Зіпсувалися стосунки з чоловіком
Останнім часом у нас з чоловіком зіпсувалися стосунки. Вони вже давно не ідеальні, я вже мовчу про те, що немає ніжності, турботи... Він весь час усім не задоволений. А після початку війни - стосунки ще більш погіршилися. А в нас росте маленька дитина. І коли він починає кричати на неї, дитина плаче. Минає час і він підходить до дитини і просить вибачення, каже,, Не роби мені нерви. Не доводь мене. Як мені бути? Як покращити стосунки?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Добрий вечір. Після чого зіпсувалися стосунки? Ви розмовляли з чоловіком, що трапилося? Буваєте Ви з чоловіком лише у двох? Ви йому приділяєте увагу? Для початку спостерігайте у яких ситуаціях він скаржиться, після чого він нервує. Які у Вас стосунки в сім‘ї? Спілкуєтесь лі Ви щиро? Чим він пояснює свою поведінку?
психолог онлайн
Добрый вечер!
"Вони вже давно не ідеальні, я вже мовчу про те, що немає ніжності, турботи... Він весь час усім не задоволений."
"Як мені бути? Як покращити стосунки?"
Были ли в ваших отношениях периоды, когда вас они устраивали? Что изменились с тех пор? Какие чувства вы испытываете к мужу?
Вы хотите улучшить отношения, а ваш муж хочет этого?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Ваше питання, це вершина айсберга.
Щоб налагодити, "перезапустити" стосунки варто зрозуміти які потреби, бажання має кожен із подружжя і чи реалізуються вони у шлюбі.
Другий фактор- застарілі образи, не виказані претензії, не виправдання очікування один від одного.
Трєтє- особистісна історія.
Наскільки кожен з подружжя відчуває себе комфортно на роботі, чи розвивається як особистість.Які має власні по г ляди на себе, комплекси і страхи.
Четверте- плани, цілі, мрії на майбутнє- чи спільні вони чи різні.
Які точки дотику вас як пари.
Чи є довіра у стосунках, відкритість, щирість.
Коли зрозуміли що все пішло не так?
Ну це велика глиба і тут тільки психолог вам у допомогу.
Щиро раджу обрати спеціаліста що буде по душі і почати розбирати цей клубок.
Все можна вирішити, головне бажання.
Щиро бажаю успіху.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Anya, стосунки можна покращити тільки якщо і друга сторона цього також бажає.
Треба розмовляти з чоловіком щодо цього - щоб взнати його ставлення до проблеми.
Бо якщо він її не бачить, або, як мені здається, скоріш за все звинуватить у всьому Вас, скаже Вам: "Не виводь мене і все буде в нас гарно, це в тобі проблема, тому що...", як він це робить з дитиною -
цитата:
каже,, Не роби мені нерви. Не доводь мене
, то "кіна не буде", тобто покращить нічого не вийде. Бо в цьому випадку перед Вами людина, якій вигідно маніпулювати іншими, звинувачуючи їх у всіх гріхах. А з таким побудувати щось неможливо, можна тільки зруйнувати.
Але спробуйте - щоб Ви потім могли чесно сказати самій собі (та й іншим теж), що Ви зробили все можливе для збереження стосунків.
До речі, для дитини вислуховувати подібне від тата вкрай шкідливо - це його психологічно травмує, робить винним без вини на все життя. Відповідальність за це частково і на Вас - якщо Ви подібне моральне знущання над дитиною не припиняєте.
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорили з чоловіком про ваші відносини? Про те, як він відноситься до вашої дитини?
психолог онлайн
Добрий день. Судячи з вашого повідомлення я бачу два різних напрямки роботи/запиту. Перше це схоже питання стосунків з чоловіком, а друге це те, що вам не подобається спосіб спілкування чоловіка з дитиною. Це різні напрямки роботи, з одного боту. А з іншого у них є спільне, те що обєднує. В такому разі я б рекомендувала звернутися до сімейного психолога який працює з парами вам з чоловіком, щоб прояснити і намітити напрямки роботи. За умови, що є спільне бажання щось змінювати в сімї. В іншому випадку, ви як мама можете вирішувати чи ок вам із дитиною жити в таких умовах. Одночасно можна пояснювати дитині (на доступному рівні), що відбувається і вчити її захищатися від таких маніпуляцій. Адже ваша робота не просто рятувати дитину, а навчити її справлятися.
Адже змінити іншого ми не можемо, а ось щось змінити в свому житті так.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Аня!
цитата:
Останнім часом у нас з чоловіком зіпсувалися стосунки. Вони вже давно не ідеальні, я вже мовчу про те, що немає ніжності, турботи...
Сумна історія виходить. Щоб не ходити по колу, скажу одразу в чому проблема. Ви живете незадовільним життям і продовжуєте з цим миритись(!) Тобто терпите відсутність турботи, ніжності. Гадаю, що і з інтимним життям не все добре. Вірогідно, ночами плачете, виливаючи в подушку сльози.
цитата:
Він весь час усім не задоволений.
Якщо незадоволений, то чого не йде від Вас? Навіщо постійно дорікає? На що розраховує?
І, власне, Ви на що розраховуєте?
цитата:
в нас росте маленька дитина. І коли він починає кричати на неї, дитина плаче.
Як зазвичай Ви реагуєте на його крики щодо дитини?
цитата:
Як покращити стосунки?
Не така проста річ. Спочатку треба з'ясувати, чому стосунки стали такими як зараз? Що саме не влаштовує кожного з подружжя? А також, наскільки потреби кожного співпадають у спільному житті?
Чи залишились почуття? Чи, живете за інерцією, не маючи ані сил, ані бажання об'єктивно подивитись на реальність і намагатись зробити вибір?
психолог онлайн
Доброго дня, авторе.
Ви розмовляли з чоловіком про його емоційний стан? Знаєте, чим він (стан) обумовлений?