Постійне почуття тривоги і невпевненості в собі.
Постійне почуття тривоги, що я роблю щось не так, боюся помилок, боюся починати щось нове, або починаю але не впевнено. Не можу зробити щось сама, до поки з кимось не пораджусь. Страх, що щось не вийде. Приходжу додому з роботи, в думках що потрібно багато чого зробити, тривога, але через тривожний емоційних страх ніяк не можу нормально зосередитись на роботі. Зриваюся на рідних, бо коли хочу побути одна, вони задають багато питань, хочу підтримки з їхнього боку, але її нема а без неї, я сама нічого зробити не можу, без численних порад від когось.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Тут потрібно детально розглянути ваше дитинство. Тому рекомендую індивідуальну консультацію.
Бережіть себе.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрый вечер, Ирина!
Вы говорили родным, что Вам нужна поддержка? Какой поддержки Вы бы хотели? Может Ваши родные думают, что их советы Вас поддерживают, и лучше всего проговорить, что Вам подходит в качестве поддержки, а что нет.
цитата:
що я роблю щось не так, боюся помилок, боюся починати щось нове, або починаю але не впевнено.
Чего Вы боитесь? что может произойти, если Вы ошибетесь?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрый день, Ирина!
Тревога-эмоция, которая направлена всегда в будущее, что там будет что-то происходить с чем Вы можите не справиться. В терапии можно найти источник тревоги, а также самый полезный способ обходиться с ней.
Дополнение от автора
Боюся поганого результату від свої роботи, від того що зроблю щось не так, або щось не вийде. До прикладу я рекламодавець створюю рекламу в соц мережах, мені потрібно шукати клієнтів писати їм, але в мене присутній страх, я боюся скандальних клієнтів.
психолог онлайн
С этой неуверенностью и тревогой лучше обратиться и поработать с психологом или психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго вечора.
цитата:
Зриваюся на рідних, бо коли хочу побути одна, вони задають багато питань, хочу підтримки з їхнього боку, але її нема а без неї, я сама нічого зробити не можу
Які у Вас стосунки з рідними? Чи вони часто критикували Вас у дитинстві?
Чи були у Вашому житті випадки, коли Ви робили щось, не звертаючись за порадою?
цитата:
До прикладу я рекламодавець створюю рекламу в соц мережах, мені потрібно шукати клієнтів писати їм, але в мене присутній страх, я боюся скандальних клієнтів.
Що трапиться, якщо Вам попадеться скандальний клієнт?
Конфліктів с ким, окрім клієнтів, Ви уникаєте?
Дополнение от автора
Стосунки з рідними в міру нормальні, але завжди була присутня критика з їхньої сторони, або ж вони просто мовчали. Часто в дитинстві мама з татом гучно сварились, були крики,агресія, я думаю, тому зараз я боюся скандальних людей.
Дополнение от автора
Ні, я завжди звертаюся за порадами, якась така погана якість в мені, що без порад я сама нічого зробити не можу.
психолог онлайн
Можливо, у Вас є переконання, що без порад нічого зробити не можете. Але Ви, певно, приймали якісь елементарні життєві рішення (на кшталт випити чай або каву, що одягнути, куди піти, з ким спілкуватись, чи звернутись до психолога, тощо) самотужки, не помічаючи цього.
Приймаючи ж якісь важливі глобальні рішення, нормально радитись з іншими людьми. Питання в тому, наскільки їхня думка впливає на Ваш вибір? Чи заважає Вам, коли Ви не отримуєте схвалення своїх дій від оточуючих?
Коли батьки багато критикують свою дитину, у дитини може сформуватись невпевненість у собі і своїх силах. Звідси витікає потреба спиратись на думку інших людей, перш ніж щось зробити.
Із цією проблемою, а також зі страхом агресії і скандалів краще за все звернутися на індивідуальну консультацію до психотерапевта у Вашому місті.