Хлопець вже два рази казав за розставання , хоча каже що любить, як повернути довіру якщо я тривожний тип?
Друга ситуація : коли його покликали на теніс його друзі , хоча до цього , рік тому ми намагались піти на теніс але в той день коли ми прийшли всі корти були зайняті , хоча я наголошувала що потрібно забронювати , а не приходити і на місці замовляти . І так за минуле літо ми і не пішли , і коли він розповів що його запросили , хоча цього літа я йому теж пропонувала , я сказала : так чому коли я пропоную то він не йде. , а коли його друзі покликали то він відразу хоче піти , і він це врахував як упрек і теж думав про те щоб розійтись , типу він не пішов чисто через те щоб я не ображалась і не упрекала якщо він піде , типу з «тими» ти можеш піти а зі мною ні
І от я не знаю що робити, він не бачить проблеми у всіх ситуаціях коли я говорю і бачить лише претензії від мене
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброе Утро!
" так чому коли я пропоную то він не йде. , а коли його друзі покликали то він відразу хоче піти , і він це врахував як упрек і теж думав про те щоб розійтись , типу він не пішов чисто через те щоб я не ображалась і не упрекала якщо він піде , типу з «тими» ти можеш піти а зі мною ні"
Потому что, в его системе координат и иерархии важности - друзья на первом месте!
А вы видимо, уже давно не на первом месте... если он кидает такие вам упреки сам, и хочет с вами разойтись.
Вас он не берет во внимание понимаете... не принимает вас как равную видимо... игнорирует вас и ваши желания...
"І от я не знаю що робити, він не бачить проблеми у всіх ситуаціях коли я говорю і бачить лише претензії від мене"
А тут смотря, как вы формулируете свои просьбы к нему - может они действительно звучат не как предложение - а как упрек, или претензия, или навязывание ему своих желаний?
Мне кажется вы друг друга зеркалите тут - примерно одинаково к друг другу действуете - но не замечаете этого.
Вот с этим всем, вам лучше всего обратиться на консультацию к психологу.
психолог онлайн
Доброго дня.
З Ваших слів, доволі складно сприйимати те що Ви казали хлопцю як не претензію чи докір. незалежно від цього, а чи хотіли Ви власне докірнути йому в його виборі?
Цікаво, що після сварки хлопець одразу каже про розлучення. Так завжди було у Ваших стосунках? Як Ви реагуєте на сварки і такі погрози? Чи робите їх самі?
Те що Ви назвали себе тривожним типом - тут не так просто дати рекомендацію і використати її. Це внутрішня глибока характеристика і стратегія поведінки, і над нею потрібно працювати з психологом. Тому що надмірна тривожність, підозрілість, пасивна агресія що часто присутня у тривожних людей - все одно будуть впливати на стосунки і на Вас, навіть після виправлення однієї ситуації.
Дополнение от автора
Додаю до попереднього тексту інформацію , перша частина тексту
Ми зустрічаємось вже два роки майже , і в останній час мені мало уваги від нього
про розставання він думав 2 рази
Перший раз це було десь через рік відносини, коли я просила уваги від нього , він сказав що він часто думає про те що розійтись і напевно він не заслуговує на стосунки і що він холодна людина а мені таке не треба , ми поговорили і вирішили це якось , але він сказав що от я його упрекаю, і він не може з цим
Другий раз був недавно, в цей момент я поїхала в іншу країну в справах по документам з своїми батьками а він лишився дома. Я поїхала на два місяці , і вийшло так що він не дзвонив два дні , я дуже розізлилась через це і почала писати йому за це дуже агресивно , після цього він теж сказав що захотів розійтись і думав ще про це коли я була вдома з ним
Після таких ситуацій , коли ми катались на роликах , я попросила взяти мою сумку з роликами бо мені було важко нести , і він нехотя взяв її , і коли я йому показувала фото яке я зробила по дорозі він не хотів дивитись , я засмутилась через це і йшла мовчки , коли ми прийшли до нього, то його собака перервала туалетний папір, він в цей момент пішов у двір і коли зайшов то запитав чи я бачила що він зробив , я сказала так , і через те що я не прибирала він подумав про розставання
психолог онлайн
Он вас не выдерживает вашего внимания... увы... вы для него сильно импульсивная и навязчивая...
Все хотите - чтоб было по вашему... эгоцентризм у вас сильный...
Вы вообще умеете замечать желания других людей?
" але він сказав що от я його упрекаю, і він не може з цим" - вам будет это не приятно осознавать - но другой человек имеет право не хотеть быть с вами. Или не выдерживать вас и ваших проявлений.
Просто вы очень разные люди видимо...
и вам тяжело вместе... отсюда столько несостыковок... или еще молодость... и эгоизм причем у обоих... каждый слышит сам себя... толи просто разные темпераменты у вас и характеры...
"Я поїхала на два місяці , і вийшло так що він не дзвонив два дні" - он имеет право на свое личное время и пространство без вас! И вообще без не кого - или с кемто другим. Это нормально. Вам же тоже иногда нужно время побыть одной или вот поехать к родителям.
Другой вопрос, мне кажется вы по разному воспринимаете ваши отношения - он это видит больше, как приятели наверное. А вот вы уже - как чтото серьезное и стабильное.
И с доверием к друг другу у вас сложности.
"Перший раз це було десь через рік відносини, коли я просила уваги від нього , він сказав що він часто думає про те що розійтись і напевно він не заслуговує на стосунки і що він холодна людина а мені таке не треба , ми поговорили і вирішили це якось , але він сказав що от я його упрекаю, і він не може з цим" - ну вы его поглощаете эмоционально - он не выдерживает вашего внимания и эмоций... хочет свободы.
И сказать вам прямо толи стесняется, толи боится расстроить - потому вот такие отговорки что он холодный... что он не для вас и т д.
Хотя может действительно, он считает что он не для вас - как я сказала разные вы люди ( такое бывает в жизни)
И возможно, у него так выскакивают какието его комплексы - не верит в себя и т д.
Вам надо учится контролировать свои эмоции - и не нагнетать - не делать с муху слона.
И давать человеку свое личное время и пространство.
А вы как будто, слится с парнем хотите - страх быть одной? Или желание все контролировать у вас?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371093 для Яна Дмитрівна
Ні я не хотіла дорікати, а більше пояснити , що мені неприємно , що ми планували стільки часу , і двоє хочемо, але він коли його покликали обирає піти з друзями, а зі мною навіть думав спочатку піти.
Тобто я б його відпустила , але це було спонтанно і в той момент я відчула такі почуття тому так і сказала , за цей термін що я зараз на відстані , я відчуваю що змінилась , змінилось ставлення, і що я більше думаю про себе , ніж про те що він подумає , звичайно у мене залишились думки тривожні, на кшталт «а якщо він не відписав на це то він втрачає інтерес до мене?» або якщо щось не запитав , це в мене крутиться в голові , тому що в одній із розмов , він сказав що якщо я проявляю стільки уваги на відстані , йому важко відчувати щось до мене, бо я типу «не даю» йому відчути , і тому коли я почала менше писати , зайняла себе іншими заняттями , ми просто стали менше спілкуватись , і мені важко так..тому що немає ніякої емоційної близькості , і хочеться якнайшвидше повернутись додому
У мене так питання , чи можливо якщо людина дійсно кохає, втратити інтерес за такий короткий проміжок часу (місяць-два) на відстані , якщо до цього ми зустрічались приблизно рік і 7 місяців
Бо він , як я дізналась теж сказав що він не любить говорити по телефону зі всіма , тобто не тільки зі мною, на відстані це особливо важливо для мене , і коли ми говорили він часто кидав трубку , типу «ну добре я вже піду , щось там пороблю, а я казала ну ні, я хочу ще поговорити з тобою», і ми ніколи не продовжували розмову , і виявляється він лише чекав якби швидше закінчити її тому що йому було нудно , йому краще бачити мене вживу , він вживу зі мною може «хоч цілий день говорити» а для мене важливі і телефонні розмови , в принципі ми вирішили цю проблему , але хотіла сказати за неї , щоб зрозуміти чи тут все окей і нема ніякого посилу
Просто на даний момент мені відчувається що в нього трохи зникають до мене почуття на відстані…в принципі він сам це сказав коли ми за це заговорили, але потім сказав що він не так виразився і мав на увазі , що коли я йому часто пишу то коли він один , він не думає про мене і не хоче щоб в цей момент я була з ним - це мене і тривожить
Він каже що і любить мене і сумує…але є але
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371093 для Яна Дмитрівна
« Цікаво, що після сварки хлопець одразу каже про розлучення. Так завжди було у Ваших стосунках? Як Ви реагуєте на сварки і такі погрози? Чи робите їх самі?»
Не завжди , у нас бували мілкі сварки через нестачу уваги , і два рази він сказав за розставання , перший десь на початку
Я не ініціювала , перший раз я відреагувала болісно, і не хотіла розходитись , попросила подзвонити і ми поговорили годину та вирішили
Другий раз , я запитала чи він серйозно і сказала «будь ласка, до побачення , туди сюди , ти не знаєш куди йти , вистачає мені минулого разу , після якого я намагалась тобі довіряти, і зараз ти те саме робиш» і він запитав «що я роблю»
Потім ми вирішили в кінці , щоб він приділяв увагу мені більше , а я не ображалась на мілкі ситуації
Я дійсно почала взагалі ні на що не ображатись на нього , через це у нас немає сварок але я плюс почала рідше відповідати, раз в годину -дві , ввечері більш активніше , але все одно набагато менше ніж було, так легше мені , адже я не очікую відповіді на його смс так часто як раніше , але і важко тому що думаю що він втрачає інтерес до мене