Вже 20 і досі немає партнера
Добрий день (або вечір). Як вже зрозуміло із назви питання, мені вже 20 років і досі немає партнера. Навіть якихось інтрижок або просто дружби з чоловіками.
Не зрозумійте мене неправильно, я хочу бути коханою, хочу коханого партнера поряд. Але я боюсь. Сама ідея відкрити себе перед партнером та довіритись йому викликає в мене паніку. А вдруг він не сприйме мене такою, яка я є? Вдруг він у майбутньому зробить мені боляче? Покине мене? Або навіть зрадить??
Отака ситуація: хочется, але колиться. Смішно, чи не правда? Але це я, моє життя та ситуація в ній. І я не знаю як впоратись з цим, зупиниті ці тревожні думки та страхи.
Що мені робити в такій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
цитата:
А вдруг він не сприйме мене такою, яка я є? Вдруг він у майбутньому зробить мені боляче? Покине мене? Або навіть зрадить??
Кто в вашей жизни из родных, близких делал вам больно, не принимал такой, какая вы есть, возможно оставил вас или вы не чувствовали, что этот человек вас любит и рядом?
Какие отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375531 для Валентина Михайловна
По більшій частині мене, мою індивідуальність, не сприймає мати. В тому плані що я "недостатньо гарно одягаюсь/фарбуюсь/гарно виглядаю" і т.п.
А щодо батька... ну, він розлучився з моєю матір'ю майже 12 років тому, і заодно покинув і мене. Він не бажає зі мною спілкуватись. По більшій мірі я намагалась з ним контактувати (писати/дзвонити/бачитись), але це був період до 16 років. Але побачивши, що результату просто нуль і йому просто начхати, я перестала намагатись та перервала з ним будь який контакт.
психолог онлайн
Добрий вечір. Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом, так як тут,в першу чергу, мова йде про реставрацію самоцінності та прийняття себе.
психолог онлайн
Вы описываете стражи, которые возникли из вашего негативного опыта. Это про вашу боль и страх, что повторится история. И это запрос на индивидуальную работу с психотерапевтом. Прожить все переживания связанные с тем, что отец ушел и нет отношений, что мама не принимает вас. И осознать, что мама с папой это не все люди и их поведение не значит, что и другие будут делать так же. Плюс тема самооценки, чтобы не опираться на их мнение и поведение, а самой знать свои достоинства и сильные стороны
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы глубоко травмированы как отцом, так и мамой. Причем мамой в большей степени.
Потому что все эти страхи - больше от нее. Ведь именно ее в первую очередь оставил отец.
Возможно они и стОят друг друга и один не лучше другого, но мама своим примером передала и СВОЕ отношение к мужчинам, которые бывает разными.
В любом случае без психотерапии с психологом не обойтись.