Почуваюся поганою, неправильною
Всім доброго дня.
Хочу поспілкуватися про свій стан. Прошу підказок як з цим бути, як розібратися, які шляхи вирішення.
Я почуваюся поганою, жахливою людиною через те, що не можу вибудувати гарні стосунки з близьким оточенням, наприклад з чоловіком, дітьми, свекрухою, сестрами, тощо. Почуваюся поганою і жахливою через те що я не можу спілкуватися з чоловіком позитивно, легко, конструктивно, через те що в мене постійно є якийсь негатив. Я навіть думаю що через це він може захотіти покинути мене. Разом з тим я сама через це хочу покинути його — бо нестерпно переживати стільки невдоволення в стосунках. Я хвилююся що не можу піти через фінансову залежність, хоча разом з тим розумію, що це все ж таки більше психологічна залежність, адже навіть без іншої роботи, ніж є зараз, без фінансової подушки і тд. я можу свої базові потреби і потреби дітей забезпечити за рахунок аліментів або соцвиплат які матиму в разі розлучення, а також за рахунок своїх доходів від продажу хендмейд виробів, якими я займаюся у вільний від догляду за дітьми час, і за рахунок допомоги рідних, чи якщо звернуся до якоїсь організації яка допомагає в скруті, чи скооперуватися наприклад з іншими матусями щоб по черзі доглядати дітей і влаштуватися на роботу де буде достатній дохід для потреб сім'ї, чи дистанційна робота або своя справа з вільним графіком — це все можливо і з голоду не помремо, і дах над головою знайти можливо. Але є психологічна залежність, звичка, страхи що в разі розставання втрачу хороше і завдам шкоди дітям тим що зруйную сім'ю. Я почуваюся поганою і жахливою через те що постійно чимось невдоволена і маю претензії, що не можу вдовольнитися тим що є. В той же час чоловік свої невдоволення висловлює тільки у відповідь на мої розборки, сам ніякі з'ясування стосунків ніколи не влаштовує, принаймні не пам'ятаю таких випадків. Мені остогидло з'ясовувати стосунки постійно, але задовольнитися поверхневою взаємодією на рівні побуту і задоволення примітивних потреб не можу, без уваги до психологічного комфорту, і піти не можу, і змінити нічого не можу. Можливо я надмірно чутлива до проблем і непорозумінь. Я у відчаї. Я вірю що впораюся з усім, що буде в моєму житті, разом з тим я хвилююся про те, що можливо зараз життя, так би мовити, вимагає від мене якогось важливого кроку, а я уникаю його зробити.
Дякую за вашу увагу.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня Anna!
Ви пишете "Але є психологічна залежність, звичка, страхи що в разі розставання втрачу хороше і завдам шкоди дітям тим що зруйную сім'ю..."
Насправді, психологічні залежності не з'являються самі по собі. Як правило, для цього повинна бути певна тенденція до "залипання" на близьких людях і формується вона з дитинства. Це перше. Отже, щоб її позбутися, потрібно розібратися, а які стосунки з батьками у Вас були в дитинстві.
Друге. На скільки я зрозуміла, Ви в шлюбі не перший рік і у Вас є діти. Тому, як на мене, все ж варто розібратися, що насправді, відбувається між Вами та чоловіком, щоб спробувати трансформувати стосунки у щасливі та душевно глибокі. Чому? Бо зазвичай, якщо є психологічна проблема і вона невирішена, то тягнеться далі по життю навіть, якщо шлюб розпадається і його, подальше життя, дуже сильно ускладнює.
Тому в таких випадках найкраще - це почати
працювати з сімейним психологом. Адже, переписуваннями на сайті психо-емоційна залежність не вирішиться.
Та в любому випадку, чи були в дитинстві стосунки з батьками теплими, душевними, щасливими? Чи почувалися Ви в якихось випадках з батьками неправильною та поганою? І чи були, взагалі, коли небудь стосунки з Вашим чоловіком довірливими та гармонічними? І якщо були, то що саме могло стосунки так сильно погіршити?
Відредаговано автором 12-01-2025 14:57:08
психолог онлайн
Давайте разбираться по порядку.
От вашего текста впечатление, что вы не только не получаете в отношениях, что вам важно, но и гнобите себя за то, что чего-то хотите для себя. Вроде как должны удовлетворяться каким-то минимумом, а не получается.
Вы пишите, что постоянно не довольны, устали от выяснения отношений, не получается выстроить отношения. Но ведь отношения это всегда два человека. И если есть много недовольства, то скорее всего, и причины этому есть.
Как давно вы замужем?
Какой возраст детей?
Что вам не нравится в отношениях?
По поводу чего происходят выяснения отношений и в какой форме это происходит?
По поводу отношений со свекровью, сестрой - какие сложности?
психолог онлайн
Доброго дня, Анно!
цитата:
Я почуваюся поганою і жахливою через те що постійно чимось невдоволена і маю претензії, що не можу вдовольнитися тим що є.
Наскільки я зрозумів, почуття себе поганою спричинене через постійне невдоволення і претензії. Це з одного боку. А з іншого - ЧОМУСЬ не можете вдовльнитися тим, що є. Все так?
Якщо уважно подивитись на причини невдоволення, то що знайдемо і побачимо? Що саме вас не задовольняє у відносинах з чоловіком, зокрема?
Що б ви хотіли змінити, якби знали Як і мали можливість?
Ви зазначили, що
цитата:
Мені остогидло з'ясовувати стосунки постійно
Вважаю, що з'ясування стосунків ні до чого не призводить, якщо партнери не роблять відповідних висновків і подальших дій, змінюючи реальність на краще. З цього приводу уточнення - чого не помічає, не бере до уваги ваш чоловік, а ви чекаєте, чекаєте на зміни?..
Потім знову по колу йде з'ясування стосунків. І в цьому випадку, чого не робите, а могли б робити ви, аби отримати те, в чому зацікавлені?
цитата:
і піти не можу, і змінити нічого не можу.
Тобто застрягли?
Це про вашу нерішучість? Або про неспроможність впливати на перебіг подій?
цитата:
Можливо я надмірно чутлива до проблем і непорозумінь.
Авжеж, таке може мати місце. І тоді це питання до вашої підвищеної чутливості. Можливо, надмірно витрачених душевних ресурсів.
Мені здається, що в будь-якому випадку варто розібратись по суті - що з чутливістю і сприйняттям реальності та куди витрачаються ресурси.
цитата:
Я вірю що впораюся з усім, що буде в моєму житті, разом з тим я хвилююся про те, що можливо зараз життя, так би мовити, вимагає від мене якогось важливого кроку, а я уникаю його зробити.
Якщо стати на бік віри в себе і почати діяти, прийнявши відповідальне рішення внаслідок співпраці з психологом, ваші хвилювання зменшаться? Вибір буде свідомий? Відповідальний?
Чи вірите, що можна налагодити здоровий контакт з чоловіком і покращити атмосферу в сім'ї?
Відредаговано автором 12-01-2025 15:49:09
психолог онлайн
Ганна, доброго дня. Ви дуже добре описали свої почуття і стан, але не дуже ясно, що саме призводить вас до психологічного дискомфорту у ваших стосунках з чоловіком. Ви пишете, що поверхнево-битові стосунки вам не підходять і це цілком зрозуміло. А от що відбувається на НЕповерхневому рівні поки що не ясно. І, можливо, не до кінця усвідомлено саме вами. Щось вас явно не влаштовує, але з чого все воно складається..це питання.. це може бути прірва різноманітних образ, недовіри, тощо. І тоді можливо ви в ваших конфліктах і не заходите на ці глибини і задовільняєтесь цими поверхневими сварками..я все ж таки рекомендую вам розібратися з цим глибше..
психолог онлайн
Доброго вечора, Анно.
Ви вже зробили величезний крок, усвідомивши свої емоції та причини що Вас турбують. Це вже ознака того, що Ви готові до змін, хоч як складно не здавалося зараз.Ваші невдоволення й переживання -це нормальна реакція на ситуацію , яка турбує. Відчувається що Ви заплуталися в собі. Не знаєте чи йти з сім'ї чи залишитися. У Вас маленькі діти. Пишете що " є психологічна залежність, звичка,страхи в разі розставання втрачу хороше і завдам шкоди дітям тим що зруйную сім'ю..." Ви переживаєте за долю дітей за їхнє майбутнє. Це є нормально.Важливо зрозуміти що відбувається між Вами та чоловіком, чого Ви відчуваєте негативні емоції і не можете вести конструктивну розмову-щоб зрозуміти як цього позбутися, варто записатися на парну терапію.Якщо чоловік проти -то піти самій в терапію, щоб проаналізувати що відбувається з Вами. Так ви зможете допомогти собі і своїй родині.
Пишите про психологічну залежність. Психологічна залежність-формується у дитинстві. Це може бути сценарний процес.Потрібно подивитися та проаналізувати які відносини були у Вас з батьками щоб краще зрозуміти над чим працювати.
Також пишите "не можу вибудувати гарні стосунки з близьким оточенням, наприклад з чоловіком, дітьми, свекрухою, сестрами". Які у Вас умови проживання (поживаєте з родичами чи окремо)? Це теж важливий аспект ,який варто вказати для аналізу проблеми.
Вірю що Ви зробите правильний вибір!