Проблема в отношениях
Мы с парнем встречаемся уже около 4 лет. В самом начале всё было хорошо, но спустя пару месяцев резко начало ухудшаться. У нас немного разное восприятие жизни. Он не принимал меня и постоянно пытался менять. Дело доходило до абсурда. Он обижался, если я не надену, что он хочет; если я не дай Бог с подругой встречусь; сделаю маникюр не такой как ему нравится и так далее. Раньше я поддавалась ему, думаю, что в силу своего возраста и неосознанности. Но сейчас я не готова мириться с этим дальше. Из-за чувств я не расставалась с ним, ведь он при каждой попытке расстаться обещал, что всё изменится. Последней каплей стало враньё, которое я терпеть не могу. Думаю, что любой человек не любит, когда ему врут. У меня как-будто пропали чувства к нему... И мы расстались на время. Так получилось, что я в это время начала общение с другим парнем, у нас очень тёплое общение завязалось. Но у меня не было никаких намерений. Потом объявился снова мой парень и попросил дать последний шанс, чтобы всё исправить. Вроде как понял, что поступал абсолютно не правильно. Но суть в том, что у меня как- будто появились какие-то чувства к другому. А может это просто эмоциональная привязанность? Я жду, когда он мне напишет, позвонит. Не знаю, что мне делать. Может быть я устала от тех отношений и не верю в это больше... Помогите, пожалуйста, разобраться насколько это возможно. Заранее Вам очень благодарна!
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
В отношениях всё не совсем плохо. Он всегда готов помочь, поддерживает, проявляет заботу, хочет проводить всё время со мной. Это меня всегда останавливало

психолог онлайн
Добрый день!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста, в чем именно Вы хотите разобраться? Что Вы сами хотите от этих отношений?
психолог онлайн
цитата:
Помогите, пожалуйста, разобраться
Так Вы с кем из них хотите быть?
Дополнение от автора
В том и проблема, что я сама себя не понимаю. Из-за всех его поступков у меня внутри как-будто угасли чувства. И я не могу понять это временно или всё же реально стоит закончить эти отношения.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Nika_02.
цитата:
Он не принимал меня и постоянно пытался менять.
Для Вас це про любов і стосунки?
цитата:
Из-за чувств я не расставалась с ним
Через які саме почуття? Любов? Навряд чи, це поняття взаємне. Скоріш за все в основі лежить якийсь страх (самотності і т. д.).
цитата:
И мы расстались на время.
Не надто хороша стратегія. Це лише "замороження" проблеми, а не її вирішення, що призводить далі до загострення.
цитата:
Но у меня не было никаких намерений.
Ось про що я казала. Ви не поставили крапку в попередніх стосунках, ставлячи себе у позицію "підвішеності". Скоріше питання у тому - чому Ви намагаєтеся заслужити любов там, де її Вам не хочуть давати, а там де Вам її дають - Ви не йдете у стосунок?
цитата:
Потом объявился снова мой парень и попросил дать последний шанс, чтобы всё исправить.
Ситуація повторюється). Скільки Ви ще готові давати йому "останніх шансів"? Любов це не лише про слова, але і про дію.
цитата:
А может это просто эмоциональная привязанность?
До колишнього? Ні, це созалежність.
цитата:
Он всегда готов помочь, поддерживает, проявляет заботу, хочет проводить всё время со мной.
цитата:
Он не принимал меня и постоянно пытался менять.
На жаль, ці дві цитати суперечатьсамі собі. Ви підтримуєте ілюзію хорошості цих стосунків. Для чого? - завдання терапії.
цитата:
Помогите, пожалуйста, разобраться насколько это возможно.
Якщо Ви дійсно хочете пропрацювати цей момент - почніть індивідуальну роботу з психологом-психотерапевтом, адже созалежність - це проблема в контакті і лише через терапевтичний контакт Ви здатні це пропрацювати.
психолог онлайн
Какие у Вас отношения с родители?
Дополнение от автора
С родителями отношения отличные. Они всегда поддерживают меня, помогают, принимают мои решения. Я просто очень сильно привязываюсь к людям. И ещё одна проблема, что я всех жалею. Такой у меня характер...
Дополнение от автора
Оксано Сенченко, дуже дякую Вам! Я ніби і сама це розумію, але він прям обіцяє, що це буде останній шанс. Я знаю, що він любить, але ж є багато "але". Важко остаточно все вирішити після майже 4 років разом.
психолог онлайн
Марина Александровна Сивец
цитата:
але він прям обіцяє, що це буде останній шанс.
Він Вам обіцяв це кожного разу, кидаючи гачочок, а Ви, на жаль, його хапаєте. Це типова стратегія людини, яка переуває в созалежних стосунках. І що він Вам обіцяє? Що все зміниться? А він усвідомив свою проблему? Що він робить для того, щоб змінити свою поведінку? Він почав індивідуальну терапію? Якщо ні, то це просто пусті слова, люди не змінюють просто так.
цитата:
Я знаю, що він любить
Ні, Ви "переконуєте" себе, що він Вас любить. Це зовсім різне. Факти і цитати які я Вам підсвітила попередньо свідчать про це. Любов - це про безумовне прийняття, а Вас не приймають.
цитата:
Важко остаточно все вирішити після майже 4 років разом.
Так, важко, але не "неможливо". Часто нас тримають начебто роки, які ми провели разом, але це ж не про почуття, а скоріше про страх зустрітися з втратою.
психолог онлайн
цитата:
Скажите, получаете ли Вы сами поддержку, когда она Вам нужна? Как Вы думаете, почему Вы всех жалеете?
цитата:
Мы с парнем встречаемся уже около 4 лет. В самом начале всё было хорошо, но спустя пару месяцев резко начало ухудшаться. У нас немного разное восприятие жизни. Он не принимал меня и постоянно пытался менять. Дело доходило до абсурда
Вы пишите, что Ва парень постоянно Вас контролировал и пытался Вас переделать.
цитата:
Но сейчас я не готова мириться с этим дальше. Из-за чувств я не расставалась с ним, ведь он при каждой попытке расстаться обещал, что всё изменится. Последней каплей стало враньё, которое я терпеть не могу. Думаю, что любой человек не любит, когда ему врут. У меня как-будто пропали чувства к нему...
А в чем был обман с его стороны?
цитата:
Но суть в том, что у меня как- будто появились какие-то чувства к другому. А может это просто эмоциональная привязанность? Я жду, когда он мне напишет, позвонит. Не знаю, что мне делать.
В Вашем случае только Вы сами можете сделать свой выбор, прислушайтесь к себе, с кем Вы себя хорошо чувствуете рядом?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Я жду, когда он мне напишет, позвонит. Не знаю, что мне делать. Может быть я устала от тех отношений и не верю в это больше...
Ваша растерянность понятна. Поэтому прежде, чем решить, что Вам делать, стоит раскрыть механизм того, как Вы сами эту ситуацию создали. Да, именно Вы - своими убеждениями, желаниями, страхами, неосознаваемыми потребностями. Конечно, в соавторстве с молодым человеком.
Это может быть грустно, неприятно и даже больно. Больно сознавать, что заблуждались, что принимали зависимость за любовь, что тешили себя иллюзиями в надежде на чудо.
Разобравшись с этими моментами, сможете ясно увидеть, какие шаги предпринять дальше.
Лучший вариант для Вас - индивидуальная работа с психологом. Форум, при всей его доступности, весьма ограничен в возможностях реальной помощи людям.
Дополнение от автора
Спасибо всем огромное! Проблема в том, что мне все говорят, что он очень любит меня и это видно. Это действительно имеет место быть, ведь он очень заботливый, поддерживает меня, постоянно на связи, старается делать так, чтобы не делать мне неприятно. Но в таких вещах как контроль, ревность и т. д наши мнения разводятся. Я понимаю, что его поступки двоякие, ведь есть много плохого, но до конца не могу понять ситуацию. Не могу сказать, что всё чертовски плохо. Чувства к нему всё равно есть....
психолог онлайн
цитата:
Проблема в том, что мне все говорят, что он очень любит меня и это видно.
Хто саме Вам про це говорить? По перше, припускаю, що ці люди діють з позиції власних неконструктивних установок щодо стосунків. По друге, вони бачать "верхівку айсбергу", яку їм дозволили побачити (це стратегія абьюзерства - створювати соц. прийнятну картинку, щоб інші не могли запідозрити, що він здійснює псих. насилля і, таким чином, підривати Вашеу довіру до власних почуттів).
Зараз у Вас є вибір - і далі прислухатися до тих гіпотетичних людей, чи прислухатися мінімум до 4 психологів (що мають знання, критерії та мають власні пропрацювання), які відписали Вам тут, що ці стосунки не-ОК і що потрібно розьбирати детальніше Вашу ситуацію на індивідуальній терапії. Водночас, я вірю у Вашу психологічно зрілу частку, яка допомогла Вам звернутися сюди.
цитата:
Не могу сказать, что всё чертовски плохо.
Тобто, щоб відпустити ці стосунки, потрібно, щоб було справді "чертовски плохо"? І які ж тоді критерії? Насправді, скоріш за все, Ваші стосунки і рухаються у цьому напрямку: так як хлопець не усвідомлює проблеми і не пропрацьовує її, то рано чи пізно його контроль і ренощі призведуть до фізичного насилля, а Ви підвердите собі всередині установку, що Ви не заслуговуєте на любов і не вмієте будувати стосунки.
ОК, можете і далі бути в цих стосунках, не відчувати себе ні надто нещасною, ні щасливою, однак тоді беріть відповідальність за свій свідомий вибір. У нас немає "чарівної палички", щоб змінити Вашого хлопця або ж змусити його захотіти працювати над цими стосунками. Так само, у нас немає "чарівної палички", щоб змусити Вас захотіти пропрацьовувати Вашу проблему, якщо Ви її не бачите. Сумно бачити як Ви не цінуєте себе.
Дополнение от автора
Він говорить, що звернувся до психологів і буде працювати над собою, тільки щоб ми залишились разом. Ви вважаєте, що все одно не варто давати останній шанс цим стосункам?
психолог онлайн
цитата:
Ви вважаєте, що все одно не варто давати останній шанс цим стосункам?
На мою думку, важливо, щоб Ви почали власну індивідуальну психотерапію, щоб детальніше розібрати Ваші стосунки і на основі цього Ви прийняли самостійне рішення.
цитата:
Він говорить, що звернувся до психологів і буде працювати над собою, тільки щоб ми залишились разом.
Вище Ви писали, що вже "ловили його на брехні". Потрібно розбирати детальніше.
Дополнение от автора
Я зрозуміла, дуже Вам дякую за роз'яснення та поради!
Дополнение от автора
Я просто притримуюсь того факту, що люди дуже рідко коли змінюються. І зараз вагаюсь, тому що думаю, що ось ці "зміни" (навіть якщо він зміниться) будуть не вічними, а лише питанням часу.
психолог онлайн
цитата:
Що можу сказати я від себе. Я бачила як люди, які дійсно хотіли змін і працювали над собою в психотерапії досягали цього, хоча для цього знадобилися роки (а якщо це ще про стосунки, то + парна психотерапія). Питання - чи дійсно Ваш хлопець буде працювати і чи готові Ви чекати роки? І чого ж Ви дійсно хочете? З іншого боку, я також розумію, що якщо я зараз скажу Вам, що людина здатна змінитися - це може бути для Вас "гачком" і Ви знову підете у созалежні стосунки, в які, якась частина Вас йти не хоче.
Тому я і далі Вам рекомендую піти на індивідуальну терапію.
Дополнение от автора
Дуже дякую)
психолог онлайн
Если Ваш парень пытается Вас изменить, то такая, как Вы есть, его не устраиваете, хотя он выбрал Вас именно такую, а не другую.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Но суть в том, что у меня как- будто появились какие-то чувства к другому.
Так з'явились почуття чи вже зникли до іншого хлопця?
цитата:
Я жду, когда он мне напишет, позвонит.
А він Вам пише, телефонує?
цитата:
хочет проводить всё время со мной.
Особисто мене цей його намір, напевно б, збентежив. Я б замислився над питанням: чого більше в ньому - бажання Вас порадувати або зізнання в тому, що його мало що цікавить, окрім Вас, бо психологічно доросла людина не може залипати на іншій, адже має власні інтереси, турботи, моживості себе реалізувати, і на все це потрібен час ...
цитата:
Я просто очень сильно привязываюсь к людям. И ещё одна проблема, что я всех жалею. Такой у меня характер...
Звісно, можна констатувати, мовляв, характер такий. Але ж, насправді, зазначеною више особливістю можна "завдячувати" несвідомій і вже звичній потребі задовольнити бажання в приналежності, в підтвержденні власної цінності через іншого, в намаганні отримати любов, радше схожу на залежність.
Отже, над цими питаннями слід працювати разом з психологом, аби врешті зміцнити самоцінність, що дозволить будувати здорові стосунки на грунті взаємної поваги. І унеможливить намагання молодого чоловіка змінювати Вас під себе.