Почуваю себе погано вдома.
Отже, мені 20 років, проблема в тому, що я почуваю себе дуже погано морально, коли вдома. Максимальна апатія до всього, різні погані думки, від яких я вже змучився. Коли я на вулиці, мені легше, все здається легшим. Якщо з кимось спілкуюсь у житті, то також легше. Таке в мене було ще до повномасштабної війни, проте не так сильно, не ті думки, відчуття, емоції. Також є таке, що я не бачу сенсу ні в чому, не можу почати щось робити, бо думаю, що помру в будь-який момент чи мене вб'ють(це все на фоні війни). Я намагаюсь заставити себе думати інакше, робити щось, але через якийсь період знову приходжу до того самого. Можливо, щось підкажете.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Доброе утро!
Скажите, а с кем Вы проживаете дома? Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день!
цитата:
Максимальна апатія до всього, різні погані думки, від яких я вже змучився. Коли я на вулиці, мені легше, все здається легшим. Якщо з кимось спілкуюсь у житті, то також легше. Таке в мене було ще до повномасштабної війни, проте не так сильно, не ті думки, відчуття, емоції. Також є таке, що я не бачу сенсу ні в чому, не можу почати щось робити, бо думаю, що помру в будь-який момент чи мене вб'ють(це все на фоні війни).
Схоже, Ваша психіка вельми вразлива - занадто піддається впливу зовнішнішніх чинників, пригнічуючи емоційний стан, активуючи страхи, спричиняючи апатію...
цитата:
проблема в тому, що я почуваю себе дуже погано морально, коли вдома.
Розкажіть, що саме відбувається вдома? Яка атмосфера в домашньому середовищі?
Як сприймаються близькими людьми війна та інші події?
цитата:
Я намагаюсь заставити себе думати інакше, робити щось, але через якийсь період знову приходжу до того самого.
Тобто Ви намагаєтесь відволіктись, зайняти себе чимось, що допоможе не думати про жахи і страхи, але це спрацьовує тимчасово. Я правильно розумію?
А що Ви насправді любите? Що цінуєте? Що приносило раніше Вам радість і задоволення? Що надихало і переживалось через тілесну активність?
Чи розглядаєте можливість індивідуального спілкування з психологом?
психолог онлайн
Доброго дня.
Дуже вам співчуваю, це сумно, що вдома ви себе не почуваєте щасливим.
Скажіть, буд ласка, що саме вдома є такого, що змушує вас так дискомфортно почуватися? З ким ви проживаєте і які у вас стосунки з рідними?
Чим саме наповнене ваше життя загалом? Що любите, чим займаєтесь?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день! Вам 20 років і ви почуваєтесь вдома морально погано, у вас апатія і різні погані думки, ви ні в чому не бачите сенсу, не можете почати щось робити, бо думаєте, що в будь-який момент можете померти. Та коли ви на вулиці, або спілкуєтесь з кимось із не близьких вам людей, то вам стає легше.
Схоже ви втомилися від того, як себе почуваєте вдома. Та є надія, що ви все ж таки помічаєте, що є місця і люди з якими вам стає легше і все здається легшим. Мені не байдуже ваше життя. Розкажіть, будь ласка, як побудован ваш день? Ви працюєте, чи навчаєтесь? Які маєте плани на майбутнє? З ким живете?
З повагою, Олена Мороз (психолог, гештальт-терапевт)
психолог онлайн
С кем вы проживаете?
Какие отношения с этим людьми?
Чем вы заняты дома?
Чем занимаетесь на улице?
Чем в целом наполнены ваши дни?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329588 для Ольга Владимировна Головченко
Живу з братом та мамою, стосунки в нас нормальні відносно. Спілкуємось не так часто, у всіх свої справи.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329591 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Погоджуся з вами, що моя психіка дуже вразлива до всього, сам це розумію, але не знаю, як це виправити.
Вдома атмосфера звичайна, немає нічого такого. Війна ж звісно сприймається доволі стресово усіма, особливо мамою.
Саме так, я намагаюсь відволіктись, займаючи себе чимось, але ця справа не приносить мені задоволення. Але, насправді, мені нічого не приносить задоволення. Це просто, щоб бути зайнятим чимось. Не знаю та не пам'ятаю, що мені подобалось раніше. Але, якщо взяти до уваги найпростіший приклад - ігри. Колись від них було задоволення, зараз вже давно немає. Частіше буває, що граєш, а думаєш взагалі про інше. В голову лізуть погані думки про те, що хвилює, про життя і тд. Це стосується не тільки ігор, а будь-якої справи.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329600 для Елена Владимировна Мороз
Я не можу сказати, що в мене є конкретні люди, з якими мені легше. Мені просто легше, коли я з кимось спілкуюсь у житті. На жаль, постійного кола спілкування у мене немає. Не працюю з вересня, вчусь в університеті, але навчання вже 2 роки дистанційно, ніякого соціального студентського життя у мене не було. Частіше зараз вдома, а коли вдома, я вже казав, що відчуваю. Вдома намагаюсь відволіктися від цього різними речами. Можу повчити щось, почитати, пограти. Щодо планів на майбутнє, не знаю навіть, мені дуже важко планувати життя на якийсь період, враховуючи взагалі все, що відбувається. Мені нічого не подобається, я знаю лише те, що мені не подобається.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329599 для Соломія Лехіцька
Вдома в мене немає нічого такого, що б змушувало мене почуватись некомфортно. Ну, тобто, ніяких конфліктів постійних чи чогось такого немає.
Не знаю, що люблю, напевно нічого. До прикладу, кожен з нас ж любить якісь звичайні речі, як музика, їжа і тому подібне. Інше не знаю. Ще один приклад наводив в минулих відповідях.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329602 для Валентина Михайловна Жемчужникова
На більшість питань я відповів у минулих відповідях. Якщо я йду на вулицю, то у справах чи з кимось зустрітись, відповідно це спілкування. Іноді можу вийти сам прогулятись, просто походити.
психолог онлайн
Враховуючи ось це
цитата:
В голову лізуть погані думки про те, що хвилює, про життя і тд. Це стосується не тільки ігор, а будь-якої справи.
, потрібно розбиратись загалом із Вашим способом життя, світоглядом та відчуженням від самого себе. Шукати сенси, які або втрачені, або, скоріше за все, ще не набуті. Досліджувати Ваші уяви про самого себе - хто Ви? чого прагнете? наскільки подорослішали задля зустрічі з реальністю?..
Це я про співпрацю з психологом.
Пропоную переглянути відео. Сподіваюсь, дещо допоможе розібратись у Вашому стані
НЕГАТИВНЫЕ ЭМОЦИИ. КАК С НИМИ ОБХОДИТЬСЯ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-465
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Максимальна апатія до всього, різні погані думки, від яких я вже змучився
Які саме думки?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
Можливо, щось підкажете.
Ваша проблема может быть решена в формате индивидуальной работы с психологом.
Какую помощь Вы рассчитываете получить на форуме, где психологи могут дать только общие рекомендации?