Невроз, ОКР, Дисморфофобія
Доброго дня.У мене окр зв'язаний з дисморфофобією.Майже кожнго ранку, прокидаючись, у мене думки що я худий, певна група м'язів недостатньо прокачена, проблемна шкіра і так далі. Дискомфорт коли дивлюсь на себе в дзеркало. Шукаючи причини, чому мені так погано, постійна тревога, тошнота, головокружніння депрессія, я від 16 років не помічав що причина того всього - якраз ці думки, а все інше - просто змінення домінанти, щоб відволіктись.
Виходячи з дому у мене є ноти соціофобії, думки що мене оцінюють не покидають мене. Але, якщо я такий не ідеальний, значить потрібно зкрити це. Тому я поводжу себе ідеально, щоб зкрити свої недоліки.
Обсесії у мене появились ще задовго до випадку,яке змінило моє життя (випадок з курінням трави, який привів мене до неврозу) У років десь 13-14 я почав їх помічати але відносився до них нормально, думаючи що це просто комплекси. Постійна думка, що я худий, змушувала постійно поправляти мою футболку біля вирізу на шиї, тому що думав, якщо виріз не спадає - значить я не є худим.
Так продовжувалось до 8 класу,а потім стався цей невроз, і постійна тревога, яка тягнеться до тепер.
Я швидко набирав вагу, поправився на 20 кг за 3 місяці. Все б мало бути ок, але самобичування біля дзеркала продовжувались. Постійно думалось що я виглядаю якось не так. Дивлючись одну передачу, я зрівнював себе з один ведучим, вважаючи що моя трапеція не така як у нього, не достатньо розвинута, тому я ставав біля дзеркала, розглядуючи себе, тим самим наганяючи тревогу.
Пішовши в зал, я накачався, змінив своє тіло але легше не ставало, я і далі думав шо за якісь деталі мене ніхто не сприймає і всі критикують.
Завдяки курсів по кпт, я зрозумів що вся причина якраз у цьому.
Як з цим справлятись далі? Чи є тут спеціалісти які мали досвід у такому? По скайпі,нажаль немає змоги працювати.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрый день!
цитата:
У мене окр зв'язаний з дисморфофобією.Майже кожнго ранку, прокидаючись, у мене думки що я худий, певна група м'язів недостатньо прокачена, проблемна шкіра і так далі. Дискомфорт коли дивлюсь на себе в дзеркало.
Скажите, кто Вам поставил диагноз? Вы обращались к врачу психиатру? Какие у Вас отношения с родителями? Они знают о Вашем состоянии?
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Добрий день, George.
цитата:
Ставити психіатричні діагнози має право лише психіатр, а Вашими припущеннями Ви лише ставите на себе "ярлики", які можуть навіть погіршити Ваш стан. Моя рекомендація - зверніться для діагностики до психіатра + паралельна робота з психологом-психотерпевтом.
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Доброго дня! Дуже добре, що на сьогоднішній момент Ви вже усвідомили, що справа не стільки у Вашій зовнішності, скільки у Вашому внутрішньому стані. Тобто, по мірі того, як Ви будете внутрішньо змінюватися, ставати більш самодостатнім, психологічно стійкішим, зміниться і сприйняття себе та реакції на оточуючий світ... Прискіпливе, хворобливе ставлення до своєї зовнішності, як правило пов'язане із неправильно вибудованим світоглядом, коли на перше місце ставиться фізіологічне, суто матеріалістичне сприйняття себе як індивіда. Тобто, іде така собі "зацикленість" на собі та своїй значущості і первинності его... Потрібна повна трансформація внутрішніх установок, щоб "відірватися" і перенести точку опори на цінності, які допоможуть гармонічному сприйняттю себе та оточуючого світу...
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Здравствуйте, George.
Обратитесь за помощью к психиатру и на индивидуальную психотерапию.
С подобными запросами работают большинство психотерапевтов. Способы работы и подходы могут быть разными, но эффективность зависит в большей степени от квалификации психотерапевта, чем от подхода в котором он работает.
Если вы не готовы работать онлайн, найдите специалиста в своем городе. На этом сайте вы можете во вкладке "поиск психолога в Украине" вы можете выбрать ваш город и сайт предложит вам список специалистов работающих в выбранном городе.
психолог онлайн
George, доброго времени суток!
Вы совершенно правы, проблема не во внешности, а в неврозе. Даже если Вы сделаете себе идеальной фигуру - невроз обратит ваше внимание на что-то другое и Вы всё равно будете себя мучить. Разбираться нужно с первопричиной невроза - страх осуждения\наказания\отвержения - нелюбовь к себе. Чаще всего это формируется на родительском контроле, критике, насмешке... Это нужно найти и проработать.
Посмотрите специалистов из своего города и поработайте с психологом. Здесь на сайте можно найти профессионалов из многих городов нашей страны, так что, надеюсь, Вы найдёте и для себя.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!