Важко виражати емоції, постійні нав‘язливі думки
Добрий вечір! Проблема полягає в тому, що мені складно виражати емоції і почуття. Наприклад, коли потрібно показати радість - я не можу цього зробити, я майже не відчуваю емоцій, лише пустота всередині. Саме тому мені важко спілкуватись з людьми, важко бути в стосунках.
Ще однією проблемою є постійні нав‘язливі думки, які не дають спокою. В результаті мені важко зосередитись і майже неможливо якісно виконувати свою роботу.
Я невпевнений в собі і в своїх словах/діях, часто критикую себе надмірно, що заважає адекватно сприймати ситуацію і взагалі я заплутався в собі. Як вийти з цієї ситуації і почати жити повноцінно?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
"Як вийти з цієї ситуації і почати жити повноцінно?"
Ви описуєте не ситуацію, а широкий спектр проблем, які пов'язані по перше з вашою емоційною сферою, відношенням з іншими, негативними думками та сприйняттям себе як цінної особистості
"мені складно виражати емоції і почуття. Наприклад, коли потрібно показати радість - я не можу цього зробити, я майже не відчуваю емоцій, лише пустота всередині. Саме тому мені важко спілкуватись з людьми, важко бути в стосунках."
Як давно вам складно розуміти та виражати свої емоції? Чи є емоції, які ви відчуваєте частіш?
"постійні нав‘язливі думки, які не дають спокою"
Якого характеру і з чим пов'язані ваші думки? Що ви відчуваєте, коли вони з'являються?
" Я невпевнений в собі і в своїх словах/діях, часто критикую себе надмірно, що заважає адекватно сприймати ситуацію і взагалі я заплутався в собі."
З усім цим краще всього розібратися на індивідуальній терапії разом з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго часу доби!
цитата:
Проблема полягає в тому, що мені складно виражати емоції і почуття.
Як давно це почалося?
В чому саме важкість - чогось боїтеся, соромитеся?
цитата:
Ще однією проблемою є постійні нав‘язливі думки, які не дають спокою
Які саме?
цитата:
Як вийти з цієї ситуації і почати жити повноцінно?
Вибрати фахівця та попрацювати з психологом.
Ваша проблема сформована та закріплена ще з дитячо-підліткового періоду. Це дуже стійка модель. Тож доведеться над нею попотіти: знайти коріння, пропрацювати; знайти автентичні думки, реакції та поведінкові моделі та закріпити їх.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Як вийти з цієї ситуації і почати жити повноцінно?
Можливо вам почати з того, щоб розібратися, як ви таким стали і З вашою пустотою..
психолог онлайн
Здравствуйте.
Сочувствую и понимаю ваше отчаяние. Страх выражать эмоции и чувства идет с детства, часто с раннего и связан с тем какими были отношения в семье, что было можно, а что непозволительно. Распутаться и жить полноценно вам поможет длительная работа с психологом, направленная на восстановление контакта с собой, на принятие и разрешение себе чувствовать, доверять и учиться себя поддерживать больше чем критиковать.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Так, це, дійсно, проблема. І вона має свої коріні. Тому їх треба дослідити, аби мати змогу впливати на певні процеси.
цитата:
Наприклад, коли потрібно показати радість - я не можу цього зробити, я майже не відчуваю емоцій, лише пустота всередині.
Вийшла доволі складна формула - коли ПОТРІБНО показати радість... А підстави є?
Чому питання стоїть в площині "потрібно", а не ХОЧУ, тому що радість всередині з'явилась?
Вважаю, що пустота виникає саме тоді, коли людина примушує себе показувати назовні те, чого не має всередині. Все через насилля над собою. Напевно, звичне насилля. Тому організм пручається і блокує будь-які емоції, як, наприклад, відбувається з Вами.
цитата:
Саме тому мені важко спілкуватись з людьми, важко бути в стосунках
Через логічно, що
цитата:
мені важко спілкуватись з людьми, важко бути в стосунках.
, бо в спілкуванні Ви не являєтесь собою - конгруентною і автентичною особистістю.
цитата:
Я невпевнений в собі і в своїх словах/діях, часто критикую себе надмірно, що заважає адекватно сприймати ситуацію і взагалі я заплутався в собі.
Це не ще одна проблема. Це прояв все одніє і тіє ж проблеми - пригніченого відчуття самоцінності, невпевненості в собі з усіма похідними і наслідками.
цитата:
Як вийти з цієї ситуації і почати жити повноцінно?
Розібратись із своєю ідентичністю та доростити власне Я до стану цільності, відновити контакт з почуттями і емоціями, здобути внутрішню свободу, яка дає змогу свідомого вибору, як і навіщо проявляти себе у житті і стосунках з іншими людьми. Звертайтесь до психолога індивідуально і починайте цей цікавий і зцілюющий шлях.
А поки що запропоную Вам відео, яке, натомість, не замінює собою співпрацю з фахівцем.
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
ОБРАТИТЬСЯ К ПСИХОЛОГУ, ПРЕОДОЛЕВ СОМНЕНИЯ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-720
психолог онлайн
цитата:
Як вийти з цієї ситуації і почати жити повноцінно?
Навязчивые мысли и страхи требуют индивидуальной работы с Вами.
Как и развитие уверенности.
Вы рассматривали такой вариант решения проблемы?