Депрессия ли это?(
Каждый вечер подавленное настроение,а иногда(через день) слёзы,нарушенный режим сна,нет сил работать,вечная усталость,ненависть к себе,за то что не могу взять в руки и исправить всю запущенность,страх смерти,резкие просыпания в 5 утра,от успешного сердцебиения и чувства присутствия кого-то,зацикленность на прошлых ошибках и обидах,страх потерять любимого человека(
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Алексей Анатольевич Романченко
цитата:
11-01-2022
Доброе утро! Чем Вам поможет знание диагноза? Психологи не ставят диагноз если Вы об этом. Переформулируйте пожалуйста запрос. Вас беспокоит Ваше состояние ? Что хотите от психологов?
психолог онлайн
Добрый день, ваш запрос очень серьёзный и дать ответ основываясь на одном предложении будет не корректно. Но видно, что у вас тяжёлые физические и эмоциональные переживания и нужна более основательная помощь, чем просто диагноз.
Дополнение от автора
Хотелось бы решить проблему этого состояния,выйти из него
Найти то от чего пошла проблема,этого состояния
Каждый день только подавляет и хотелось бы избавиться от этой тяжести,потому что невозможно не работать,не строить отношения,не саморазвиваться
психолог онлайн
Доброго дня, Anasteyshin.
Дуже Вам співчуваю.
цитата:
Хотелось бы решить проблему этого состояния,выйти из него
Найти то от чего пошла проблема,этого состояния
На жаль, у Вашому випадку, це, перш за все, співпраця із психіатром, базовий медичний огляд (аналізи, ендокринлог тощо) + співпраця з психологом з психотерапевтичним напрямом. Психологи не ставлять діагнозів, ми робимо лише припущення і в разі необхідності направляємо до психіатра для діагностики. Тут ми можемо дати Вам лише "дороговказ", куди рухатися.
Ви важлива тому, будь ласка, потурбуйтеся про себе і зверніться до спеціалістів.
психолог онлайн
Доброго дня! Ваш стан дуже схожий на депресивний стан, який, швидше за все, викликаний: перше "зацикленность на прошлых ошибках и обидах,страх потерять любимого человека" и друге - абсолютно неправильно сформованим світоглдядом, який "прив'язує" Вас до невирішених внутрішніх проблем... Найперше, я б Вам порадила розібратися у ставленні до своїх помилок. Адже кожна помилка, то, насправді, новий досвід, який допомагає стати мудрішим у разі вміння правильно ними користуватися... А друге, пропрацювати свій страх... Адже страх може бути як другом, так і страшною руйнівною силою... І Ви це, певне, вже відчуваєте... Окрім того, зацикленість на минулому, то відсутність внутрішніх сил на подолання проблеми... А отже, потрібно ще і знати, як ці сили відновлювати... у Вас запит на індивідуальну терапію, певне, якщо Ви вже готові змінювати своє життя на краще...
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Скажите, Ваши родители знают о Вашем состоянии? Какие у Вас с ними отношения? Как давно Вы в нем находитесь и после чего это началось? Я бы Вам рекомендовала получить консультацию у врача психиатра и параллельно обратиться к специалисту за терапией, чтобы разобраться с причинами. Медикаменты лишь снимают симптом, но не работают с причиной
Дополнение от автора
Я не пытаюсь маме навязать свои проблемы,так как около 4 лет живу своей жизнью и пытаюсь решить все сама,с ней общение только о хорошем,рассказать обо все не могу,как-будто есть чувство(что не поймёт,осудит,будет упрекать)хотя и знаю что она выслушает и поддержит(она очень хорошая)
Возникла эта проблема около полутора года назад,после расставания на некоторое время с партнером(причиной была нарушена половая жизнь)пытались эту причину решить,но все нормализовалось только на месяц(то и меньше)партнёр пытается это понять,помочь(так как сейчас все сново очень плохо в этом плане),но из-за этого большое чувство что потеряю его(либо расставания,либо измена)это и нагнетает,в добавок идёт работа(на которой ничего не успеваю,но и терять не хочу,так как есть к чему стремиться и это нравиться,и после работы убивает бытовуха,за этим идёт обжорства,набор веса,бессилие взятся за себя,после бессонница,усталость и все по кругу
психолог онлайн
цитата:
так как около 4 лет живу своей жизнью и пытаюсь решить все сама,
Напевно це дуже тяжко, адже Ви рано подорослішали.
цитата:
все сама,с ней общение только о хорошем,рассказать обо все не могу,как-будто есть чувство(что не поймёт,осудит,будет упрекать)хотя и знаю что она выслушает и поддержит(она очень хорошая)
Важко носити фасад "благополуччя", коли це не так. Це дуже сильно виснажує. Якщо говорити про недовіру і можливий осуд, то цей страх не може з'явитися "на рівному місці", а це означає, що були якісь прициденти, хоча зараз Ви їх і не згадуєте. Крім цього, Вам зараз 19 років, а Ви пишете, що вже 4 роки живете своїм життям і тут також виникає питання: що ж трапилося, що Вам довелося так рано подорослішати?
цитата:
(причиной была нарушена половая жизнь)пытались эту причину решить,но все нормализовалось только на месяц(то и меньше)партнёр пытается это понять,помочь(так как сейчас все сново очень плохо в этом плане),но из-за этого большое чувство что потеряю его(либо расставания,либо измена)
Я не знаю, які саме у Вас проблеми в сексуальному плані і це потрібно розбирати індивідуально, проте, якщо говорити про можливу депресію, то це завжди про зменшення лібідо. Сексуальна сфера - це лише одне із можливих відображень стосунків у парі.
цитата:
(на которой ничего не успеваю,но и терять не хочу,так как есть к чему стремиться и
Важливо також зрозуміти, що Ви вкладаєте у поняття "робота" і Вашу систему пріоритетів.
цитата:
и после работы убивает бытовуха,за этим идёт обжорства,набор веса
Звісно "обжорство", адже, посуті, Ви "заїдаєте" свої почуття - це Ваш спосіб стрес-долання. Також важливо зрозуміти, що Ви вкладаєте у слово "битовуха".
цитата:
и все по кругу
В будь-якому разі, рекомендую Вам обирати психолога з психотерапевтичним напрямом для індивідуальної співпраці, адже Ваші проблеми як "багатошаровий пиріг" і дати якусь рекомендацію в режимі переписки і вирішити проблему, на жаль, неможливо. Вашу можливу депресію спровокувала сукупність стресогенних чинників, проте "проторена біохімічна дорожка" залишилася, тому, скоріш за все, Вам необхідна робота на двох рівнях: біологічному (психіатр) і психологічному (психолог).
психолог онлайн
Тобто, депресивний стан виник як наслідок величезної кількості нерозв'язаних внутрішніх проблем. Якщо говорити про сексуальний бік стосунків, потрібно розуміти, що сексуальна енергія не є чимось сталим, однаковим по своїй потужності та вираженню... Окрім того, сексуальна енергія має спадаючу тенденцію: від найвищого рівня до зниження потреби і це нормально в парі, адже сексуальна енергія повинна трансформуватися у побудову близьких, душевних стосунків - інакше ті ж самі стосунки не стануть розвиватися... Окрім того, сам секс забирає величезну кількість внутрішніх сил. І надмірне "застрягання" на бажанні отримувати від нього насолоду, зачасти призводить до втрати можливостей, у тому числі фізіологічних, ним займатися... Так спрацьовує наше почуття самозбереження, адже жінка повинна ще і народжувати дітей. А на це потрібні величезні сили! Тому, щоб зрозуміти, що насправді сталося, варто мати більше інформації про цей бік Вашого життя... Що стосується всього іншого "на которой ничего не успеваю,но и терять не хочу,так как есть к чему стремиться и это нравиться,и после работы убивает бытовуха,за этим идёт обжорства,набор веса,бессилие взятся за себя,после бессонница,усталость и все по кругу...". Як на мене, те, що описуєте стосується абсолютного незнання жіночої природи, природи побудови гармонічних стосунків та невміння правильно відновлювати свої сили...