Почуття знецінення
Доброго дня ,
Нам з групою на один предмет задали написати свою виставу і сценарій ,однак була проблема ,бо ніхто не мав жодної ідеї.І одного дня мене осінило і у мене з’явилась чудова і цікава ідея , ми з групою все обговорили по скайпу і я розказала свою ідею в деталях , у нас була можна сказати готова вистава залишилось тільки сценарій .По важливим причинам я не змогла прийти на заняття на наступний день , і трьох дівчат зробили кураторами цієї вистави ,тобто головними ну і звісно в них буде краща оцінка . Мене це заділо тому що ніхто навіть не згадав що це моя ідея ,мало того одна дівчина сказала а ти взагалі була того дня коли ми обговорювали ідею?А ти була , вибач просто в тебе нова аватарка і я шось забула .Мені стало дуже не приємно ніби я напилась якогось яду , ніби мене знецінили тільки взяли ідею і викинули .Моя мама сказала на це що ти просто хочеш якоїсь похвали і поклоніння ,може вона і права я не знаю ,але мене це заділо .Дівчата потім змінили деталі як собі хотіли ,ми написали сценарій за їхнім керівництвом ,однак я маю дуже багато ідей і я могла би навіть сама написати той сценарій , мало того у мене була ідея для пісні але я не хочу навіть подавати якісь ідеї бо буде як того разу .Скажіть чи варто за це засмучуватись ?Хто в цій ситуації не правий ?Тепер на майбутнє треба на пряму скидати вчителю свою ідею і пропонувати свою кандидатуру , а я як дурна проста розказала свою ідеї яка є дуже цікава ,ну і це трохи навчило мене бути хитрішою .
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Максим Петрович Чесноков
Доброго дня, Соню! На жаль, на кожному кроці нашого життя є конкуренція, боротьба за виживання, боротьба за лідерство. Дівчата вчинили некорректно по відношенню до Вас. Але, мабуть, не можна сказати, що вони на 100% не праві. Так, ідея була Ваша. Але над сценарієм працювали вони. І якщо вони змінили якісь деталі, то мали на це повне право. Це і є творчий процес, коли працює не одна людина, а група. Якщо завдання давалося не Вам особисто, а групі, то Вашою метою в ньому було працювати в групі. Так, Ви могли на пряму скинути свою їдею вчителю, можливо Ви отримали б за це високу оцінку, але це все одно не була б робота в групі. І якщо б куратором зробив Вас саме вчитель, це зовсім не те, що Ви самі змогли втілити свою ідею в життя. Тому спробуте поставитись до цієї ситуації просто як до життєвого уроку. Ви здобули досвід, якого не варті ніякі оцінки. Ви стали дорослішою. Можливо, в мабутньому це допоможе Вам зазделегідь заявляти про свої авторські права.
Особисто я колись також бул в подібній ситуації. Більш того, у мене була не просто їдея. Я була одним з головних сценаристів і працювала над сценарієм не один тиждень. Але я не змогла відстояти свої авторські права, і через це виник навіть мій внутрішній конфлікт. Але зараз я вдячна за цю ситуацію. Цей досвід зробив мена сильнішою.
Успіхів Вам, Соню! З Новим роком!
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Соня, добрый день!
Наверное, Вы ждали, что это кто-то заметит и оценит,, но действовать Вам нужно было быстрее и не боятся заявить о себе. Почему Вы прямо не сказали, что это была Ваша млея и не отстояли ее?
психолог онлайн
цитата:
Скажіть чи варто за це засмучуватись ?Хто в цій ситуації не правий ?Тепер на майбутнє треба на пряму скидати вчителю свою ідею і пропонувати свою кандидатуру , а я як дурна проста розказала свою ідеї яка є дуже цікава ,ну і це трохи навчило мене бути хитрішою .
Добрый день! Вы пишете, что Вас эта ситуация зацепила. Какое чувство за этим стоит, злость, грусть? О чем они вам говорят?
Думаю не так важно искать кто прав, как важно прислушаться к своим чувствам. И не сомневаться в них. Сделать вывод. Вы получили ценный опыт, который у Вас никто не отберет, как идею. Подумайте, чем полезной для Вас лично оказалась данная ситуация?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко ,я не знаю чому я сама про це не заявила , напевно не хотіла портитити стосунки з групої,тому що ми «ніби всі разом це придумали»Я писала вище шо я не була на уроці (коли вони розказували вчителю ту ідею і вибирали щось там ) по життєвим обставинам .Ну і звісно коли я взнала це все , кураторів вибрали(чесно кажучи я не знала шо є взагалі таке поняття в виставах ) шо вже було змінити , напевно нічого , я не знаю шо було би якби я заявила про себе ,думаю нічого позитивного .
Дополнение от автора
Оксана Николаевна Третьякова ,дякую що поділились своїм досвідом , оказується не тільки в мене так було . Вас також з Новим роком і взаємно !:)
Дополнение от автора
Анна Борисовна Королёва , ні , думаю злості за цим не стояло , скоріше печаль, жаль,якесь неприємне відчуття у грудях , краще б я нічого їм не розповідала і тримала це в себе в голові , краще б вони самі собі шось там придумували , але виходило це дуже слабенько .Досвід певний звісно є, я підтвердила шо я можу писати , шо я в стані придумати щось сама і в майбутньому я б хотіла ставити якісь вистави .
психолог онлайн
цитата:
краще б я нічого їм не розповідала і тримала це в себе в голові , краще б вони самі собі шось там придумували , але виходило це дуже слабенько .
цитата:
ми написали сценарій за їхнім керівництвом
Соню, Вам треба вчитися доносити свої думки так, щоб інші (група, якщо Ви в ній працюєте, чи вчитель) бачили, що вони найкращі. Нехай зараз це Вам не вдається кожного разу. Але якщо поставите собі за мету, у Вас все вийде. Просто не сумнівайтеся в своїх можливостях та здібностях.