Як полюбити себе?
Доброго дня.
Я відчуваю, що не люблю себе, не сприймаю і не поважаю, слабкий характер, що не має сил до певних дій чи вчинків, але підсвідомо розумію, що можу це зробити, але ніби є якісь двері, які не хочуть випускати це на зовні, і мене це турбує. Я хочу змінитись, впершу чергу для себе, тому що мені це потрібно, а потім для оточуючих, щоб сприймали мене серйозно і поважали.
Питання:
1)Що мені потрібно робити?
2)Як побороти невпевненість?
3)Як змінити себе?
Дякую за увагу.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброе утро!
Обычно такие вопросы выносят в терапию, потому что они имеют более глубокую природу. Какие у Вас отношения с родителями? Вы так всегда себя чувствовали или после чего-то?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Діма, доброго времени суток!
цитата:
1)Що мені потрібно робити?
Выбрать специалиста и поработать с психологом. Вопросы для проработки: самоценность, самооценка, аутентичность.
цитата:
2)Як побороти невпевненість?
На чём она основана? По какой причине, в каких обстоятельствах Вы чувствуете себя неуверенно. Но это тоже вопрос для работы с психологом.
цитата:
3)Як змінити себе?
Узнать и принять себя, полюбить, найти и утвердиться в аутентичных принципах, установках, целях, желаниях.
Дополнение от автора
Ольга Володимирівна
З батьками в мене хороші стосунки, скандалів не має, але вони не розуміють того, чого я хочу.
Наталя Павлівна
Невпевненість у тому, що я не зможу щось зробити, прийняти рішення, відпустити щось, і в тому чи буде щось взаємне після моїх дій.
психолог онлайн
цитата:
на чём основана эта неуверенность?
психолог онлайн
Наталія Крилова
В чем именно у Вас непонимание с родителями? Вы говорите, что они Вас не поддерживают , а это очень важно в принятии решений . Есть ли в Вашем окружении друзья, которые могут поддержать ?
Дополнение от автора
Наталя Павлівна
На тому, що не хватить сил для цього, взяти себе в руки і зробити це, бар'єр який не дозволяє цього зробити.
Ольга Володимирівна
Ну в мене є цілі, яких би я хотів досягти, але вони їх не підтримують, вони кажуть, що мені це не потрібно.
Друзі є, підтримують.
психолог онлайн
Доброго дня! Ваші відповіді досить загальні, без більшої конкретики навряд чи можливо дати якусь пораду. Вам всеж краще звернутись за індивідуальною консультацією. Тим більше, що такі питання потребують більш глибокої роботи, а не просто набору порад.
психолог онлайн
цитата:
Друзі є, підтримують
Было бы хорошо Вам разобраться с этим со специалистом в терапии. Очень жаль, что Ваши родители не поддерживают Вас, это могло придать Вам уверенности, но Вы пишите, что друзья Вам это дают.
Дополнение от автора
Ольга Володимирівна
Та потрібно розібратись, без сумніву. Але і друзі не всі розуміють і підтримують, кажуть просто забути або забити і все.
психолог онлайн
"Я відчуваю, що не люблю себе, не сприймаю і не поважаю, слабкий характер, що не має сил до певних дій чи вчинків, але підсвідомо розумію, що можу це зробити, але ніби є якісь двері, які не хочуть випускати це на зовні, і мене це турбує. Я хочу змінитись, впершу чергу для себе, тому що мені це потрібно, а потім для оточуючих, щоб сприймали мене серйозно і поважали."
Возможно, что Вам что-то мешает, как Вы говорите, что Вы все понимаете. Какие двери Вам не открываются? Какие есть мысли по этому поводу?
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "З батьками в мене хороші стосунки, скандалів не має, але вони не розуміють того, чого я хочу". Відсутність скандалів ще не є запорукою гармонічних стосунків. Як правило, коли у дорослої людини не вистачає сил на конкретні дії, є певна інертність, - в дитинстві могли були випадки надмірного контролю з боку батьків, прикладів такої собі авторитарної батьківської поведінки... Коли батьки, через надмірну любов до дитини, намагалися її абсолютно від усього захистити...Тоді у дитини підсвідомо закладаються певні установки, які в дорослому віці "блокують" активність та всілякі наміри діяти самостійно... Як на мне, це саме те, що Ви відчуваєте і що ніби Вас тримає, не дає рухатися вперед... І,якщо Ви дійсно хочете кардинально змінити себе і своє життя, потрібна робота по внутрішній трансформації, яку краще все ж робити разом із психологом... Бо потрібний погляд іззовні...