Як полюбити свою зовнішність?
Доброго дня. Мені не подобається моя зовнішність. Ні обличчя, ні фігура. Ці комплекси заважають мені виходити між люди і спілкуватися з ними. Мені завжди здається, що я не приваблива, не красива. Я без косметики не можу вийти на вулицю, бо тільки з нею відчуваю себе хоча б трішки впевненішою. В мене риси обличчя дуже строгі, гострі. Для навколишніх я виглядаю зла, самовпевнена, хоча насправді це не так. Я рідко посміхаюся , тому що посмішка моя теж мені не подобається
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня, Оксано.
Коли у Вас почалось невдоволення власною зовнішністю? Чи критикував хтось у минулому те, як Ви виглядаєте?
психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Здравствуйте! Вам не нравится ваша внешность, и спрашиваете вы: «Як полюбити свою зовнiшнiсть?». Добро.
Смотрите, процесс формирования хорошего отношения к самой себе и к своей внешности, своему телу в частности - это некоторое формирование привычки не ругать, не стыдить, не винить себя, а хвалить, поддерживать и поощрять. Как это сделать? Обратиться к психологу или психотерапевту в индивидуальную терапию, запастись терпением и работать над формированием доброго отношения к самой себе. Вначале вас будет поддерживать и поощрять психотерапевт и замечать вам (говорить), где и в каких ситуациях вы себя ругаете. И постепенно вы начнёте сами себя хвалить, поддерживать, поощрять и любить.
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Оксано,доброго дня.
Необхідно обирати психолога та йти в індивідуальної терапію.
Змінювати відношення до себе, зрозуміти свою цінність, прийняти себе, дійсно полюбити.
Все можливо, головне не ховати ці комплекси в собі а подивитися їм в очі і змінити життя.
психолог онлайн
Доброго дня, Оксано. Питання краси дуже суб'єктивне і тісно пов'язане з тим, що ми вважаємо привабливим,а що - ні, що є для нас ідельним образом та чому він саме такий. Дуже часто через порівняння свого образу - реального чи уявного - з ідеальним з'являється невдоволення собою, відчуття провини та невпененості. У цьому контексті може бути корисним розглянути в роботі з психологом уявлення про образ себе, про необхідність наслідувати чи порівнювати себе з іншими чи ідеальною варівцією себе.
психолог онлайн
Здравствуйте Оксана.
Как вы себя не любите? - вы это делаете мыслями!
Ваша задача делать выбор в сторону правильных мыслей.
2. кто то красивый или нет -- это не факт, это выбор, это решение. Я не красивая. Я красивая.
Чёрный квадрат Малевича красивый или нет?
3. Обратите внимание на людей, которые по вашему мнению не красивые, но любят себя, у которых хорошая самооценка. Понаблюдайте за ними, поизучайте их, проанализируйте как они это делают.
Это если очень коротко. Лучше работать с этой темой с психологом. Если хотите пробовать сами, изучите всю информацию которую найдёте об этой теме, применяйте на себе, пробуйте.
Дополнение от автора
Дуже дякую всім, хто відреагував на моє питання. Чи консультує хтось з психологів в режимі листування?
психолог онлайн
Чому не бажаєте взяти онлайн сесію?Це набагато ефективніше..
психолог онлайн
Обращайтесь.
психолог онлайн
Консультирую и через переписку. Если готовы начать, пишите, обсудим детали консультаций.