Чоловік втратив бажання сексу
Доброго вечора , в мене таке запитання , як повернути нормальні сексуальні стосунки? Проблема в наступному ,протягом 3 місяців , я стала все більше помічати, що чоловік мене не хоче, спочатку це було я втомився , я вже сплю, я ще щось, а зараз прямо говорить ,що не хоче сексу . Коли я запитую чому ? Можливо причина в мені ? Він відповідає що колись я не хотіла (після народження 2 дитина в мене була трохи депресія , плюс я сама постійно була з 2 дітками , мені ніхто не допомагав , і іноді я справді могла сказати що , давай завтра ,я сьогодні втомилась ) зараз чоловік каже ,що тільки пройшовши 3 роки в ньому грає зараз образа що я не хотіла сексу , тому в ньому все зараз перегоріло. Так, він не готовий розлучатись він сказав що йому подобається як я готую, що я прекрасна мама і хазяйка але він не хоче мене як жінку ....що це?? При цьому в нього нікого немає... Я не знаю як бути і як повернути це бажання ? Були думки звернутись до сексолога , але чоловік відповідає ,тобі треба ти і йди ... Мені треба час , можливо образа пройде і я знову тебе захочу ....я себе зараз відчуваю чимось таким не потрібним ...мені болить це всередині , коли запитую ,можливо ти мене більше не любиш ,він відповідає що "не знає" ....йому 32 рік ,разом вже 14 років
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
А ще більше я боюсь що якщо він скаже що нам потрібно розлучитись , то я не знаю як це пережити ....я люблю його дуже сильно, він був у мене першим і останнім в сексуальному плані , мені здається я настільки сильно зв'язана емоційно з цією людиною ....що готова на все щоб дана проблема була вирішена і щоб все стало на свої місця.
Доповнення від автора
Хоч нажаль і прекрасно розумію ,що на даному етапі я просто зручна ,не більше ! Коли він мене цілує ,немає того запалу як колись , іноді коли раз в кілька тижнів у нас є секс ,він отримав задоволення а я ні , він і не париться , лягає спати , ніби це норма , а потім каже мені що йому раз в тиждень вистачить ,для здоров'я , але не частіше .... Не розумію що з ним сталося. ....

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго, Ліза!
Якщо справа в образі, то чоловіку слід звернутися до психолога, а не сексолога.
Щоб пропрацювати свою образу і в результаті терапії її відпустити. Бо від цього погано не тільки Вам, але і йому. Образа - вона наче важкий тягар на душі, який людина носить із собою, замість того щоб кинути і далі жити легко.
психолог онлайн
цитата:
Так, він не готовий розлучатись він сказав що йому подобається як я готую, що я прекрасна мама і хазяйка але він не хоче мене як жінку ....що це?
А ви готові бути для нього в ролі кухаря і вихователя його дітей?
цитата:
При цьому в нього нікого немає...
Як ви знаєте що в нього немає іншої жінки для сексу?
психолог онлайн
Образа за події 3 річної давнини- виглядає досить дивно.
З того, що Ви описуєте, схоже, що це більше відмовка.
Але якась образа можливо і є, чи не образа, а інші почуття, що заважають чоловіку.
Те, що Ви описали стосовно відсутності вашого задоволення- так було і раніше?
Чи відчували Ви раніше, що він Вас кохає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331911 для Виталия Юрьевна Мельник
Він сам про це говорить , що не лише він мене не хоче , що саме сексуального потягу на даний момент немає , я думаю що це скоріше на фоні перевтоми та депресій зв'язаними з роботою ... Він каже про те що любить, що не хоче щоб ми розлучались ,просить дати йому час щоб він розібрався зі своїми проблемами . І чомусь я йому вірю, тому що за стільки років я знаю коли він бреше а коли це дійсно так і є.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331913 для Наталия Горская
Так ,звичайно відчувала , а зараз я бачу його погляд ,він не пустий , але в очах читається таке типу там настільки все запущене що треба його витягати з того стану .... Він зайнявся бізнесом і настільки погруз в роботі ,що забув що є сім'я ... І на якусь мить ми втратили цей зв'язок ... Я намагаюсь не падати в істерики , депресії , підтримую його, але мій емоційний стан на межі зриву , я дуже хвилююсь з приводу всього того що зараз відбувається з чоловіком , і мене дійсно болить те , що він мене зараз як жінку не сприймає, при цьому просить трохи почекати ,щоб його відпустило ....
психолог онлайн
цитата:
я думаю що це скоріше на фоні перевтоми та депресій зв'язаними з роботою ... Він каже про те що любить, що не хоче щоб ми розлучались ,просить дати йому час щоб він розібрався зі своїми проблемами
Добре. Якщо ви розумієте, що у чоловіка перевтома і депресія, чоловік йти до психолога не хоче, в чому ви вбачаєте допомогу психологів сайту наразі?
психолог онлайн
Ліза, Вам з чоловіком важливо налагодити той зв'язок, який ви втратили.
В першу чергу важливо обговорювати ваші і його почуття, щоб не було як із вашим задоволенням.
Якщо чоловік не хоче , можете і самі поспілкуватись з психологом індивідуально, бо коли щось почне змінюватись всередині Вас, то і між вами почне щось змінюватись.
Можливо робота і втома дійсно впливають, але важливо було б розібратися з тим, що між вами двома відбувається.
Ще важливо, щоб був час, коли ви з чоловіком лишаєтесь тільки вдвох, без дітей. Можливо зробити один з вихідних "вашим днем ", коли ви вдвох можете сходити кудись на каву, чи просто повалятись біля телевізора вдвох, щоб нікуди не бігти.
Це дуже важливий час для підтримки саме подружніх стосунків.
Ще важливо мати спільні мрії, або плани (наприклад, щодо відпочинку), обговорення яких допомагає відчути певну свободу та передчуття чогось гарного. І це спільне проживання гарного настрою дуже об'єднує .
психолог онлайн
цитата:
При цьому в нього нікого немає..
Изначально надо рассматривать присутствие другой женщины в жизни Вашего мужа.
Так как когда пропадают сексуальные отношения - это является главным сигналом о наличии любовницы или любовных связей на стороне.
цитата:
саме сексуального потягу на даний момент немає
У молодого и здорового мужчины так не может быть.
Получается, что или он болен (сексуальные расстройства и/или депрессия) или же должна быть другая причина.
цитата:
Він каже про те що любить
Это противоречие.
Потому что любви без сексуального влечения не может быть, по определению.
Да, Ваш муж не хочет разводиться и что-то менять. Но Вам от этого не легче.
цитата:
я йому вірю
Так срабатывает психологическая защита. Потому что если не верить и искать правду, то эта самая правда может все разрушить.
цитата:
при цьому просить трохи почекати ,щоб його відпустило
Главное определитесь, как долго Вы собираетесь ждать и ничего не предпринимать.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго ранку, Лізо!
У Вашій історії, окрім аспектів інтимної сфери, я звернув увагу ось на це
цитата:
А ще більше я боюсь що якщо він скаже що нам потрібно розлучитись , то я не знаю як це пережити ....
Тобто сексуальне охолодження чоловіка активувало Ваш страх ймовірного розлучення. Припускати такий розвиток подій, звичайно, можна, проте цей страх у суттєвих своїх проявах тільки погіршить ситуацію і позначиться на Вашій поведінці. А Вам потрібна впевненість, рівновага, об'єктивне сприйняття ситуації.
Чому звертаю Вашу увагу на ці моменти? На мою думку, привабливість жінки для чоловіка пов'язана в тому числі з її самоцінністю. Для здорових стосунків Ви не можете бути зацікавленою в чоловікові більше, ніж він у Вас(!)
Отже пропоную замислитись на питаннями:
Чи допоможе вирішенню проблеми Ваша витримка, спокій і невразливе ставлення до слів чоловіка
цитата:
не хоче сексу
?
За яких умов і якої Вашої поведінки в чоловіка може зрости бажання сексу з Вами?
Чи допожуть Вам претензії, очікування і прохання сексу?
цитата:
Він каже про те що любить, що не хоче щоб ми розлучались ,просить дати йому час щоб він розібрався зі своїми проблемами . І чомусь я йому вірю, тому що за стільки років я знаю коли він бреше а коли це дійсно так і є.
Без віри і взаємоповаги навряд чи щось, дійсно, справжнє і цінне може трапитись в парі. Щоправда, і віра, і довіра мають бути зрячими, дорослими, якщо так доречно висловитись.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Так, він не готовий розлучатись він сказав що йому подобається як я готую, що я прекрасна мама і хазяйка але він не хоче мене як жінку ....що це??
Доброго дня. Напевно, це значить, що йому зручно, коли Ви готуєте, прибираєте і т.д., але він не хоче з Вами інтимних відносин. Якщо зі здоров'ям у нього більш менш все нормально, значить фізіологічна потреба в сексі є. І питання в тому, яким чином він її задовольняє.
цитата:
чоловік каже ,що тільки пройшовши 3 роки в ньому грає зараз образа що я не хотіла сексу , тому в ньому все зараз перегоріло
Виглядає досить дивно, що він через 3 роки згадав, що колись Ви не хотіли сексу з ним, і останні 3 місяці Вас ігнорує. Можливо, варто запитати, що у нього сталось 3 місяці тому, коли це почалось, якщо Ви не знаєте. Проблеми на роботі, втома, звичайно, можуть знижувати сексуальний потяг, але все одно в 32 роки у здорового чоловіка він не може майже зникнути.
цитата:
коли запитую ,можливо ти мене більше не любиш ,він відповідає що "не знає"
Така відповідь схожа на перехідну, коли чоловік ще не готовий сказати "не люблю", але і не може вже відповісти, що любить, на жаль.
цитата:
Звісно, можлива втрата людини, яка стільки років була близькою, завжди тяжко переживається. Але насправді немає гарантій, що Ви з чоловіком проживете все життя. Варто звернутись до психолога, щоб навчитись більше опиратись на себе і менше залежати від чоловіка. Особливо враховуючи, що він не дуже піклується про те, щоб Вам було з ним добре.