Комплекси самооцінка
Мені 25 р я дружелюбна, добра люблю дуже всім робити добро, але людям не завжди догодиш і я дуже сприймаю до серця критику. Маю 2 діток донечку 6 р і синочка 1 р з чоловіком проблем нема він в мене добрий чуйний у всьому допомагає. Діти татка дуже люблять. У мене дуже сильні комплекси через мої перепади ваги. 5 р тому я важила 112 кг при зрості 185 см мала проблеми зі здоровям по жіночому лікувалась 1,5 року схудла за 4 міс до 89 кг я була щаслива завагітніла синочком за вагітність набрала 11 кг пробем з вагітністю небуло родила легко і швидко гудувала грудьми схудла до 82 кг до 8 міс потім син залишив груди. І знов вага набралась зараз вага 94 кг я в розпачі.
Постояно думаю що оті там такі гарні а я. Ми зараз закордоном через війну часто сльози дуже тяжко все сприймаю.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Вы с мужем уехали или одна с детьми?
Почему именно сейчас решили обратиться к психологам относительно веса и самооценки?
По какой причине вы набрали вес до 112кг?
Как раньше обстояли дела с весом?
Рост 185см вес 94 кг - это не такой большой излишек веса.
О чем ваши переживания?
цитата:
Постояно думаю що оті там такі гарні а я.
психолог онлайн
Вы не написали, какой помощи ожидаете от психологов.
И в чем заключаются Ваши
цитата:
Комплекси самооцінка
?
Это связано только с лишним весом или с чем-то еще?
психолог онлайн
Добрий день!
Ваші переживання тільки через зайву вагу? Чи є ще щось?
Стосовно ваги: враховуючи 1-річного сина, Ваша вага майже в нормі (надлишок невеличкий).
Потрібно більше часу, щоб ваша вага стала такою як до вагітності. І потрібні певні дії. Подумайте, що Ви можете робити в тих умовах, в яких Ви зараз, що допоможе Вам зменшити вагу. Зосередьтеся на діях.
психолог онлайн
Вітаю вас!
"Мені 25 р я дружелюбна, добра люблю дуже всім робити добро, але людям не завжди догодиш і я дуже сприймаю до серця критику. "
Яку саме і від кого ви "сприймаєте до серця критику "? Хто саме дозволяє вас критикувати? Чому вам важливо бути доброю? Як часто ви самі себе критикуєте?
"І знов вага набралась зараз вага 94 кг я в розпачі.
Постояно думаю що оті там такі гарні а я. Ми зараз закордоном через війну часто сльози дуже тяжко все сприймаю."
Що вам дає порівняння з іншими?
Які дії ви вже робили, щоб впоратися з розпачем? Як допомагаєте собі?
Які відносини у вас з їжею? Які фізичні навантаження ви робите?
Можливо "отв такі гарні ", бо доклали над собою зусилля?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327052 для Ірина Абрамчук
Дякую і маю таку проблему завжди переживаю якщо за мене хтось щось говорить. Аж до такої степені обіда якась
психолог онлайн
цитата:
маю таку проблему
Лишний вес может относиться к расстройствам пищевого поведения и иметь в основе психологический фактор.
Поэтому снизить его может быть невозможно без индивидуальной работы с психологом.
Вы рассматриваете такой вариант решения проблемы?
Или какой помощи ожидаете на форуме от психологов?