Що не так
Зі мною відбувається шось дивне... Одна половина моєї родини віруючі і ходять до храму, в інші тільки у серці. Я живу з батьками, і мама сердиться коли я збираюся до церкви у неділю.... Таким чином показує незадоволення.... Або прилумує, шо їй я треба зараз, якісь завдання.... Мені не вистачає рішучості
Вопрос от: ; Возраст: 29
Дополнение от автора
Вона з тих, хто більше вірить у серці.... А я живу у страхі якомусь.... Що мене будуть ругать, якщо буду ходити, і це не буде нравится іншим... Я починаю пвлаштовуватичя під настрій мами, а тоді мене шось мучить,а якщо не піду, буде сердиться наприклад тітка, чи бабушка, і я вже сама не розумію, чого хочу я насправді... Я просто живу в страхі.... І мене шось держить

психолог онлайн
цитата:
Я просто живу в страхі.... І мене шось держить
Вас держит страх, который надо убирать.
Потому что Вы уже достаточно взрослый человек, а находитесь в такой эмоциональной зависимости от своей мамы.
Дополнение от автора
Спасибо, это правда, меня что то держит и мне постоянно страшно....
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я просто живу в страхі.... І мене шось держить
Треба розбиратись з причинами страху та причинами ще психологічної незрілості, яка обумовлює залежність від думок інших на шкоду, власне. Вам самій.
Як це зробити? Найкраще у взаємодіїї з психологом. Можливі обидва варіанти - особисто чи онлайн.
цитата:
Мені не вистачає рішучості
Як вважаєте, аби з'явилась рішучість, чи не потрібно спочатку мати всередині власні переконання, власну думку?
Дополнение от автора
Так, потрібно мати думку... Але думка в мене є, але я боюсь її оприлюднити....
психолог онлайн
цитата:
Уявіть собі - що станеться, коли порилюдните думку?
Раніше як було з висловлюванням думок? В дитинстві як реагувало Ваше оточення?
Дополнение от автора
Мама цього не допустить... Вона мене контролює, і хоче шоб все було по своєму, по її. Як було? Мати казала мені щакрий рота, в якшо я огризалася, то попрікаоа мене тис, шо в церкву ти бігала, а з матір'ю як себе ведеш... І мені ставало соромно.. Я взагалі, живу в постійному страхі і стресі, мене це не влаштовує, але вирватися в мене немає сил... Питання з церквою тягнеться роками.... Одні родичі тягнуть мене в одну сторону, а мама в іншу.... Я вже втомилася.... У мене нема сил, вже виясняти відносини з мамою з цього приводу....
Дополнение от автора
Бабуся хоче, щоб я ходила на служби кожну неділю, а мама боїться цього... Вона не хоче, шоб я стала такою як бабуся.... Вона на мене давить, і лишає мене сил.... Водночас без них я ніколи не жила, я погано лажу і сзолдуся з людьми, і коли я хожу до церкви мені то легше, то важче
Дополнение от автора
Я не хочу жити з нею, але вона мене не відпускає..... Вона мене наче якось держе... Коло себе, я ніби цього не хоче, але я не можу вирватись
Дополнение от автора
Мысль о том, что мама будет негодовать если я пойду в церковь, укорять, поприкать, что я её не слушаю, вызывает у меня в голове страх и тревогу, эмоции которых я настолько боюсь, что перестала ходить в церковь.... И мне теперь стыдно перед собой, и Богом... И мне не хватает духовного
Дополнение от автора
Если я схожу в церковь, то меня мама будет наказывать
Дополнение от автора
Мне ближе бабушка, но живу то я с мамой, вот в чем проблема...
психолог онлайн
цитата:
Мати казала мені
цитата:
мені ставало соромно
цитата:
живу в постійному страхі
Ваша мама манипулирует Вами, используя Ваши страхи и чувство вины.
Вы не сможете принимать самостоятельные решения до тех пор, пока будете бояться.
Обратитесь к психологу, чтобы уменьшить страх. Тогда и появится уверенность.
Если сейчас на работу со специалистом у Вас нет ресурсов, то хотя бы сходите к врачу - прием медикаментов может также помочь.
Дополнение от автора
Спасибо большое
психолог онлайн
цитата:
Мама цього не допустить...
Выходить, що мама над Вами цар? А Ви її рабиня?
цитата:
Мати казала мені щакрий рота, в якшо я огризалася, то попрікаоа мене тис, шо в церкву ти бігала, а з матір'ю як себе ведеш... І мені ставало соромно..
Тобто мама Вами маніпулює, давлячи на Вашу совість. Але ж це Вас не влаштовує. Чи влаштовує, бо тоді не доведеться приймати принципових рішень і ставати самостійною особистістю?
цитата:
У мене нема сил, вже виясняти відносини з мамою з цього приводу....
Питання церкви, здається другорядним на тлі Вашої загальної залежності від волі матері. Ось у чому річ.
цитата:
Если я схожу в церковь, то меня мама будет наказывать
Проте Ви ж не маленька дитина, яка в усьому підкоряється батькам, адже сама ще нічого не знає і не вміє.
Дополнение от автора
А ще саме гірше, шо коли пост починається, одні родичі постять, інші не постять....диву я з мамою, і вона постійно змугує мене хсти мясо, яйця, а тітка поступала... Так завжди було...
Коли я приходила до неї, вона завжди мені давала те, що сама їла у пост, мені це подобалося.... Але останнім часом щось змінилося.... Тепер коли я прихожу до неї, вона жарит мені яйця, сало з мясом у піст..... А мама кпже, щоб їла, інакше тітка, оьразиться, шо вона готувала а я не їм. Вони мене вже обидві дратують. Чого ніхто не думає про мене... Чого насправді хочу я, що мені теж може бути обідно, шо вони мене змушують їсти те, шо я не хочу... Коли тітка, побачила, що я не хочу, їсти мясо, тітка сказала, шо я невдячна, почала ображатися, открила консерву, а в наступний раз, зробила хліб з салом, і коли мама змусила мене зїсти, почала насмізатися, чого в мене таке лице наче це не 'да, а шось з туалету... Я не розумію, що відбувається.. М
Дополнение от автора
Тітка ж сама простить, і знає що я не хочу хсти таке теж... Вони сиааляться до мене як до дитини, хоче скоро в мене вже й молодість закінчиться...
Я плачу, і не розумію, що відбувається навколо мене, що не так.... Що я на так роблю..
психолог онлайн
цитата:
Пробачте, але, що на початку теми, що зараз Ви зовсім не сприймаєте порад психологів, так само розгублені й відмовляєтесь хоча б трохи усвідомлювати стан речей. Зрозумійте, жалітись даремно, себе жаліти даремно, констатутвати багато разів те, що є - теж даремно. Замість Вас цю ситуацію ніхто не вирішить, бо це Ваше життя і тому особисто Ваша відповідальність.
Вибір складний - або Ви слухаєте себе і більш нікого, або Вами будуть маніпулювати як було до цього.
психолог онлайн
Добрий ранок! Якщо б не було зовнішнього тиску, як би жили?
Дополнение от автора
Жила б трохи по іншому
Дополнение от автора
Свободніше
Дополнение от автора
Можу... Але так не буде.. Це тільки мрії.. Якщо я навіть тут це викладу, це нічого не дасть.... Люди просто прокоментують, шо в 30 років чого ви до сих пір живете з батьками? Хто вам винен і звинуватять, що я сама в цьому винувата, що не можу дозволити собі та, що я хочу... Шо маю вигоди чи ще щось... То навіщо тоді кожному відкривати душу
Дополнение от автора
Всі довкола лізуть до тебе у душу, бо їм цікаво, а потім висміють, наплюють... Насправді, всім на тебе плювати...
психолог онлайн
Головне , щоб Ви себе поввжали!!! І брали на себе відповідальність за своє життя, жили його так, як потребуєте. Що думаєте про це?
психолог онлайн
цитата:
То навіщо тоді кожному відкривати душу
Правильно, не надо выкладывать всё на всеобщее обозрение. Переписка на форуме Вам точно не поможет.
Надо найти своего психолога и проработать с ним все свои проблемы.
Дополнение от автора
Спасибо большое