Гроші
Всім добрий вечір.
Порадьте, будь ласка, що робити, якщо ніяк не можу знайти роботу та заробляти гроші, а дуже потрібно, бо ж навіть не можу оплачувати свої потреби, залежу від чоловіка фінансово, але по-перше він на всю сім'ю вдосталь не може сам заробити, і відповідно накопичуються невирішені проблеми та стає все важче, по-друге сам факт залежності і неспроможності пригнічує. Я відчуваю своє становище так, ніби немає взагалі для мене варіантів ніяких. Хоча вірю що завжди можна знайти рішення, просто треба більше постаратися. До війни непогано заробляла на смм, щоправда це було не те що мені хочеться. Але через війну співпраці припинилися і нові не знайшла. Були проекти, з яких чомусь виходило заробляти дуже мало величезними зусиллями, і зрештою припинила з ними працювати. Зараз мені б хотілося пройти навчання в більш цікавих для мене професіях, якраз наприклад стати коучем або/і психологом, психотерапевтом та допомагати людям. Знаю що на це навчання потрібно чимало коштів до того, як я зможу практикувати. І з одного боку потрібно прямо вже кошти на життя, а з іншого на те щоб отримати освіту та могти розвивати кар'єру вже в цікавій мені сфері. І це зараз здається для мене неосяжним. Я не бачу варіантів що я можу зробити. Підкажіть, будь ласка, які можуть бути варіанти вирішення проблеми. Дякую за увагу до мого запитання.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
цитата:
Зараз мені б хотілося пройти навчання в більш цікавих для мене професіях, якраз наприклад стати коучем або/і психологом, психотерапевтом та допомагати людям.
Для того, щоб стати психологом, треба закінчити психологічний факультет будь-якого з акредитованих ВИШів. Зараз повною освітою вважається вже освіта бакалавра, тому після четвертого курсу вже можна йти працювати і/або здобувати післядипломну освіту психотерапевта деяких напрямків, якщо на магістратуру не хочеться.
Коучами часто стають і без психологічної освіти, але такий фах теж бажано мати як додаток до неї, аніж без неї. Бо психологи без освіти - це часто головний біль психологів з освітою та їх потенційних клієнтів.
Якщо у Вас уже є якась базова вища освіта (бакалавр), можна піти на магістратуру з психології. Але перед цим доведеться здавати іспити з профільних предметів які Ви, імовірно, не вивчали. Плюс, в такому випадку втрачається великий пласт теорії з деяких предметів, наприклад, клінічної психології. Щоб компенсувати це, можна буде пройти психіатричну пропедевтику в рамках освіти психотерапевта (вона для всіх психотерапевтів бажана).
Після магістратури (або під час неї) в принципі можна закінчити курси в одному з психотерапевтичних напрямків. Вони платні і тривають декілька років, плюс потрібне постійне підвищення кваліфікації (супервізія, інтервізія, особиста терапія), що теж не безкоштовно.
Також є лікарі-психотерапевти і "лікарі-психологи" (у нашій країні так називається спеціальність клінічного психолога). На них навчаються на медичних факультетах, теж багато років. Лікар-психотерапевт відрізняється від психолога-психотерапевта тим, що пройшов повну медичну освіту (частіш за все - на психіатра), а потім ще закінчив ті самі курси в одному з напрямків терапії (психоаналіз, КПТ, гештальт, тощо). І тим, що має право ставити діагнози та виписувати пігулки (на відміну від людини з психологічною освітою).
Лікар-психолог від звичайного психолога (спеціальність 053 психологія) відрізняється тим, що має право працювати клінічним психологом в лікарнях.
Сподіваюсь, Вам була корисна ця інформація. Якщо Ви після цього лонгріду не полишили мрію здобувати освіту в ноаому напрямку, то можу порекомендувати підшукати якусь роботу на перший час, щоб не залежати матеріально від чоловіка, мати можливість закривати базові потреби і відкладати на навчання.
Плюс, можна звернутися до психолога, за професійною орієнтацією та аналізом Вашої мотивації допомагати людям. Щоб допомагати людям, треба спочатку допомогти собі, щоб не закривати підсвідомо власні потреби за рахунок клієнтів. Удачі!
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечера!
А какое у вас образование?
Какие навыки уже есть?
В чем ваши сильные стороны?
На психолога это и образование нужно - и деньги. А еще время и опыт.
На психолога лучше попутно учится. То есть это займет не один год.
А вам сейчас уже нужна работа.
Поэтому нужно найти свои сильные стороны и на них опираться.
И подобрать профессию или бизнес.
Или для начала - просто пойти туда, куда есть возможность.
Поспрашивать друзей знакомых.
Может ктото, сможет помочь вам с трудоустройством.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361627 для Марія Радченко
Дякую за таку детальну інформацію! Я хочу стати саме психологом-психотерапевтом, кпт, психоаналітиком, тфп. (Не лікарем щоб виписувати препарати, а саме проводити психотерапію). Приблизно розумію що потрібно в плані навчання у вузі, навчання за психотерапевтичним напрямком і обов'язкової особистої терапії та супервізії, по часу, зусиллях і коштах. Тому постає питання де вже брати гроші як на навчання, так і на життя, до того як здобуду професію і зможу почати практику. За клієнтів я спокійна, бо знаю що в процесі навчання і обов'язкової особистої терапії свої потреби пропрацюю (сподіваюсь)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361630 для Ірина Миколенко
Я навчалась на мед.психолога, але пішла в декрет і тоді вже сама проходила курси по смм та працювала в цій сфері. Але бачу що в мене зовсім немає прагнення розвиватися в смм і підвищувати свій рівень, ця сфера тепер викликає в мене нудьгу і апатію.
Крім смм, є навички в продажах.
Моя сильна сторона — спілкування з клієнтами, можу вислухати, чітко зрозуміти потребу людини, домовитися, легко ладнаю з "проблемними" клієнтами, (були такі випадки) зазвичай після спілкування зі мною такі люди які почали діалог з горою претензій і вибухом агресії заспокоюються і приходять в рівновагу до спокійного розуміння ситуації, я можу не конфліктуючи спокійно і послідовно донести інформацію.
Так, мені потрібна зараз робота або бізнес. Щодо допомоги знайомих — мені якось страшно підвести інших людей. Наприклад я могла б спробувати себе в невеличкому власному торгівельному бізнесі. Грошей для вкладень немає своїх. Попросити в борг — розумію що ризик і не знаю чи в мене точно щось вийде, чи позичу і не зможу віддати. Стояти на місці теж не можна, бо так я ніколи не реалізую себе і буду проблемою для сім'ї бо постійно треба гроші і прямо вже. Я не знаю куди мені піти зараз, + поки що живемо в маленькому місті і офлайн майже нічого нема, закладів де можна працювати
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
"зазвичай після спілкування зі мною такі люди які почали діалог з горою претензій і вибухом агресії заспокоюються і приходять в рівновагу до спокійного розуміння ситуації, я можу не конфліктуючи спокійно і послідовно донести інформацію."
Значит вы кризис менеджер!
Нужно подумать, где еще можно применить этот навык.
Работать на телефоне - в любой службе на горячей линии.
( туда обычно звонят люди, которые чемто недовольны, и у которых проблемы по разным вопросам)
А вы умеете выслушать и успокоить. Снизить раздражительность.
"офлайн майже нічого нема" - тогда поищите онлайн, в интернете.
А что вообще ваш муж говорит про вашу ситуацию?
Поддерживает ли он вас?
Щедрый ли он?
И как вы распределяете финансы? ( первостепенность нужд и потребностей)
Умеете ли ими правильно управлять? ( тратить и копить )
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361636 для Ірина Миколенко
Дякую за підказку, пошукаю може є вакансії онлайн на таку посаду. Уявила, ідея такої роботи мене надихає, я б відчувала себе корисною.
Чоловік не щедрий, а скоріш навпаки. Жадібність це як природня риса в нього, і щодо грошей, і щодо уваги, підтримки. Зате він ощадливий, стабільний, надійний, стратегічний, і цим підтримує сім'ю коли в мене труднощі. Я знаю що в плані того щоб вижити на нього можна покластися. (Але хотілки і мрії він здійснювати мені не буде 😁) Коли в мене були норм доходи то ділили витрати навпіл, коли в мене був більший дохід то мої кошти вкладали в крупні покупки (авто, побутова техніка, поїздки). Просити в нього гроші на те що передбачає ризик (бізнес, навчання яке не зразу окупиться) я не можу бо знаю що для нього це прям болюча тема.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Марія Радченко
Доброго дня! Щиро спічуваю вам, я теж проходила такий період в житті як і більшість людей. Перед вами стоїть задача - вкластись в себе як в дорогоцінний проект. Навчання на психотерапевта - саме така історія. Ви весь час будете витрачати на себе, в свій розвиток як грошима так, і ресурсами душі. Це як дати своїй внутрішній дитині найкраще і не відмовити їй. Це ваша задача опікуватись внутрішньою дитиною, не чоловіка. Подумайте про це з натхненням! Утримувати зв’язок з бажаннями і йти за ними важливо.
Відсутність грошових ресурсів пов’язана з самоцінністю та самооцінкою. Ви ж і в професію психолога хочете піти, бо там це пропрацьовується. Тому зараз сфокуйсуйтесь на цій темі - самоцінності. Як ви до себе відноситесь? Чого ви варті? Як себе оцінюєте і чи є відчуття цінності вне залежності від обставин.
Ви зараз охоплені страхами, сумнівами і розгубленістю. Це нормальні стани перед невизначеністю та початком нового. Їх треба прожити, не застряючи в них. Важливо розписати великий план на маленькі кроки. Я працювала на різних підробітках щоб оплачувати всі свої психологічні навчання, але я ні разу про це не шкодую. Я розуміла мету і падала, і вставала, крокуючи до неї. Ви можете бути помічником психолога для початку чи знайти заробіток тимчасовий, який дозволить паралельно вчитись. Чи є у вас підтримка в колі друзів і рідних людей? Можливо є реалізовані психологи і вони б поділились досвідом і добрим словом.
Також рекомендую вам асоціативний тест Юнга. Напишіть до слова робота/реалізація 16 ваших асоціацій, з чим це зв’язано у вас. Далі об’єднайте 1 і 2 асоціацію і дайте їй спільне визначення, 3 і 4 також і т.д. На початку буде 16 слів, після першого об’єднання 8, далі 4, далі 2 і в кінці одне. Ця методика дозволяє зануритись у власне несвідоме і подивитись що стоїть за різними темами насправді.
Бажаю вам сміливості, впевненості та творчої реалізації вашого потенціалу🪷
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня!
цитата:
Підкажіть, будь ласка, які можуть бути варіанти вирішення проблеми.
Варіант один. Як писав І. Франко - "лупати свою скелю." Щоправда, для цього потрібно знайти свою скелю.
цитата:
Реалістично, якщо насправді бажаєте і відчуваєте в собі справжній потяг(!) Але...
"спочатку гроші, потім стільці". Спочатку робота/діяльність, що дає фінансовий ресурс.
Потім навчання, власна терапія, спеціалізація... і нарешті власна практика.
цитата:
Перший варіант - поставити собі питанння, що відбувається в моїх відносинах з роботою і зароблянням грошей?
Наступні варіанти після з'ясування картини з першим.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361636 для Ірина Миколенко
До речі, дякую за запитання щодо пріоритетів в розподілі фінансів. Я зрозуміла що отут теж є в мене проблема, бо активно задумуюсь про навчання по професії саме зараз, коли грошей на це немаю, депресую і розумію як гарно було б мати справу життя, кар'єру і бути корисною. А в періоди коли є фінанси, і могла б собі оплачувати освіту, то все витрачала на потреби сім'ї, і питання навчання в мене стояло десь далеко, з думкою що можна поки потерпіти і все буде потім
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361659 для Алла Володимирівна
Дуже Вам дякую за підтримку і що поділились своєю історією, мені дуже цінно, відчуваю глибоке розуміння.
Так, з самооцінкою, самоцінністю в мене є нюанси, розумію зв'язок. Так, я продаю "себе" за 5 копійок, і тут явно проблема, бо зливаю ресурси, бо перепрацьовую, вигораю і зрештою нічого не можу собі дозволити, а потім взагалі не можу себе змусити до роботи, тут є над чим працювати.
Щодо знайомих психологів є чудові люди серед колишніх викладачів, є мої колишні однокурсники, які вже практикують. До речі мені дуже подобається ідея побути помічником психолога паралельно з навчанням. Тепер згадую що вже бачила такі приклади, але себе в такій ролі чомусь не уявляла.
Дякую за тест, якось його робила по інших питаннях, він мені дуже цікавий, з ним і те що здогадувалася, і неочікувані речі появляються.