Не можу прийняти себе,своє тіло
Доброго вечора. В мене є проблема, кожен день я ставлю цю проблему на перше місце, я завжди дивлюсь на себе і кажу що треба схуднути, я товста і тд. Але окей, якщо б на цих висловах можна було б поставити крапку, але ні, я обмежую себе в різних діях, кудись піти з кимось погуляти, різні події на які мене запрошують, я відмовляюсь, бо я товста, і не хочу щоб мене бачили такою, я не ношу те ще хочу (топи,плаття і тд) намагаюсь одягати мішкувату одежу, щоб прикрити свою фігуру, та і коли вдягаю щось із того що мені подобається на вигляд (тобто якась річ) одразу знімаю, бо мені не подобається як це на мені виглядає, але щоб взяти і схуднути, не виходить, іноді здається, до в мене нездорові стосунки з їжею, в мене часто компульсивні переїдання, в такі моменти, хочеться сісти на дієту , я останні часи не сідала на жорсткі дієти,бо розуміла що організму буде дуже погано, але в такі моменти хочеться, в мене взагалі ця тема завжди викликає сльози,істерику, я незнаю чому так,можливо дуже зациклена, або незнаю, допомжіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
У Вас може бути розлад харчової поведінки, тому Вам варто звернутися до психіатра і до психотерапевта, щоб визначити ступінь проблеми з ментальнім здоров'ям і знайти оптимальний шлях їх вирішення.
Проблема також і в тому, що через неприйняття себе Ви відкладаєте життя на потім. Тобто, вважаєте, що носити речі, які подобається Вам, можна тільки з ідеальним тілом. Виходити кудись можна тільки з ідеальним тілом і в одязі, який Вам подобається. А оскільки Ви себе не любите, то поки що не вважаєте достатньо гарною для таких банальних речей, як надягти сукню і вийти на вулицю. Але Ви маєте право на любов до себе і прийняття себе вже в такому вигляді, як є. Можна починати носити те, що подобається, і отримувати задоволення від життя з будь-якою комплекцією, бо Ваша самоцінність не повинна залежати від ваги.
Доповнення від автора
дуже дякую Вам за відповідь 👐
я це все розумію, проговорювала собі це не раз, що кожна людина має право на любов , на те щоб виглядати так як хочеться , але з кожним підходом до дзеркала я думаю,чому, чому я так погладшала, вдіну щось не мішкувате, подивлюсь зрозумію що ця річ виявляє купу моїх фігурних недоліків і мені самій не подобається як це виглядає, я розумію і знаю таких людей , які за комплекцією побільше мене, але вони люблять себе, носять те що хочуть, але я з цим ужитися не можу.( як думаєте сісти на дієту це вихід?
психолог онлайн
Добрый день!
Такие
цитата:
нездорові стосунки з їжею, в мене часто компульсивні переїдання
могут быть расстройством пищевого поведения (РПП).
И тогда никакие "проговаривания"
цитата:
проговорювала собі це не раз,
и принятие себя
цитата:
Не можу прийняти себе,своє тіло
вам не помогут, потому что РПП - это психическое расстройство, то есть заболевание, требующее медикаментозного лечения.
цитата:
як думаєте сісти на дієту це вихід?
Поэтому вам надо обратиться к врачу, а не заниматься самолечением.
В первую очередь необходимо посетить психиатра.
Затем проконсультироваться у гастроентеролога, эндокринолога и гинеколога.
И подобрать правильную диету с помощью диетолога.
Индивидуальная работа с психологом вам будет показана только после того, как вы стабилизируете свое состояние с помощью врачей и медикаментозного лечения.
Психотерапия предстоит длительная.
Самостоятельно вы не сможете решить эту проблему.
Поэтому не ждите и обращайтесь к врачам.
Доповнення від автора
Спасибо за ответ)
Но я незнаю как мне обратиться к врачу, я сама впринципе ещё не могу принять, что мне нужно ходить по врачам с этой проблемой.
А маме я говорила, что я думаю, что меня тревожат эти мысли о еде, мама говорит только, да ты не толстая, лет до 20 , всем всегда кажется что они толстые и тд .
психолог онлайн
Вам 16 лет.
Поэтому вы можете обращаться самостоятельно ко всем врачам.
Начните с семейного врача и невролога в поликлинике.
Если потребуется, вас перенаправят к психиатру.
цитата:
я незнаю как мне обратиться к врачу
Или в чем заключается проблема?