Як не втратити себе після розлучення та перестати думати про колишнього?
Розійшлися з коханим хлопцем (по його ініціативі), вже наче прийняла його вибір, пояснила собі, що я - це я, він - це він, і я жодним чином не можу впливати на його рішення. Намагаюся жити далі, але складно, боляче від утрати.
Як позбутися назойливих думок про нього, бо виникає постійно бажання дивится коли він був онлайн, заходити на його сторінку, читати коментарі, вигадувати де він зараз і що може робити, передивлятися фото і тд. Як позбутися цих думок та переключити свою увагу? (робота, навчання не допомогає, бо складно тримати фокус на чомусь)
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго дня Міло.
Підкажіть, як давно ви розійшлися?
"наче прийняла його вибір, пояснила собі"
Дивіться, тут речення одне але абсолютно про різні речі.
Пояснила - це про раціональні аргументии.
Прийняла- сердцем, прожила емоційно розрив, відпустила.
Ви зробили тільки перше.
Тому емоційно досі залучені в цю ситуацію.
Якщо ви розійшлися нещодавно, вам просто треба час.
Не консервувати свої емоції, а дати їм волю.
Хочеться поплакати, посумувати, прожити цей розрив.
Якщо вже пройшов час то варто можливо обрати психолога для себе та трохи попрацювати над тим щоб емоційно не залишитися в тому стані та відпустити ситуацію.
Багато тут аспектів є, і час що ви були вдвох, і мотиви розставання, як це було подано в ітд.
Але варто потурбуватися про себе,якщо відчуваєте що самостійно складно.
Відредаговано автором 23-03-2023 12:56:17
психолог онлайн
Міла, доброго дня. Це дійсно дуже боляче, переживати втрату близької людини. Є сенс звернутись до психолога, щоб отримати підтримку та полегшити свої страждання замість того, щоб весь час концентруватись на хлопцеві. Також Ви зможете краще зрозуміти, що відбувалось у ваших стосунках, чому все закінчилось розривом. І це Вам допоможе у майбутньому, коли будете готові до нових стосунків, щоб вони не принесли Вам стільки ж страждання.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337306 для Ирина Терещенко
Розлучилися місяць тому. У стосунках були 1,5 року. Він пішов зі словами, шо ми дуже різні і його це не влаштовує, хоча продовжує любити. Як і я його.
Зараз лише почала розуміти, що, можливо, це не головна причина і він про щось змовчав.
психолог онлайн
Тоді можливо дійсно, кращє пошукати для себе спеціаліста, та вийти з цієї кризи максимально екологічно.
психолог онлайн
цитата:
Ви знаєте, що саме його не влаштовувало та про що він міг змовчати?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337322 для Татьяна Штапова
Знаю, що не влаштовувало, ми про це розмовляли. Але є відчуття, що він не все проговорив. Можливо, накрутила себе, можливо, є ще причини. Я лише можу здогадуватися про них. Або їх немає, це лише в моїй голові.
психолог онлайн
Щоб позбутись настирливих думок про хлопця, потрібно переключитись на думки про себе. Ви можете описати, що з Вами зараз відбувається, як Ви себе відчуваєте?
психолог онлайн
Здравствуйте, Mila!
цитата:
хоча продовжує любити. Як і я його.
Если вы любите друг друга, то зачем же было расставаться?
цитата:
Розлучилися місяць тому.
цитата:
вже наче прийняла його вибір
Проживание потери отношений в номе занимает 1 год. И ваш процесс горевания еще находится в самом начале. Поэтому ни о каком принятии говорить не приходится - в лучшем случае, вы только вышли из стадии шока и впереди вам еще предстоит пройти 5 этапов (отрицание, гнев, торг, депрессия, принятие).
Поэтому пока вы не отгорюете эту потерю, переключиться на что-либо вам будет сложно, как и
цитата:
позбутися цих думок
цитата:
і я жодним чином не можу впливати на його рішення
В отношениях всегда участвуют 2 человека - 50 на 50.
Поэтому у вас есть ваши 50%, на которые вы можете что-либо сделать, если хотите быть с вашим
цитата:
коханим хлопцем
Тем более, что и он
цитата:
продовжує любити
Какое у вас есть желание?
Вы хотите расстаться с ним или вернуть его?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337335 для Светлана Владимировна Киселевская
я бы хотела вернуть эти отношения, только в случае, если и он того же захочет. но бросили меня, грубо говоря. я не хочу унижаться и делать первые шаги. быть липучкой - не мой вариант
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337328 для Татьяна Штапова
Відчуваю біль втрати, самотність, страх, що не переживу більше таких відчуттів, як з ним. Це були мої найсильніші почуття. Відчуваю також зневіру в себе, адже зачипили і мою самооцінку, коли він пішов від мене. Плачу щодня, ностальгую, згадую як було добре і шо можна було б виправити в минулому (хоча вся ця енергія йде в чорну диру, бо пізно вже шось міняти).
Він дуже чітко висловив про бажання закінчити ці стосунки, надій про камбек не давав і не дає. А моя проблема, шо я починаю їх (ці надії) вимальовувати в своїй голові.
психолог онлайн
цитата:
бросили меня
цитата:
хоча продовжує любити
Если любят, то не бросают.
цитата:
делать первые шаги
Вы продолжаете общаться? Он пишет вам или, возможно, звонит?
цитата:
я починаю їх (ці надії) вимальовувати в своїй голові.
До тех пор, пока у вас будет жить эта надежда, процесс расставания с парнем не запустится.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Добрий день, Mila!
цитата:
Прийміть мої слова підтримки. Коли є сильні почуття, то розлучатись зазвичай дуже боляче - і жінкам, і чоловікам. І горювати, і сумувати, і плакати природньо. Це означає, що Ви жива і відчуваєте сильні емоції через те, що сталося.
Зараз дуже боляче, згодом, повірте, стане легше. А потім і зовсім будете сприймати цей період як початок нового етапу власного життя. Тому варто подивитись на себе крізь призму розставання з турботою і повагою.
От чому Ви мусите себе оцінювати і загалом ставитись до себе з огляду на рішення хлопця?! Навіщо його робити аж такою визначною фігурою, від якої залежить Ваша самоцінність і самоповага?
Повертайте собі свої почуття. Знаходьте в собі точки опори.
Загалом-то жартома кажуть, що чоловіки схожі на трлейбус - пішов один, згодом прийде другий.
психолог онлайн
Звучить так, ніби ви вже прийняли його рішення розірвати відносини, але ви все ще не в змозі забути його та перестати думати про нього. Це зрозуміло, бо відносини були важливими для вас, але зараз важливо зосередитися на собі та на своєму житті.
Одним зі способів позбутися назойливих думок може бути зосередження на нових речах, які вас цікавлять. Можливо, спробуйте знайти нове хобі або захоплення, яке захоплюватиме вашу увагу. Також важливо бути в соціальних мережах насторожі та, можливо, відписатися від сторінки свого колишнього партнера.
Важливо пам'ятати, що ваша цінність як людини не залежить від того, чи є у вас хлопець чи ні. Ви можете знайти щастя та задоволення в різних аспектах життя. Не забувайте про свої мрії та цілі, які ви хотіли б досягти у майбутньому. Робота над собою, розвиток та самореалізація можуть допомогти вам забути минуле та перейти до нових горизонтів.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Відчуваю біль втрати, самотність, страх, що не переживу більше таких відчуттів, як з ним.
Відчуття - це те, що є у Вас, а хлопець був людиною, на яку у Вас був внутрішній відгук. У Вас є здатність переживати такі почуття, і це головне. А людина, на яку Ви їх направите, з'явиться, коли будете до цього готові.
Чи є в Вашому оточенні люди, які зараз підтримують, є до кого звернутись, коли Вам особливо тяжко?
цитата:
Відчуваю також зневіру в себе, адже зачипили і мою самооцінку, коли він пішов від мене.
Звичайно, втрачати близькі стосунки не за своєю ініцітивою дуже боляче. Можливо, пройде час, і Ви по-іншому поглянете на цю ситуацію. Але зараз можна тільки відгорювати втрату.
цитата:
Плачу щодня, ностальгую, згадую як було добре і шо можна було б виправити в минулому (хоча вся ця енергія йде в чорну диру, бо пізно вже шось міняти).
Вам було тільки добре в цих відносинах?
психолог онлайн
цитата:
Перше, що ТРЕБА зробити, це заблокувати його сторінку (або взагалі видалитися з соцмереж, бо це - ЗЛО), НЕ читати ніякі коментарі - тобто "НЕ підгодовувати" хворобливість в собі, НЕ вигадувати де він зараз і що може робити - одразу ж зупиняти це в собі, видалити ВСІ його та спільні фото (або переслати комусь надійному) та заховати всі його речі та подарунки подалі, якщо вони є (можна й викинути). Після певного проміжку часу - не буде ні думок, ні болю. Залишиться тільки світлий сум та якісь спогади.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337348 для Светлана Владимировна Киселевская
Никаких звонков и сообщений. Даже не пересекаемся в городе. Я держусь и не пишу, хотя очень хочется узнать как его дела.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337352 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую вам, Володимире, за ці слова!
А як реагувати на нього у разі, якшо випадково перетнемося в якомусь місці? Це на перед питаю, бо така ймовірніть є.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337365 для Андрій Сергійович Бессараб
Дякую, Андрію, за підтримку!
Ще зтикнулася з тим, що не реагую на компліменти/залицяння інших. Зовсім інші чоловіки не цікавлять. Не хочу застрягти в думках про нього, але й немає сил на спілкування з іншими чоловіками.
І як не порівнювати колишнього з потенційним майбутнім хлопцем?
Дякую!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337374 для Татьяна Штапова
Вітаю, Тетятно
У мене є чудові друзі, на яких можна покластися. Це мій скарб!
У цих стосунках було добре, бо це мої перші серйозні стосунки (1,5 роки) і перша серйозна любов.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337378 для Павел Леонидович Басанский
Дякую, Павло!
Через час я зможу з ним знову спілкуватися, стежити за його соцмережами? Як гадаєте?
На момент розриву ми проговорили, що дуже хочемо залишитися друзями, зберегти теплі відносини. Це правда. Але поки не розумію як це реалізувати.
психолог онлайн
цитата:
Як би Ви зараз не налаштовувались, в реальності все одно вийде по-іншому. Тому варто бути собою. Нічого з себе не зображати.
На сьогодні якою себе уявляєте під час моживої зустрічі? Чого б хотілося, а чого - ні?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337403 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Хочеться його обйняти, бо дуже сумую і не вистачає його тепла. Але при зустрічі розумію, що усю цю липкість треба викинути і зберегти до себе повагу та не кидатися в обійми. Пішли ж від мене, бо я не влаштовувала його, то чого оце принижувати себе ))
психолог онлайн
цитата:
Пішли ж від мене, бо я не влаштовувала його, то чого оце принижувати себе ))
І дійсно, навіщо принижувати себе.
психолог онлайн
цитата:
Вітаю, Тетяно
Міла, доброго вечора. Це прекрасно! Вам варто проводити більше часу з друзями, щоб не відчувати себе самотньою. З ними буде легше пережити втрату хлопця.
цитата:
Вам точно потрібна зараз дружба з колишнім хлопцем? Чи не завдасть вона Вам ще більше болю?
психолог онлайн
цитата:
На момент розриву ми проговорили, що дуже хочемо залишитися друзями, зберегти теплі відносини.
Если он согласен остаться с вами в дружеских отношениях, то у вас есть возможность вернуть его.
Особенно, если вы это действительно хотите -
цитата:
я бы хотела вернуть эти отношения
И даже на ваших условиях -
цитата:
только в случае, если и он того же захочет
Просто помимо "хочу" у вас должно быть "могу" и "делаю", так как это является необходимым условием достижения любой цели.
А также - достаточно сильная мотивация и индивидуальное сопровождение психолога.
Если же вы не планируете работать со специалистом по этому запросу и тем более - предпринимать какие-либо действия, тогда вам надо проживать потерю (расставание с парнем) и закрывать гештальт.
А для этого нельзя будет дружить, общаться и следить за ним в соц.сетях, потому что вы рискуете не только застрять в этих отношениях и тем самым - не построить новые, но и зафиксироваться на одной из стадий горевания и тем самым растянуть этот процесс на многие годы (что опять-таки скажется на отношениях с другими молодыми людьми).
психолог онлайн
цитата:
Дякую, Павло!
Будь ласка.
цитата:
А навіщо? Щоб що? Щоб підсилити біль та залежність від хлопця?
цитата:
На момент розриву ми проговорили, що дуже хочемо залишитися друзями, зберегти теплі відносини. Це правда. Але поки не розумію як це реалізувати
Зараз ніяк. Реалізувати це можна буде ТІЛЬКИ після того, як КОЖНИЙ з Вас зустріне свою кохану-коханого, побудує з ними стабільні та глибокі відносини - тоді за умови відсутності почуттів один до одного, Ви й зможете дружити. Звісно, якщо Ваш майбутній хлопець та його дівчина будуть не проти цього....
Мабуть Вам взагалі боляче думати про це, але реальність така.