Як саморганізуватись?
Як себе організувати в діяльності, коли нема керівництва.
Тобто є якась діяльність, яку треба зробити в якісь термін.
Треба писати план дій? Як мотивувати себе? Які є методики для самоорганизації? Як долати прокрастинацію?
Таймер? Робити кожен день трошки?
Можете щось порадити мені?
Питання від: ; Вік: 47

психолог онлайн
Доброго дня, Джулія!
цитата:
ЯК САМОРГАНІЗУВАТИСЬ?
Порад може бути безліч. Однак спершу потрібно дослідити, що стоїть на заваді самоорганізації? А обов'язково щось стоїть.
Наприклад, небажання займатись тим, чим займаєтесь. Як у Вас із цим?
Далі. Можуть впливати сильні хвилювання та переживання з якоїсь життєвої та навіть робочої ситуації. Якщо подивитесь у цей бік, то що можете помітити?
Ось це окремий аспект
цитата:
Як себе організувати в діяльності, коли нема керівництва.
Тобто Ви звикли нормально працювати під НАГЛЯДОМ і КОНТРОЛЕМ. А якщо "кішка з хати, то миші починають бешкетувати". Це про Вас?
Якщо так насправді і є, то варто розбиратись з Вашою мотивацією як такою, а також з узвичаєною моделю сприймати начальника як сильну батьківську фігуру, коли лише її присутність стимулює Вашу активність.
цитата:
Таймер? Робити кожен день трошки?
Здається, що Ви настільки обізнані в цій сфері, що можете самі роздавати поради бажаючим. Але чомусь їх не використовуєте для допомоги собі. В чому тут може бути причина?
психолог онлайн
Важно понимать, для чего вы что-то делаете. Потому что если цели не ваши, а навязанные кем-то, то и делаться особо ничего не будет. Ищите для чего вам нужно сделать то или иное действие, какая будет выгода для вас. Я не про материальную выгоду, а в целом.
Ну и разбирайте свои задачи на маленькие кусочки. Не ставьте глобальные цели, которые вы можете достигнуть через пару лет. Ставьте на день/неделю/месяц и так потихоньку шаг за шагом и будете продвигаться
психолог онлайн
цитата:
Як мoтивувaти cебе?
А яка взагалі була і є мотивація саме в цій діяльності? І що це за діяльність?
Бо спочатку треба розібратися в тому, що є.
А потім вже з тим, чого не вистачає і чому.