Карина) Наличие или отсутствие отношений не делает нас хуже, лучше, целостнее или счастливее. И я понимаю, как иногда сильно могут давить социальные и культурные стереотипы. Сочувствую вашей боли; думаю, есть смысл подумать о том, что бы было, если бы ни у кого не было отношений? Если бы находиться в отношениях было позорно? Если поймете, что желание с кем-то встречаться ваше истинное, есть смысл поразмышлять о том, каких отношений хотите, какой партнер вам нужен, как вы хотите чувствовать себя в отношениях и какой быть. Ну и классика: что хорошего в том, что я одна? (поверьте, бонусы в этом есть всегда)::thumbup::
психолог онлайн
Доброго дня Каріно! Як на мене, причина Вашої самотності, як це не дивно, у перебільшеному бажанні мати з кимось стосунки. "Мне достает дикую боль то, что у многих девушек есть парни, поклонники, дарят подарки. Я переживаю, что останусь одна. Оно мне очень болит, я иногда не выдерживаю этой боли"
Наше життя дуже цікаво влаштоване: якщо ми на чомусь сильно "залипаємо", чогось більше за все в житті бажаємо, воно руйнується або ніколи не збувається. Але Вашої провини у цьому немає. Скажіть будь ласка, які у Вас стосунки з батьками? Яким було Ваше дитинство?
Дополнение от автора
Батьки не проявляли любові, тепла, уваги. Маса була емоційно холодна, їй все було не так, ніколи не хвалила. Тато часто був нервовим, я дуже боялася його. Емоційної близькості і довіри до них не було
Дополнение от автора
Батьки не проявляли любові, тепла, уваги. Маса була емоційно холодна, їй все було не так, ніколи не хвалила. Тато часто був нервовим, я дуже боялася його. Емоційної близькості і довіри до них не було. В дитинстві я завжди була сама по собі. Ходила сама гуляла. Батьки рідко проводили час зі мною.
психолог онлайн
Дякую Вам Каріно за щирість. От Ви самі і знайшли причину того, що у Вас не складаються ніяк стосунки. Адже любити ми вчимося в дитинстві від своїх батьків. При чому цей процес відбувається автоматично, рефлекторно. Є таке поняття як батьківські моделі поведінки, які сприймаються дитиною як установки на рівні підсвідомості. І якщо в дитинстві недолюбили, ми станемо дуже залежними від стосунків в дорослому віці. І чим сильніше нам буде не вистачати таких стосунків, тим сильніше ми будемо відштовхувати оточуючих від себе. Адже це тільки здається, що ми сприймаємо один одного очами чи на слух. Насправді ми підсвідомо "читуємо" іншу людину. Чоловіки від жінки очікують лише одного - любові, яку вона стане йому дарувати своєю посмішкою, турботою, ніжністю, добротою... Але, якщо дівчині самій не вистачає любові, вона починає не транслювати любов, а навпаки її "вампірити"... У Вашій ситуації потрібне повне перезавантаження родових установок, повна внутрішня трансформація. Певне, якщо Ви вже дійсно хочете щось змінити в своєму житті на краще...