Криза у відносинах
Ми з хлопцем 1 рік разом, зараз знаходимось у відносинах на відстані (з лютого місяця), бачимось декілька днів на місяць/три тижні. Останнім часом відчуваю холод з його сторони, і сьогодні він сам підняв цю тему, сказав що не відчуває до мене того, що відчував раніше, і на нього давить те, що я потребую багато уваги і мені його не вистачає. Плюс до того, він сказав, щонаші відносини перетворюються в модель відносин його батьків і він починає себе вести як тато ( пофігістична модель) йому самому це не подобається і він незнає як з цим боротись, нехоче мучить цим мене. Але ми не хочемо закінчувати відносини, як правильно бути в такій ситуації? Як обговорити цю проблему і пояснити йому, що можна це перебороти і далі будувати здорові відносини?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора!
Розлука з коханою людиною э хорошою перевіркою ваших відносин.
Нажаль, не всі стосунки витримують перевірку відстанню. У вашого хлопця зявились сумніви щодо подальшого спільного майбутнього з Вами, а Ви дуже хочете зберігти ці відносини.
Ви обговорювали з ним, як він бачить ваші подальші відносини? Що він пропонує змінити щоб їх покращити?
А чого хочете Ви від цих стосунків? Ви почуваєте себе щасливою рядом з цією людиною ?
Здорові стосунки-це коли на любов відповідають любовю. А коли від партнера відчувається холод, хочеться відсторонитися. Якщо Ви хочете його переконати, щось "побороти", доказати-то це не про здороі стосунки.
Ви готові тягнути ці відносини на собі?
Дополнение от автора
Так обговорювали, він бачить спільне майбутнє зі мною. В плані як їх покращити ми ще не обговорювали, хочемо це зробити вживу, коли він приїде через тиждень. Я хочу отримати пораду, як мені правильно обговорювати цю ситуацію. Так я почуваю себе щасливою в цих стосунках, але на даному етапі мені дійсно його не вистачає
психолог онлайн
Тільки Ви знаєте, як "правильно" обговорювати цю ситуацію, бо це -Ваші відносини та Ваша кохана людина. Що для Вас означає "правильно"? Для мене "правильно"-це коли я хочу отримати бажаний результат. А це дуже схоже на маніпулювання. А так, загальні поради:бути щирою як з хлопцем, так і з собою (це для мене ок?). Обговорювати, що кожен з Вас очікує від цих стосунків, що готов робити, а що-ні.
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Доброго вечора, Аньо.
Ви можете порадити хлопцеві походити разом на парну психотерапію, якщо він теж захоче працювати над стосунками.
Якщо не захоче - то можете звернутися до психолога сама, але не щоб змінити поведінку хлопця, а щоб визначитись з тим, що далі робити зі своїм життям.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора.
Було б добре говорити з позиції я.
Я переживаю, я пропоную, мені не вистачає..
Головне без претензій, адже тут у партнера автоматично включитися захисна реакція і далі конструктиву буде мало.
Безумовно варто говорити про те що є зараз і про те чого не вистачає, що заважає і до чого ви прагнете.Адже стосунки це велика робота для двох.
Також було б слушно взяти разом декілька зустрічей з психологом, якщо самостійно складно дійти до спільного знаменика.
Дополнение от автора
Дуже дякую
психолог онлайн
цитата:
Як обговорити цю проблему і пояснити йому, що можна це перебороти і далі будувати здорові відносини?
Что именно Вы хотите обговорить с Вашим молодым человеком?
Чтобы он "переборол" себя?
То есть Вы хотите, чтобы он изменился?
А у него есть такое желание?
цитата:
Я хочу отримати пораду, як мені правильно обговорювати цю ситуацію.
Существует большая вероятность, что самостоятельно Вы с этим не справитесь.
Поэтому Вам надо или идти вдвоем на семейную консультацию (очно или онлайн), или брать индивидуальную консультацию психолога, чтобы понимать, что и как будете говорить, конкретно, Вы.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Але ми не хочемо закінчувати відносини, як правильно бути в такій ситуації?
Аню, доброго дня!
Тобто ви удвох бажаєте продовжувати стосунки, але зіткнулись з проблемою. Тому потрібно її дослідити. Ось, наприклад, цей момент - "я потребую багато уваги і мені його не вистачає."
Багато - це скільки? Як саме це виглядає на практиці? Чи можете Ви самі задовольняти більшість своїх потреб? Наскільки Ви самодостатня людина й таке інше?
І ще один момент - "наші відносини перетворюються в модель відносин його батьків і він починає себе вести як тато ( пофігістична модель) йому самому це не подобається і він незнає як з цим боротись, нехоче мучить цим мене.
Отже, хлопець виказує бажання не вимагати від нього більше, ніж він може Вам дати. Принаймні на тепер. Що буде далі - час покаже.
На що я хочу звернути Вашу увагу, так це на стиль побудови близькості. В кожного з Вас є свої, лише Вам притаманні риси і особливості. Добре, що ви їх усвідомлюєте і обговорюєте. Залишається при підтримці психолога навчитись пристосовувати свій стиль до партнера. І, звісно, робити це навзаєм.