Боюся виходити із зони комфорту
Вітаю )
Я в декреті , вже 3 рік . Так склалося ,що дитина у нас має важкий характер, схильна до істерики . В садочок відмовляється йти , і все заходить до максимально жахливих істерик. Нам ніхто не допомагає, вечером чоловік приходить , вдень я сама. І так три роки .
Ну то таке...я стараюся слідити за тілом. І почала дуже набирати вагу . Чоловік подарував сертифікат на місяць на фітнес . Я ніколи не була , але хотіла . Мене це не засмутило , він мені каже трішки розвієшся від дитини. Але в мене якась боязнь , типу що мені буде важко , я не справлюся, прокручую сценарії як мені там буде , вже думаю що погано буде . І відчуваю зобов'язання, що він витратив кошти яких у нас мало ,щоб мені зробити приємно. В мене питання ,що за відчуття якогось страху , що потрібно кудись ходити ,що я не зможу і тд. Як його побороти ?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Вітаю! Шкода що ви так тривожитесь. Сертифікат на фітнес це все ж таки не щось примусове - це ж подарунок, і це не змагання, це заняття за бажанням та змогою. Ну як будь-які такі добровільні заходи - ви зможете припинити в будь-яку мить і це абсолютно нормально :) я не знаю чи ваш сертифікат це взаємодія з тренером чи просто відвідування спортклубу - але що перше що друге не вимагає з вас того, чого ви самі не захотіли б. Якщо ви не хочете користуватися подарунком - це теж абсолютно нормально, це ваше право! Якщо у вас буде цікавість ви можете спробувати зазирнути просто подивитись що там і як і довіритися власним відчуттям.
психолог онлайн
Доброго ранку, Аню!
цитата:
В мене питання ,що за відчуття якогось страху , що потрібно кудись ходити ,що я не зможу і тд.
Сходу сказати важко. Потрібно дещо уточнити і з'ясувати. Наприклад, ви пишете про страх кудись ходити, що не зможете і т.д. Чим небезпечно виходити з дому, залишаючи дитину на чоловіка?
Що саме ви не зможете в спортзалі?
Аби зручніше було дати відповідь, уявіть, як ви збираєтесь на фітнес, які речі берете, в чому самі одягнені, як прямуєте на місце, заходите туди і так далі.
Ще одна складова ваших сумнівів міститься ось тут -
цитата:
І відчуваю зобов'язання, що він витратив кошти яких у нас мало ,щоб мені зробити приємно.
Очевидно, переживаєте, що гроші просто пропадуть, коли не досягнете бажаного результату? Буде прикро і соромно перед чоловіком?
цитата:
Як його побороти ?
Спочатку дослідити корені проблеми страху. А вже потім обирати найбільш прийнятні способи з ним впоратись. Боротись зовсім не потрібно. Страх може зникнути в тому випадку, коли дізнаєтесь його природу і зможете здійснити бажане конструктивними діями.
Відредаговано автором 29-12-2024 10:46:03
психолог онлайн
Как обстояли дела со страхами, тревогой до рождения ребенка?
Чем наполнен ваш день, кроме ребенка и быта?
Выходите ли вы сейчас без ребенка куда-то с подругами, мужем?
Какие сценарии в вашей голове относительно походов в спортзал?
Оставляете ли вы ребенка с мужем?
Какие в целом отношения с мужем?
Как вам то, что он купил вам абонемент в фитнес-зал для развеешься? А не просто, например, взял на себя ребенка и отправил вас отдохнуть в кино или кафе с подружками?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375700 для Володимир Анатолійович
Так , не виправдую очікування, коштів у нас мало , він витратився на абонент
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375706 для Валентина Михайловна
День наповнений лише дитиною , ' подруга але в неї теж є дитина. Коштів багато немає, дозволити для себе багато я не можу.
Переживаю що я не зможу фізично виконати вправи ,швидко втомлюся . Так іноді хвилююся залишати чоловіка з дитиною, хоча він з нею чудово проводить час. Але при мені буває може зірватися на неї коли вона дуже довго істерить
психолог онлайн
Если вы быстро устаете, то возможно сейчас приоритет не зал, а ваш отдых?
Возможно стОит в первую очередь пересмотреть свой распорядок дня и выделить больше времени для сна, отдыха, прогулок?
По поводу не сможете выполнить упражнения, то разве вы обязаны это делать? Есть какой-то результат, который вас обязали достигнуть?
Вы вполне можете пойти в зал и делать то, что вам по силам.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375728 для Валентина Михайловна
Це групові заняття я не знаю як вони проходять тому хвилююся, відпочити я не можу вдома , бо немає на кого залишити дитину , вдень вона не спить , а в ночі дуже багато прокидається. Дякую , я спробую, вчора ходила купила собі лосини для занять, думаю після першого заняття буде вже ясно, я доросла людина а так боюся ніби це не так . Дякую велике за поради і за ваші думки. Краще спробувати і жалкувати чим не спробувати і жалкувати ))
психолог онлайн
Рассматривайте зал как способ и правда отдохнуть от быта и ребенка, познакомиться с девочками, возможно завести новых подруг и получить приятные эмоции, которые обязательно возникают при физ.активности.
Эдакая женская тусовка в кайф, а остальное будет как дополнение
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375735 для Валентина Михайловна
Дякую я так і думаю то більше про відпочинок а я собі вже напридумувала всього