Не можу прийняти рішення
Вітаю! Питання можливо не дуже серьйозне, але воно мені не дає спокою. Я вже давно хочу завести собаку. Обрана порода, стать, вирішено де вона буде спати, їсти, хто , як і коли буде гуляти. Передивилася безліч відео про дресуру. Поруч є майданчик, і дресерувальний центр, з кінологом є попередня домовленість . Є ветеринар, якому я довіряю, бо все життя у мене кішки. Є гроші на корм і виховання. Немає машини і будинку - це єдине, що за думкою експертів з інтернету дуже треба для доволі великого собаки. Питання в тому, що я не можу наважитися. Як зрозуміти - це здоровий глузд чи я просто, як завжди боюся? В мене життя пройшло по принципу - жил дрожал и умирал -дрожал.
Багато чого не зроблено із-за страху , що не вдасться, не зможу, не зможу краще за всіх - то не треба і братися. Допоможіть будь ласка розібратися.
Питання від: ; Вік: 53

психолог онлайн
Доброго вечора!
Добре, що Ви звернулися по допомогу на форум. Як то кажуть "Ми відповідальні за тих, кого приручили." Завести собаку - непросте та відповідальне рішення, яке потребує часу на рефлексію та підготовку до появи вдома улюбленця.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, історію Вашої тривожності. Чого саме боїтеся, і коли вперше усвідомили себе тривожною людиною? Як Вам давалося прийняття інших життєво важливих рішень?
Ви пишете, що у Вас раніше були лише кішки. А як Ви наважилися завести кішок? Чи були такі саме страхи і сумніви, що і з собакою? Якщо так, то чи виправдалися вони? Якщо ні, то в чому для Вас принципіальна відмінність між ситуаціями, коли Ви заводите кішку та собаку?
психолог онлайн
"Як зрозуміти - це здоровий глузд чи я просто, як завжди боюся?" - мені здалося, що це здоровий глузд. Адже, дійсно, немає приватного будинку, і собака не зможе розвиватись належним чином. Але дуже хочеться собаку. Дитяче бажання сперечається з холодним розумом.
психолог онлайн
Думать и все взвешивать это хорошо и признак того, что вы ответственный человек.
Что вас смущает, не совсем поняла? Вы хотите большую собаку и думаете, что ей в квартире плохо будет?
Или о чем переживаете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358453 для Марія Радченко
Тривожна я скільки себе пам'ятаю. Прийняття будь-яких важливих рішень дається нелегко. Але, якщо рішення вже прийнято, то все стає легко і чудово. Кішок заводити легко - вони завжди і скрізь є. Або саме прийшло під двері, або хтось підкинув - ну ви зрозуміли ::smile::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358454 для Тетяна Артеменко
Вітаю! Чому собака не зможе розвиватися? В квартирі вона буде тільки спати , істи і спілкуватися зі мною і іншими членами родини. Гуляти вона буде на вулиці.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358455 для Валентина Михайловна
Думаю, що не впораюся, бо не маю досвіду. не вистачить сил, щоб навчити бути слухняною.
психолог онлайн
Вы можете взять консультацию у кинолога относительно породы, которую хотите.
Да, есть породы, которые не для новичков и это нужно понимать.
психолог онлайн
Доброї ночі!
цитата:
Багато чого не зроблено із-за страху , що не вдасться, не зможу, не зможу краще за всіх - то не треба і братися.
Питання, як на мою думку, зовсім НЕ про собаку, а про ПЕРФЕКЦІОНІЗМ, який завжди є результатом специфічного виховання батьками, уоли майже всі результати та досягнення дитини ЗНЕЦІНЮЮТЬСЯ і в дитині формується НЕВПЕВНЕНІСТЬ у власних силах, постійні сумніви та вагання, бажання змагатись з іншими та бути КРАЩОЮ.
В результаті людина проживає НАЙнещасніше життя, так і не навчившись насолоджуватись життям та власними досягненнями, з перманентним розчаруванням.
В принципі Ваше питання - це повноцінний запит на психотерапію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358485 для Павел Леонидович
Дуже дякую за вашу думку. Але чи ви зараз не знецінили мої досягнення , моє життя і мої відчуття від нього? так, перед тим, як щось робити я звикла вивчати "матчасть". Можливо тому в мене і живуть тварини по 20 років, хоча і не знають радості материнства (стерилізовані) і щастя вільного вигулу (не виходять з квартири). Я геть не розуміюся на психології, я спеціаліст в іншій сфері , але коли все поянюють впливом батьків , які давно померли , або взагалі якихось пра..пра..пра.. - то трохи дивно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358464 для Валентина Михайловна
Було вже декілька консультацій. Кінологи не бачать проблеми - головне бажання власника. Виховує не наявність будинку, вольєру, ціпка і т.п - виховує людина, яка має досвід, або готова його набувати. Я готова працювати з кінологом, купляти онлайн курси і т.п.
Основна проблема напевно в тому, що я постійно читаю всілякі форуми власників і ніяк не можу прийняти рішення.
психолог онлайн
Ви запитуєте - "Чому собака не зможе розвиватися?". Не питайте в мене цього. Це Ви запитайте у собачників, які Вам рекомендували приватний сектор. Вони Вам краще розкажуть. І я це не вигадала, я просто взяла це з ваших слів, де Ви самі казали, які поради Вам давали собачники. Я не придумала від себе нічого нового. А Ви зараз пробуєте мені заперечити. Я - не собачник. Я лише процитувала вас
психолог онлайн
Похоже вы все же сейчас приняли решение - вы не готовы к собаке и не справитесь с воспитанием. Возможно так и есть. Возможно нужно больше знаний или другая порода.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358492 для Тетяна Артеменко
Якщо чесно, я вирішила, що ви даєте пораду , як спеціаліст, який знається саме на собаках. бо в моєму дописі немає нічого про розвиток - може я збираюсь брати не щеня, а дорослу особину. І питання я задала не для того, щоб заперечити, думала ви дасте мені розширену відповідь про розвиток собак. Вибачайте, якщо неправильно вас зрозуміла.
психолог онлайн
Тут же сайт не собачників, тому я нічого не скажу про собак (бо не знаю). Я довірилась Вам, вашим знанням, які Ви отримали від собачників про те, що собаці нібито потрібен приватний сектор - так вона буде краще розвиватись. (Коли я говорила "розвиватись", я не мала на увазі щеня, я мала на увазі будь-яку собаку, бо живій істоті у будь-якому віці потрібен розвиток). Тобто, Ви погарячкували про приватний сектор? насправді він не потрібен великій породі собак? Я ж не спеціаліст, я довіряю ВАМ. Якщо приватний сектор не потрібен, то підтримую вже іншу вашу думку - НЕ ПОТРІБЕН. А раз не потрібен, значить, то й обговорювати нема чого. Ну, тоді питання знімається. Звісно, в такому випадку БЕРІТЬ СОБАКУ, НЕ СУМНІВАЮЧИСЬ. Квартири вистачить, як Ви самі написали. Дім і двір їй не потрібен. Нарешті ми досягли згоди
психолог онлайн
цитата:
Дуже дякую за вашу думку.
Будь ласка. Але це НЕ ТІЛЬКИ моя думка, але й досвід роботи 25 років. Ваша ситуація для мене - типова. Ананкастна поведінка є наслідком не тільки вродженних особливостей, але й хоча б частково і виховання. І батьки людей з подібними до ваших проблемами майже завжди мали нарцисичну природу, що й проявлялося в знеціненні досягнень дитини. Це я так вам, для загального розвитку, кажу. Ну й іншим, хто буде читати це питання може стане в нагоді.
цитата:
Але чи ви зараз не знецінили мої досягнення , моє життя і мої відчуття від нього?
Взагалі аж ніяк цього не робив. Ви з цим прекрасно справляєтесь і без мене. Безпідставне звинувачення, як прояв захистної агресії - від неспроможності визнати власні психологічні проблеми.
цитата:
так, перед тим, як щось робити я звикла вивчати "матчасть".
Це банальне виправдання власних страхів не бути КРАЩОЮ, що і є проявом ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ:
цитата:
Багато чого не зроблено із-за страху , що не вдасться, не зможу, не зможу краще за всіх - то не треба і братися
А потім виправдати те, що заважає жити, умовно позитивними наслідками, які безумовно присутні:
цитата:
Можливо тому в мене і живуть тварини по 20 років, хоча і не знають радості материнства (стерилізовані) і щастя вільного вигулу (не виходять з квартири)
Хвала перфекціонізму!)
Мабуть це завдяки саме йому так? Ну тоді хай залишається, вірно?) Тим більше, що й працювати над цим складно і боляче емоційно. Навіщо ж?!
цитата:
Я геть не розуміюся на психології, я спеціаліст в іншій сфері
То може є сенс прислуховуватись до тих, хто багато років працює в цій галузі і довго консультує на цьому сайті?
цитата:
коли все поянюють впливом батьків , які давно померли , або взагалі якихось пра..пра..пра.. - то трохи дивно.
Вони то давно померли, але ж свій внесок в дитину встигли зробити, а для дитини батьки - АВТОРИТЕТ і вона їх виховання запам'ятовує на все життя. Ось як ви. Тому й не дивно. А навпаки - цілком закономірно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358553 для Павел Леонидович
Дякую тим, хто зробив цей ресурс за наявність форуму! Тим , хто думає і вміє аналізувати - це прекрасна можливість не помилитися у виборі спеціаліста, якому довіряєш свої думки і ментальне здоров'я. ::smile::